голф 2-1.3i проблем на бензин

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
stefan_milk
Мнения: 179
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
Контакти:

голф 2-1.3i проблем на бензин

Мнениеот stefan_milk » Нед 25 ное 2007 15:54


Здравейте.Проблема е следния-не ще да пали на бензин а на газ пали кибрит.Ако обърна от газ на бензин и двигателя е студен прекъсва не се форсира въобще,натискам педала на газта до край и никаква реакция от мотора.Чак когато загрее нормално тогава започва да работи нормално.Не беше карана на бензин от 6-7 месеца.Смених и синия датчик този дето е до температурния и същата работа.Дайте няква идея от какво може да е.Дали е от дюзите?




Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Нед 25 ное 2007 17:50


Какъв датчик си сложи? 025 906 041А това е оригинала а ментаците нямат номер. А свещите провери ли ги ?


Потребителски аватар
stefan_milk
Мнения: 179
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
Контакти:

Мнениеот stefan_milk » Нед 25 ное 2007 19:49


ами без номер е.свещите са си добре


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Сря 28 ное 2007 19:13


ама мотора карб ли е или спринцовка?


PitkataJoe
Мнения: 208
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот PitkataJoe » Сря 28 ное 2007 19:33


1,3i - предполагам е пълна инжекция, код на двг - NZ. Но нека собственика да каже ;)


Потребителски аватар
stefan_milk
Мнения: 179
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
Контакти:

Мнениеот stefan_milk » Чет 29 ное 2007 17:13


да голфа е пълна инжекция


Потребителски аватар
blue_shadow
Мнения: 875
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград
Контакти:

Мнениеот blue_shadow » Чет 29 ное 2007 18:10


Ми почни да елеминираш проблемите един по един - първо помпите (в резервоара и под купето) наред ли са; филтрите чисти ли са; дебитомера читав ли е; дроселовата клапа чиста ли е; ламда сонда работи ли......и т.н.


Потребителски аватар
stefan_milk
Мнения: 179
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
Контакти:

Мнениеот stefan_milk » Пет 30 ное 2007 17:52


да ви кажа че сега когато махна буксата на синия датчик колата се реже и работи нормално но без него не може да пали.този моя е нов но ме съмнява че лъже компа.на загрята кола дава съпротивление около 175-170 ома и мисля че четох някъде че трябва да е около275-375.Кажете си мнението и ако знаете някаква стойност или имате информация


Потребителски аватар
baobab007
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 06 юни 2006 17:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот baobab007 » Пет 30 ное 2007 18:59


Използвай търсачката - някъде имаше графика на каква температура какво съпротивление трябва да дава датчика. Иначе проблемът с ментетата на този датчик е масов и в крайна сметка евтиното излиза скъпо. Можеш да пробваш с датчик на колега или съсед, но най-добре си намери читав, та дори да е от морга. :D


PitkataJoe
Мнения: 208
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот PitkataJoe » Пет 30 ное 2007 19:27


0 градуса - 5000-6500 ома
10 - 3250-4250
20 - 2200-2800
30 - 1500-1950
40 - 1000-1400
50 - 725-925
60 - 540-675
70 - 380-480
80 - 275-375
90 - 220-280
100 - 170-220 ома

025906041А е номера, препоръчвам ти Vernet датчик от AutoHelp - 21 лв.
можеш да откачи6 буксата и да вържеш на нея съпротивление според външната температура, за да видиш дали има промяна. Възможно е да не е този виновника. Успех


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Пет 30 ное 2007 21:40


PitkataJoe написа:Vernet датчик от AutoHelp - 21 лв.

Без да правя реклама с цел да спестя на колегата някой лев, Вносител на VERNET в БГ е EURO 07 и там членовете на "Клуб на привържениците на Фолксваген в България" ползват отстъпка


PitkataJoe
Мнения: 208
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот PitkataJoe » Пон 03 дек 2007 8:52


Както си свалил стария ОРИГИНАЛЕН датчик защо не премериш как се държи? Една тенджера с вода на печката, един термометър за да и мериш температурата.... мериш температурата, топиш датчика, мериш съпротивлението.... Така поне ще знаеш, дали стария е бил читав и ако да, май проблемът ти е на друго място. То верно стар датчик, ама.... Както каза колегата, тези без номерата са малко несигурни ;) Успех


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1937
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Пон 03 дек 2007 18:40


Позапушени дюзи /клеясали,кофти бензин или вода в него/май с малко спирт за горене се оправяше съотношението да кажат по-гяволите,малко ти се е позанемарила бензиновата система,понатрупало е грешчици поошашавила се е ламбда сондата ако има и тн и т.н.
1.метод-добавка в горивото за почистване на горивната система /лики моли -от опит в 15литра бензин,и след това още една с още толкова като изразходиш първия /ако успееш някак да запалиш/провери първо дали е изправна бензиновата помпа че може и там нещо да излезе/.
2.Начин - реномиран специалист по възможност наше момче Ваското Никси и други величия.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта