Здравейте! Имам нужда от съвети че вече ми писна от майстори, а като стане вапрос за колата тя има доста странни проблеми и майсторите не ми помагат много. Ето малко инфо за колата.
Голф 3 АЕК-мотор 1995г. 1.6 пълна инжекция 101 коня 205000хиляди(поне така пише) Сложих и газова преди 7 месеца и си еба майката>
1-во на газ харчи към 17 на 100 като е студена на бензин не прекъсва а направо подскача гораката а като я обърна на газ е ок макар и студена. Като позагрее на бензин ако не я обръщам на газ се пооправя но неможе да държи ниски обороти ту падат ту се дигат така няколко пъти докато не угасне. Пробвах да извадя буксата на дебитомера и да видя какво ще стане.Резултата беше, че задуржа ниски и няма проблеми дори и при форсиране на празен ход.
Тогава си помислих 4е е дебитомера,но на другата сутрин като я запалих с извадена букса запали ок без да прекусва но като и даде6 газ и прекусва докато е студена. Казаха ми да си купя нов дебитомер може ли да е от нещо друго. Какво да правя? Има ли 4овек които им знае болешките на тая кола и някакъв читав сервиз ама да не режат глави и да си измислят, а относно газовата сменил съм 4-5 сервиза по 1-2 пъти и нищо преправяха и газовата ама пак нищо, ако има и читав газ сервиз ще съм благодарен щото ми писна да вися по сервизи и накрая кво.... НИЩО!!! и то голямо. Благодаря за разбирането предварително колеги.
Много проблеми с голф 1.6 АЕК Решено!
Много проблеми с голф 1.6 АЕК Решено!
Последна промяна от bushev на Пон 19 ное 2007 18:59, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Трупа грешки компа,шефе.Шашка се после влиза в сервизен режим и става весело.
По мои данни от опит Симос-а е по-устойчив на простотии,ама Мотроника е по-кекав (твоят случай
)
Няма как.
Защо мъчите инжекциони с обикновени уредби?
Айде ходи на диагностика да нулират грешките и да видят какво-що не е наред.
Аз съм с ГИ и досега грам проблем не съм имал с газовата - вече няколко месеца.
По мои данни от опит Симос-а е по-устойчив на простотии,ама Мотроника е по-кекав (твоят случай

Няма как.
Защо мъчите инжекциони с обикновени уредби?
Айде ходи на диагностика да нулират грешките и да видят какво-що не е наред.
Аз съм с ГИ и досега грам проблем не съм имал с газовата - вече няколко месеца.
- XIKS
- Мнения: 896
- Регистриран на: Пет 24 мар 2006 10:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ъ
andro_ написа:Трупа грешки компа,шефе.Шашка се после влиза в сервизен режим и става весело.
По мои данни от опит Симос-а е по-устойчив на простотии,ама Мотроника е по-кекав (твоят случай)
Няма как.
Защо мъчите инжекциони с обикновени уредби?
Айде ходи на диагностика да нулират грешките и да видят какво-що не е наред.
Аз съм с ГИ и досега грам проблем не съм имал с газовата - вече няколко месеца.
аз съм със същия двигател и обикновенна газова за 500лв 1г и 8месеца колата е муцка и като вървеж и като разход на настройка съм ходил 1 път откакто е сложена и от тогава си я настройвам сам на око съгласен съм за някоя и друга грешка ма чак така да се шашне не ми се вярва тва означава че като ги изчистят и понеже я мъчим с тая газ пак грешки пак наново не съм съгласен след като е ходил на няколко сервизи мисля че трябва да са му изчистили грешките
Re: ъ
[quote="XIKS"][quote="andro_"]Трупа грешки компа,шефе.Шашка се после влиза в сервизен режим и става весело.
По мои данни от опит Симос-а е по-устойчив на простотии,ама Мотроника е по-кекав (твоят случай
)
Няма как.
Защо мъчите инжекциони с обикновени уредби?
Само искам да отбележа 4е днес ми нулираха грешките и колата си е все тая преди две седмици пак същото и пак нишо а това става все по зле
По мои данни от опит Симос-а е по-устойчив на простотии,ама Мотроника е по-кекав (твоят случай

Няма как.
Защо мъчите инжекциони с обикновени уредби?
Само искам да отбележа 4е днес ми нулираха грешките и колата си е все тая преди две седмици пак същото и пак нишо а това става все по зле

Re: ъ
[quote="XIKS"][quote="andro_"]Трупа грешки компа,шефе.Шашка се после влиза в сервизен режим и става весело.
По мои данни от опит Симос-а е по-устойчив на простотии,ама Мотроника е по-кекав (твоят случай
)
Няма как.
Защо мъчите инжекциони с обикновени уредби?
Само искам да отбележа 4е днес ми нулираха грешките и колата си е все тая преди две седмици пак същото и пак нишо а това става все по зле
По мои данни от опит Симос-а е по-устойчив на простотии,ама Мотроника е по-кекав (твоят случай

Няма как.
Защо мъчите инжекциони с обикновени уредби?
Само искам да отбележа 4е днес ми нулираха грешките и колата си е все тая преди две седмици пак същото и пак нишо а това става все по зле

Съжалявам,че не мога да ти помогна пряко със съвет,но държа да кажа ,че както си написал заглавието излиза ,че колата е виновна.
Със същата кола съм ,същия двигател,същата година и за да нямам големи проблеми като теб съм си сложил ГИ .....по-скъпо като цена,но затова пък нямам главоболия с нея на газ и на бензин.
Върви си перфектно.
Със същата кола съм ,същия двигател,същата година и за да нямам големи проблеми като теб съм си сложил ГИ .....по-скъпо като цена,но затова пък нямам главоболия с нея на газ и на бензин.
Върви си перфектно.
Re: ъ
Колега ако кажеш и за сервиза дето си слагал твоито обикновено АГУ ше съм благодарен а за грешките незнам но тия дни мисля да изчистя дросела и стъпковото моторче и ше видим днес бях на сервиз и човека е почти убеден че съм за нов дебитомер, след като я е видял на компа и е изтрил всичко но то нормално да прави грешка при положение че съм махал буксата кажете за някой сервиз да се допитам и там !!! Ако имате предложения моля споделете
Re: Много проблеми с голф 1.6 АЕК (продължение на темата)
Имах подобен проблем при моя Г2 ГТИ,предполагам 4е нещото го има и при теб.Преди да я купя(взех я от приятел)не държеше никакви обороти,от 800 до 2500 скачаше.Един ден идва и вика,че я оправил за 50 стотинкиbushev написа:Здравейте! Имам нужда от съвети че вече ми писна от майстори, а като стане вапрос за колата тя има доста странни проблеми и майсторите не ми помагат много. Ето малко инфо за колата.
Голф 3 АЕК-мотор 1995г. 1.6 пълна инжекция 101 коня 205000хиляди(поне така пише) Сложих и газова преди 7 месеца и си еба майката>
1-во на газ харчи към 17 на 100 като е студена на бензин не прекъсва а направо подскача гораката а като я обърна на газ е ок макар и студена. Като позагрее на бензин ако не я обръщам на газ се пооправя но неможе да държи ниски обороти ту падат ту се дигат така няколко пъти докато не угасне. Пробвах да извадя буксата на дебитомера и да видя какво ще стане.Резултата беше, че задуржа ниски и няма проблеми дори и при форсиране на празен ход.
Тогава си помислих 4е е дебитомера,но на другата сутрин като я запалих с извадена букса запали ок без да прекусва но като и даде6 газ и прекусва докато е студена. Казаха ми да си купя нов дебитомер може ли да е от нещо друго. Какво да правя? Има ли 4овек които им знае болешките на тая кола и някакъв читав сервиз ама да не режат глави и да си измислят, а относно газовата сменил съм 4-5 сервиза по 1-2 пъти и нищо преправяха и газовата ама пак нищо, ако има и читав газ сервиз ще съм благодарен щото ми писна да вися по сервизи и накрая кво.... НИЩО!!! и то голямо. Благодаря за разбирането предварително колеги.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 67 госта