Въпрос относно Golf 3 ABU.......

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
meduza12
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 25 ное 2007 17:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Въпрос относно Golf 3 ABU.......

Мнениеот meduza12 » Нед 25 ное 2007 17:42


....Колеги от около седмица съм горд собственик на GOLF 3 ABU
Въпросът ми е следния : прочетох поне 1000 мнения за гарнитура на глава(тъй като имам теч на масло ,който аз локализирах точно до ангренажа ..долу в ляво) ....нямам други симптоми за скъсана гарнитура като : пяна по капачката на маслото ,или масло в антифриза....бихте ли ме упътили ,трябва ли да сменявам гарнитурата на главата или не .... :?




Потребителски аватар
Vito
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 6:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vito » Нед 25 ное 2007 17:52


Гарнитурата не е вариант.По-вероятно е да имаш изпуснал семеринг :)


Потребителски аватар
plamen032
Мнения: 763
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот plamen032 » Нед 25 ное 2007 17:54


1во-отиди при човек които си разбира от работата. теча може да е от семеринга на разпред. вал
2ро ако чакаш да ти се пресече маслото и тогава да сменяш....- няма да е само гарнитура :twisted:
малка справка- гарнитура около 35лв работа около 50лв спокоиствие -БЕЗЦЕННО :D


meduza12
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 25 ное 2007 17:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот meduza12 » Нед 25 ное 2007 17:55


Vito написа:Гарнитурата не е вариант.По-вероятно е да имаш изпуснал семеринг :)
а проблем ли е ако я карам така до края на седмицата....

ПП аз се притесних ,защото това е явно си често срещан проблем при голфовете с такъв двг..


Потребителски аватар
Vito
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 6:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vito » Нед 25 ное 2007 17:58


meduza12 написа:
Vito написа:Гарнитурата не е вариант.По-вероятно е да имаш изпуснал семеринг :)
а проблем ли е ако я карам така до края на седмицата....

ПП аз се притесних ,защото това е явно си често срещан проблем при голфовете с такъв двг..
До края на седмицата-не,но не прави временното постоянно :wink: Както написа колегата,сигурно е семеринг на разпределит.вал.Ако караш така,наглеждай маслото често..


meduza12
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 25 ное 2007 17:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот meduza12 » Нед 25 ное 2007 18:07


....още нещо...днес смених маслото ....
Трябва ли отново да го сменя ако сменям гарнитурата....


Потребителски аватар
plamen032
Мнения: 763
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот plamen032 » Нед 25 ное 2007 18:20


meduza12 написа:....още нещо...днес смених маслото ....
Трябва ли отново да го сменя ако сменям гарнитурата....
попринцип е хубаво да се смени ,но всичко опира до това колко време ще караш с него, ще създаде ли някакъв проблем и т.н


Потребителски аватар
kalin_as
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос относно Golf 3 ABU.......

Мнениеот kalin_as » Нед 25 ное 2007 20:59


meduza12 написа:....Колеги от около седмица съм горд собственик на GOLF 3 ABU
Въпросът ми е следния : прочетох поне 1000 мнения за гарнитура на глава(тъй като имам теч на масло ,който аз локализирах точно до ангренажа ..долу в ляво) ....нямам други симптоми за скъсана гарнитура като : пяна по капачката на маслото ,или масло в антифриза....бихте ли ме упътили ,трябва ли да сменявам гарнитурата на главата или не .... :?


А ти като имаш теч най-добре си проверявай маслото и ако не ти спада нивото няма страшно :wink:
И на моя двигател има омасление но е минимално и няма проблеми - за година и половина нивото спадна само с 3мм.
Питах в сервиза и ми казаха че това си е нормално и няма страшно


meduza12
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 25 ное 2007 17:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот meduza12 » Пон 26 ное 2007 8:48


ама колега то си сълзи направо ... и парви локвички на земята...не много големи ,но се пак си е проблем .. :?


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 26 ное 2007 8:52


meduza12 написа:ама колега то си сълзи направо ... и парви локвички на земята...не много големи ,но се пак си е проблем .. :?
Можеш да караш така, не се притеснявай, само следи нивото на маслото, да не прегрееш двигателя. Смяната на гарнитурата не е чак толкова сложна процедура, хубаво е да отнесеш главата да ти я направят след като ще се сваля. Обърни се към клубните майстори, те могат да ти помогнат.
Това е слабо място на всички АБУ/АБД двигатели за съжаление.


meduza12
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 25 ное 2007 17:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот meduza12 » Пон 26 ное 2007 9:10


..само да ме насочиш информативно ,колко пари ще трябва да извадя...... :(


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 26 ное 2007 9:10


meduza12 написа:..само да ме насочиш информативно ,колко пари ще трябва да извадя...... :(
Ако правиш и главата - около 200-250лв


meduza12
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 25 ное 2007 17:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот meduza12 » Пон 26 ное 2007 9:16


то има вариант да тече от семеринга....,защото тече точно до ангренажа...


Потребителски аватар
VW_ABT
Мнения: 24
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 0:33
Автомобил: VW Bora
Двигател: AKL
Местоположение: София

Мнениеот VW_ABT » Пон 26 ное 2007 16:48


Сменяй гарнитурата, ако течът е оттам, но според мен е хубаво да се шлайфа и главата преди да поставиш новата. Колегите са прави че първо трябва да се локализира от къде идва теча и след това да се ремонтира. Колкото до слабото място на ABU-то, трябва да ви кажа че гарнитурата на главата и на моторите 1.8 ,90 к.с.-ADZ от 1996 и 1997 г. също често създава проблеми след 150 000 км. Но след смяната им, което разбира се включва и шлайфане на глава , заспива двигателят. Ако добре е направен ремонтът не трябва да протича отново дори след яко и редовно ръчкане:) Важното е да не прегрявате мотора или ако ви примига червената лампичка за температурата на антифриза да спрете автомобила възможно най-бързо и да изключите мотора за не повече от 5 мин. Това ще ви спаси много главоболия. Т.е. и да го прегрееете лекичко и ако веднага вземете мерки не трябва да протича гарнитурата:)Иначе не е проблем да го покараш 1 седмица така, само че не те съветвам да предприемаш дълги пътувания, тъй като в движение на по-високи обороти ще хвърля бая масло с дефектната гарнитура :wink:


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 26 ное 2007 16:58


VW_ABT написа:... ако ви примига червената лампичка за температурата на антифриза да спрете автомобила възможно най-бързо и да изключите мотора за не повече от 5 мин. Това ще ви спаси много главоболия. ...:
Това е една от възможно най-грешните теории. При силно загряване на двигателя, той се оставя да работи на празен ход за по-малко амплитудни разлики при охлаждането му. Резките температурни амплитуди водят до изкривяването :idea:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: petmm и 57 госта