Е, де! Не е чак толкова страшно
Сваляш пластмасата около ръчната, след това смъкваш и барчето. До тук са ти най-много 6 болта, едва ли повече.
Развиваш дивотиите по централната конзола, като оглеждаш много внимателно за всичките изпокрити болтчета.
Още 3+2 болтчета имаш при жабката и под нея.
Аз не свалях цялото табло, а го развих само от пътническата страна и го открехнах малко. Достатъчно е, за да излезе радиаторчето.
Жилата за клапите си ги разкачих отдолу, не от врътките.
Не забравяй 2-те гайки в двигателния отсек, както и маркучите, разбира се!
За 1 ден се справя човек, ако го прави за първи път като мен.
Мисля, че и за 3-4 часа може да стане бе да се назорваш.
Препоръка: Маркирай с лепенки каквото можеш, защото аз повечето време го загубих за да оглеждам кое къде е, че да не се налага да разглабям после наново!
Само да не забравя: Нямам климатик!
Ако има може да е и по-сложно
И AirBeg нямам, та жабката я разглабях смело!
Успех!