Pierburg 2e2-към ръчен смукач?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Pierburg 2e2-към ръчен смукач?

Мнениеот SnowMaster » Вто 06 ное 2007 19:54


Колеги взел съм една джета(EZ двг)на приятел да карам докато боядисат моя таралясник.Смукача на vw не работи както трябва:докато е студена колата колата ридърпва и пали трудно.Обещах за минимални пари да го оправя докато я карам.
Та казуса е следния:2е2-то е с някаква спираловидна пластина(в механизма на смукача) която спрямо температурата на охл.течност отваря и затваря клапата-това си спомням.
Мисля си този механизъм не може ли да го поБългаря.Ако някой има схема на руски,английски или бг. моля да я даде.И ако някой знае колко струва смукача за карба да сподели моля!
Откакто замених помпата на съединителя на моята кола с ладова не вярвам,че нещо е невъзможно(е стига да е по ефтино)
Мерси Предварително! :oops:




Потребителски аватар
golfarata
"Селски тунинг"
Мнения: 1196
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На село

Мнениеот golfarata » Вто 06 ное 2007 20:53


термоампулката колега е с пластината а ако греша Люси да ме поправи........ земи една тел за смукача на лада и вържи тоя на пиера ма като изолираш водата с една тръбичка. после следват други екстри ама тънко не става - само с 4,5 за жило......... има и игла, вакууми и др. модуля най вече. сичко е вързано заедно.... едно да се нахендри и отиваш на 20/100 в най-лошия случай бензин.............. успех!

Последна промяна от golfarata на Вто 06 ное 2007 21:25, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 06 ное 2007 21:21


Доколкото знам опитити за това не са мнго успешни, 3 неща трябва да управлява жилото дето ще сложиш как ще стане тази механика.

Ако изчетеш тази тема от до (на рус.) тоя карб ще ти стане ясен.
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... =5687&st=0


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Вто 06 ное 2007 22:02


колега, това със спираловидната пружина е една част от смукача. Ако черният вакуум с двете крачета който я компенсира работи проблеми няма да имаш или не би трябвало да имаш. Тази спираловидна пружина, компенсиращият и вакуум и термоампулата ако не работят 2е2 е мъртъв. Донякъде може да се изолира 3точковият модул, но за по горните, преправянето е абсурд. Замисли се на ладите карбовете също имат коменсатор на въздушната клапа - разликата е че там е разглобяем и минаваш с едно платно за 2 лв.Според мене побългаряване няма. А и аз имам една теория, която само аз си я мисля и дали е вярна незнам - ако не ти работи таралежа и подгряването(електрическото) на 1 ва степен на 2е2 нормален студен режима на 2е2 не можеш да докараш :idea:

Последна промяна от hristian37 на Вто 06 ное 2007 22:08, променено общо 1 път.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Вто 06 ное 2007 22:07


golfarata написа:термоампулката колега е с пластината а ако греша Люси да ме поправи........ земи една тел за смукача на лада и вържи тоя на пиера ма като изолираш водата с една тръбичка. после следват други екстри ама тънко не става - само с 4,5 за жило......... има и игла, вакууми и др. модуля най вече. сичко е вързано заедно.... едно да се нахендри и отиваш на 20/100 в най-лошия случай бензин.............. успех!

много грешиш явно не си се занимавал с 2е2 - термоампулката и спираловидната пружина се 2 неща, които нямат нищо общо една с друга, но същевременно ако едното от двете не работи смукач нямаш - дори да направиш на мястото на термоампулата жило(което много ме съмнява) въздушната клапа няма как да я управляваш. Ако искаш ръчен смукач - кейхин2.


Потребителски аватар
Yonata
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Yonata » Вто 06 ное 2007 23:21




Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Сря 07 ное 2007 6:59


проблема в случая са първите 5 мин. от работата на двигателя(разбира се след като запали от 3ти или 4ти път),след това няма проблеми и разхода е нормален.Та си мисля че ако по някакъв начин намаля достъпа на въздух към карба за тези първи 5 мин. ще реша що годе проблема :roll:


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 07 ное 2007 20:22


колега-знаеш ли какво трябва да направиш - пълна диагностика на 2е2 да видиш кое не работи - иначе само си пишем


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Мнениеот djshomi » Сря 07 ное 2007 20:24


Колега ако не държи обороти при студен деигател сигорно се е прецакала термоампулата тя принудително избутва дроселовата клапа и така дуржи по високи обороти .Ако трудно пали погледни сутрин клапата на смукача като свалиш въздушният филър дали е затворила,нея можеш да завъртиш и да коригираш колко да е отворена. Дано съм бил полезен.


Потребителски аватар
golfarata
"Селски тунинг"
Мнения: 1196
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На село

Мнениеот golfarata » Сря 07 ное 2007 20:32


колега христиан 37 - как да го диагностицира пиербурга? на ваг ли да го закачи ? чаках люси да ме нахрани по темата ама ти се "напраи на отворен" по пиерите! евала за което ама кажи за диагностиката как и каде? квоше видиме - модуля не работи или термото не "натиска" колкото требе или са скъсани пружините на спиралата у смукача а! брей - браво бре колега! не се барам за за разбирач че иначе щех да имам клубен сервиз за карбуратори / ма нямам! !


Потребителски аватар
member313
Мнения: 81
Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 11:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот member313 » Сря 07 ное 2007 20:57


Колега, не съм спец по карбовете ама моя проблем беше същия и вече е решен. Отидох на едно сервизче малко над италянеца за диагностика на карбове и инжекциони. Та там ми смениха местата на 2 от вакуумите - казаха, че когато вакуума който затваря въпросната пластина за въздуха докато колата е студена отслабне се заменя с другия по-силен вакуум (абе те си знаят кои вакууми) оттогава не съм имал никакви ядове. Та тая операция + регулирането на карба 2е2 ми струваше едни 15лв :wink:


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Сря 07 ное 2007 21:49


козата си иска пръч


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 08 ное 2007 20:30


golfarata написа:колега христиан 37 - как да го диагностицира пиербурга? на ваг ли да го закачи ? чаках люси да ме нахрани по темата ама ти се "напраи на отворен" по пиерите! евала за което ама кажи за диагностиката как и каде? квоше видиме - модуля не работи или термото не "натиска" колкото требе или са скъсани пружините на спиралата у смукача а! брей - браво бре колега! не се барам за за разбирач че иначе щех да имам клубен сервиз за карбуратори / ма нямам! !

Ако се беше занимавал с този карб щеше много лесно да си отговориш на този въпрос. Под диагностика имах впредвид да се замеро СОто и да се поогледа - вярвяй ми ако знаеш къде да го гледаш веднага ще видиш проблема. И ако обичаш не се заяждай, щото по писанията ти явно по си имам представа от пиера от тебе :idea: и ако беше прочел по нагоре какво бях писал за модула той може да се игнорира, ама термото и спираловидната немогат :!: и ако имах пари и сервиз за карбове щях да си направя -вервай ми

Последна промяна от hristian37 на Чет 08 ное 2007 20:37, променено общо 2 пъти.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 08 ное 2007 20:33


djshomi написа:Колега ако не държи обороти при студен деигател сигорно се е прецакала термоампулата тя принудително избутва дроселовата клапа и така дуржи по високи обороти .Ако трудно пали погледни сутрин клапата на смукача като свалиш въздушният филър дали е затворила,нея можеш да завъртиш и да коригираш колко да е отворена. Дано съм бил полезен.


Колега ако съм те разбрал првилно и ти бъркаш - термоампулата избутва чрез лостова система дросела на 1 ва степен и тогава оборотите падат - прецакана ампула прави обратното - не сваля оборотите :idea:


Потребителски аватар
member313
Мнения: 81
Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 11:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот member313 » Чет 08 ное 2007 21:18


Колегата hristian37 в случая е прав.

djshomi - нещо си се пообъркал - термоампулата ако е спекла и не се движи (сиреч е или за почистване или още по-зле за смяна) тогава колегата ще има постоянно високи обороти и няма дори при загряла кола да ги сваля имал съм го този проблем с моята кола - след като я купих не беше карана от доста време, разглобих и изчистих ампулата със спрей. След това проблема с непостоянните оборотите на студен двигател остана и по-горе съм описал един успешен начин за неговото решаване. А сигурно има и други :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 25 госта