Сменяй гарнитурата, ако течът е оттам, но според мен е хубаво да се шлайфа и главата преди да поставиш новата. Колегите са прави че първо трябва да се локализира от къде идва теча и след това да се ремонтира. Колкото до слабото място на ABU-то, трябва да ви кажа че гарнитурата на главата и на моторите 1.8 ,90 к.с.-ADZ от 1996 и 1997 г. също често създава проблеми след 150 000 км. Но след смяната им, което разбира се включва и шлайфане на глава , заспива двигателят. Ако добре е направен ремонтът не трябва да протича отново дори след яко и редовно ръчкане:) Важното е да не прегрявате мотора или ако ви примига червената лампичка за температурата на антифриза да спрете автомобила възможно най-бързо и да изключите мотора за не повече от 5 мин. Това ще ви спаси много главоболия. Т.е. и да го прегрееете лекичко и ако веднага вземете мерки не трябва да протича гарнитурата:)Иначе не е проблем да го покараш 1 седмица така, само че не те съветвам да предприемаш дълги пътувания, тъй като в движение на по-високи обороти ще хвърля бая масло с дефектната гарнитура
