Голф 2 - пълна мистерия !!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
1800_GT
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 05 мар 2006 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Голф 2 - пълна мистерия !!!!

Мнениеот 1800_GT » Пон 19 ное 2007 19:33


Значи колеги, да споделя преживяното и може би да ми посочите някакви варианти какво ми е на Голфчето ( за сефте ме оставя на път). Карам си сутринта за работа, при което колата започва да гасне, викам може да е свършила газта и цъкам на бензин при което започва да държи 3000 об/мин. (принципно като е студенА ми държи 2000 об/мин няма значение газ или бензин). И продължавам да си карам аз мислейки как да се добера до работа при което от колата започва да пуши много здраво!! Отворих капака и навсякъде антифриз, нямаше как да видя точно откъде защото пушилката беше много голяма а и беше 6 и половина сутринта... Та да попитам ако има спукан маркуч, или водната помпа не е в ред (тя вие на студено от близо година), каква е логиката пък на газ да гасне (погледнах имаше поне 10 килца) а на бензин да държи 3000об/мин !! Сега като я издърпахме до блока видях че в баката няма никакъв антифриз (преди месец фо смених и го проверявам всяка седмица нямаше течове). Ако някой има някаква идея какво се случва с моето голфче да ми пише. Предварително ви благодаря, Голфа може да видите в гаража .




Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пон 19 ное 2007 19:44


Ами колега на газ ти гасне и предърпва защото изпарителя ти е замръзнал от липсата на антифриз, които да го топли. А затова че помпата е виела една година, не е добре трябвало е да я погледнеш докато е топло. Спикан маркуч или пробита метална тръба ( тази която минала около двигателя )


Потребителски аватар
1800_GT
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 05 мар 2006 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ок

Мнениеот 1800_GT » Пон 19 ное 2007 20:12


Ами да си кажа честно в много по студено време съм си палил на газ и си карам.. нещо не хващам връзката между газта и антифриза.. и ако има такава защо тогава на бензин държи такива обороти?? :?:


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Пон 19 ное 2007 20:14


А като избезе тази пушилка колго градуса показваше уреда ? От прегряване ли се разпуши или тмпературата се бе нормална ?


Потребителски аватар
1800_GT
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 05 мар 2006 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Ами незнам..

Мнениеот 1800_GT » Пон 19 ное 2007 20:17


Нямам идея, защото уреда да t-рата ми имал некав дефект в таблото и си тръгва когато поиска... на всяко трето каране си върви, а през останалото време просто си стои на нула градуса.. абе никога не е загрявала според мен защото през лятото правя големи преходи из БГ и в жегите си е ОК :roll:


Потребителски аватар
1800_GT
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 05 мар 2006 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

И..

Мнениеот 1800_GT » Пон 19 ное 2007 20:19


Забравих да спомена че сега пред блока я припалих за 1 минута и пак така на газ гасне, на бензин над 3000об/мин...


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пон 19 ное 2007 20:44


Е за ситоацията на газ ясно, а за високите обороти на бензин това е интересно, на миноижекциата има едмо моторче за празен ход, ако се е ошашкало да държи отворена клапата, иам възможност да е от него. Първо оправи проблема с теча на антифриз, после другите проблеми. :wink:


Потребителски аватар
1800_GT
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 05 мар 2006 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

:)

Мнениеот 1800_GT » Пон 19 ное 2007 20:47


То това първо че ще го оправя е ясно, ама до днес мотора беше часовник, а като отида в сервиза ще ме резнат а даже семестъра си плащам на вноски.. мазало ... а маркучи са скъпички нали??


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пон 19 ное 2007 20:51


Еее колега, невярвам да си толкова бос че да не можеш да локализираш повредата, а за сервизите има форумни сервизи който са добри и са маистори хората.


Потребителски аватар
1800_GT
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 05 мар 2006 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

мхм

Мнениеот 1800_GT » Пон 19 ное 2007 21:39


Разбира се, супер са, но няма как да се добера до тях в това състояние.. :(


noel
Мнения: 28
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 0:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот noel » Пон 19 ное 2007 23:55


пич ако си моноинжекцион мога да ти кажа какъв е проблема ама ти не си написал на какво си а това за газта е виновно че нямаш антифризец.


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Вто 20 ное 2007 0:12


Дано да не е прегряла :? Намери кой маркуч се е скъсал (ако е гръмнал няма да е много весело:x ),смени го и после му мисли за оборотите и газта :wink:


Ама и ти си си виновен,защо си карал с прецакано табло :smackbum


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Вто 20 ное 2007 0:19


Аз залагам на намокрено / евентуално спукана капачка / делко, кабели или бобина!


Потребителски аватар
1800_GT
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 05 мар 2006 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

:)

Мнениеот 1800_GT » Вто 20 ное 2007 7:04


Утре съм си взел почивка ще я погледна и ще се прави колата... че градския не мога да го дишам.. а колата не е моно, с карбуратор е !! :roll:


Потребителски аватар
1800_GT
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 05 мар 2006 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

К

Мнениеот 1800_GT » Вто 20 ное 2007 7:05


Мисля че карбуратора беше "Пиербърг" или нещо такова, не знам точно как се пише :shock



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта