Голфа фъсна

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Голфа фъсна

Мнениеот parno » Пет 23 ное 2007 14:14


:lol: бати заглавието......както и да е....
преди малко бях до колата запалих да загрее.озъртах се около матора и започна да се чува едно свистене.
гледах гледах на гледане нищо не разбрах и започнах да бутам един по един маркучи и т.н.та от номер 24 се чуваше въпросното свистене и забелязах че докато е студена колата колкото повече го мърдам така че да съска се спичат оборотите.както и да е бутнах го така че да не съска и го оставих ама аджеба каква я върши тая тръбичка?защо фъщи?

Изображение




Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пет 23 ное 2007 17:57


никой ли не знае за какво е таз работа.пластмасова тръбичка е отива към една пластмасова плоскост с един болт номер 10


Потребителски аватар
Cyberloner
Мнения: 470
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cyberloner » Пет 23 ное 2007 18:21


по важното е от къде идва :wink: ама да "фъска" и да влияе на оборотите... нещо на въздуховод ми мяза... я си кажи най-добре каква ти е колата и с кой двигател е


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Пет 23 ное 2007 18:25


Колега,през описаната тръбичка минава вакуум.Трябва да възстановиш нарушената херметизация,защото в момента като я мърдаш се обеднява значително горивната смес(оборотите ти плават).


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пет 23 ное 2007 19:21


ЕВ 1.8 ми е мотора.
ами незнам вакуум ли минава от там или какво.отивало към някъв си цилиндър (поне така пише в тази документация)
ами....за оправянето му ?някой да се е сблъсквал с такова чудо?


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пет 23 ное 2007 22:49


pas1.8mi написа:Колега,през описаната тръбичка минава вакуум.Трябва да възстановиш нарушената херметизация,защото в момента като я мърдаш се обеднява значително горивната смес(оборотите ти плават).


Това което ти казва колегата е че най-вероятно това маркуче /тръбичка/ или е спукано или не е добре захванато и оттам изпуска вакуум което се отразява на оборотите. Огледай го добре и може да откриеш проблема !


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Съб 24 ное 2007 8:33


то е на много грозно място сложено това нещо...трябва се свали инжекиона може би за да се бръкне до там :? тръбичката е здрава просто самата планка която се захваща за мотора се мести.ама как се закрепя правилно като е само с един болт?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 140 госта