Днес се видях в чудо - паля колата, тръгвам и чувам, че клапаните тракат доста, след 200-300 метъра ми светна лампата за маслото и започна да пищи. Отбих веднага, погледнах маслото и всичко беше ОК. Тръгнах и клапаните пак яко чукат, след малко и лампата пак светна. Пак отворих да видя - на щеката маслото ОК

. Мисля, че не подкачваше масло до клапаните. 1вата идея беше да ида да сменя маслото и филтъра евентуално да няма нещо запушено (беше ми на около 7000км старото-мотул 15w40). Направиха ми промивка на двигателя, смениха маслото (10w40), филтър и изглежда всичко се оправи - към 50км пробег нищо не светна и клапаните се поуспокоиха. Само дето майсторите ми казаха, че гарнитурата ми е за смяна
Та молбата ми е към колегите с по-голям опит с двигатели, да кажат дали съм решил проблема като съм сменил маслото и филтъра или само съм забавил нещата и пак ще се появи проблема, дали е необходимо веднага да сменя гарнитурата? Дали маслената помпа не е за смяна?
Мерси предварително.