голф 2-1.3i проблем на бензин
- stefan_milk
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
- Контакти:
голф 2-1.3i проблем на бензин
Здравейте.Проблема е следния-не ще да пали на бензин а на газ пали кибрит.Ако обърна от газ на бензин и двигателя е студен прекъсва не се форсира въобще,натискам педала на газта до край и никаква реакция от мотора.Чак когато загрее нормално тогава започва да работи нормално.Не беше карана на бензин от 6-7 месеца.Смених и синия датчик този дето е до температурния и същата работа.Дайте няква идея от какво може да е.Дали е от дюзите?
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- stefan_milk
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
- Контакти:
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- stefan_milk
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
- Контакти:
- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
- stefan_milk
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
- Контакти:
да ви кажа че сега когато махна буксата на синия датчик колата се реже и работи нормално но без него не може да пали.този моя е нов но ме съмнява че лъже компа.на загрята кола дава съпротивление около 175-170 ома и мисля че четох някъде че трябва да е около275-375.Кажете си мнението и ако знаете някаква стойност или имате информация
- baobab007
- Мнения: 136
- Регистриран на: Вто 06 юни 2006 17:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Използвай търсачката - някъде имаше графика на каква температура какво съпротивление трябва да дава датчика. Иначе проблемът с ментетата на този датчик е масов и в крайна сметка евтиното излиза скъпо. Можеш да пробваш с датчик на колега или съсед, но най-добре си намери читав, та дори да е от морга. ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
0 градуса - 5000-6500 ома
10 - 3250-4250
20 - 2200-2800
30 - 1500-1950
40 - 1000-1400
50 - 725-925
60 - 540-675
70 - 380-480
80 - 275-375
90 - 220-280
100 - 170-220 ома
025906041А е номера, препоръчвам ти Vernet датчик от AutoHelp - 21 лв.
можеш да откачи6 буксата и да вържеш на нея съпротивление според външната температура, за да видиш дали има промяна. Възможно е да не е този виновника. Успех
10 - 3250-4250
20 - 2200-2800
30 - 1500-1950
40 - 1000-1400
50 - 725-925
60 - 540-675
70 - 380-480
80 - 275-375
90 - 220-280
100 - 170-220 ома
025906041А е номера, препоръчвам ти Vernet датчик от AutoHelp - 21 лв.
можеш да откачи6 буксата и да вържеш на нея съпротивление според външната температура, за да видиш дали има промяна. Възможно е да не е този виновника. Успех
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Както си свалил стария ОРИГИНАЛЕН датчик защо не премериш как се държи? Една тенджера с вода на печката, един термометър за да и мериш температурата.... мериш температурата, топиш датчика, мериш съпротивлението.... Така поне ще знаеш, дали стария е бил читав и ако да, май проблемът ти е на друго място. То верно стар датчик, ама.... Както каза колегата, тези без номерата са малко несигурни
Успех
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Danny boy
- Мнения: 1937
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Позапушени дюзи /клеясали,кофти бензин или вода в него/май с малко спирт за горене се оправяше съотношението да кажат по-гяволите,малко ти се е позанемарила бензиновата система,понатрупало е грешчици поошашавила се е ламбда сондата ако има и тн и т.н.
1.метод-добавка в горивото за почистване на горивната система /лики моли -от опит в 15литра бензин,и след това още една с още толкова като изразходиш първия /ако успееш някак да запалиш/провери първо дали е изправна бензиновата помпа че може и там нещо да излезе/.
2.Начин - реномиран специалист по възможност наше момче Ваското Никси и други величия.
1.метод-добавка в горивото за почистване на горивната система /лики моли -от опит в 15литра бензин,и след това още една с още толкова като изразходиш първия /ако успееш някак да запалиш/провери първо дали е изправна бензиновата помпа че може и там нещо да излезе/.
2.Начин - реномиран специалист по възможност наше момче Ваското Никси и други величия.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта