Въпросът ми е следния : прочетох поне 1000 мнения за гарнитура на глава(тъй като имам теч на масло ,който аз локализирах точно до ангренажа ..долу в ляво) ....нямам други симптоми за скъсана гарнитура като : пяна по капачката на маслото ,или масло в антифриза....бихте ли ме упътили ,трябва ли да сменявам гарнитурата на главата или не ....
Въпрос относно Golf 3 ABU.......
-
meduza12
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 25 ное 2007 17:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Въпрос относно Golf 3 ABU.......
....Колеги от около седмица съм горд собственик на GOLF 3 ABU
Въпросът ми е следния : прочетох поне 1000 мнения за гарнитура на глава(тъй като имам теч на масло ,който аз локализирах точно до ангренажа ..долу в ляво) ....нямам други симптоми за скъсана гарнитура като : пяна по капачката на маслото ,или масло в антифриза....бихте ли ме упътили ,трябва ли да сменявам гарнитурата на главата или не ....
Въпросът ми е следния : прочетох поне 1000 мнения за гарнитура на глава(тъй като имам теч на масло ,който аз локализирах точно до ангренажа ..долу в ляво) ....нямам други симптоми за скъсана гарнитура като : пяна по капачката на маслото ,или масло в антифриза....бихте ли ме упътили ,трябва ли да сменявам гарнитурата на главата или не ....
До края на седмицата-не,но не прави временното постоянноmeduza12 написа:а проблем ли е ако я карам така до края на седмицата....Vito написа:Гарнитурата не е вариант.По-вероятно е да имаш изпуснал семеринг
ПП аз се притесних ,защото това е явно си често срещан проблем при голфовете с такъв двг..
Re: Въпрос относно Golf 3 ABU.......
meduza12 написа:....Колеги от около седмица съм горд собственик на GOLF 3 ABU
Въпросът ми е следния : прочетох поне 1000 мнения за гарнитура на глава(тъй като имам теч на масло ,който аз локализирах точно до ангренажа ..долу в ляво) ....нямам други симптоми за скъсана гарнитура като : пяна по капачката на маслото ,или масло в антифриза....бихте ли ме упътили ,трябва ли да сменявам гарнитурата на главата или не ....
А ти като имаш теч най-добре си проверявай маслото и ако не ти спада нивото няма страшно
И на моя двигател има омасление но е минимално и няма проблеми - за година и половина нивото спадна само с 3мм.
Питах в сервиза и ми казаха че това си е нормално и няма страшно
- vasstop
- Гадфадъ'

- Мнения: 17180
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Можеш да караш така, не се притеснявай, само следи нивото на маслото, да не прегрееш двигателя. Смяната на гарнитурата не е чак толкова сложна процедура, хубаво е да отнесеш главата да ти я направят след като ще се сваля. Обърни се към клубните майстори, те могат да ти помогнат.meduza12 написа:ама колега то си сълзи направо ... и парви локвички на земята...не много големи ,но се пак си е проблем ..
Това е слабо място на всички АБУ/АБД двигатели за съжаление.
- VW_ABT
- Мнения: 24
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 0:33
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: AKL
- Местоположение: София
Сменяй гарнитурата, ако течът е оттам, но според мен е хубаво да се шлайфа и главата преди да поставиш новата. Колегите са прави че първо трябва да се локализира от къде идва теча и след това да се ремонтира. Колкото до слабото място на ABU-то, трябва да ви кажа че гарнитурата на главата и на моторите 1.8 ,90 к.с.-ADZ от 1996 и 1997 г. също често създава проблеми след 150 000 км. Но след смяната им, което разбира се включва и шлайфане на глава , заспива двигателят. Ако добре е направен ремонтът не трябва да протича отново дори след яко и редовно ръчкане:) Важното е да не прегрявате мотора или ако ви примига червената лампичка за температурата на антифриза да спрете автомобила възможно най-бързо и да изключите мотора за не повече от 5 мин. Това ще ви спаси много главоболия. Т.е. и да го прегрееете лекичко и ако веднага вземете мерки не трябва да протича гарнитурата:)Иначе не е проблем да го покараш 1 седмица така, само че не те съветвам да предприемаш дълги пътувания, тъй като в движение на по-високи обороти ще хвърля бая масло с дефектната гарнитура 
- vasstop
- Гадфадъ'

- Мнения: 17180
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Това е една от възможно най-грешните теории. При силно загряване на двигателя, той се оставя да работи на празен ход за по-малко амплитудни разлики при охлаждането му. Резките температурни амплитуди водят до изкривяванетоVW_ABT написа:... ако ви примига червената лампичка за температурата на антифриза да спрете автомобила възможно най-бързо и да изключите мотора за не повече от 5 мин. Това ще ви спаси много главоболия. ...:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта