


Бензинова помпа
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Вто 25 окт 2005 23:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Бензинова помпа
Свалих си бензиновата помпа номер 1 HO 906 091 D . Като го замерих с уред и има вразка + и - с корпуса. Помпата иначе си работи. Може ли да се поправи или да си търся нова .
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
andro_ написа:chefito написа:andro_ написа:Дай си парите за Бош,че тия китайските гърмят като пуканки.
почнаха ли?
По-скоро на партиди.Една партида ОК,друга - зле.Затова Бош.
Лошото е,че най-вероятно и техните са оттам,ама поне гаранцийка имат.
ЧИсто нови помпи горят,заради несменен филтър и мръсен резервоар.

- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Хипотетично може да се отремонтира.
Някъде бях писал за едни ентусиасти в София по ул. "Симеон", след като се пресече бул. "Опълченски" от дясната страна. Хората даваха някаква гаранция, обаче искаха(по спомен от преди ок 2 години) за такъв ремонт колкото за нова китайска или италианска помпа.
Аз съм с италианска от ок 3 г. и съм доволен.
Твоята помпа вероятно не може да осигури нужното налягане(мисля, че не трябваше да е под 0,9 bar), щом иначе работи.
Някъде бях писал за едни ентусиасти в София по ул. "Симеон", след като се пресече бул. "Опълченски" от дясната страна. Хората даваха някаква гаранция, обаче искаха(по спомен от преди ок 2 години) за такъв ремонт колкото за нова китайска или италианска помпа.
Аз съм с италианска от ок 3 г. и съм доволен.
Твоята помпа вероятно не може да осигури нужното налягане(мисля, че не трябваше да е под 0,9 bar), щом иначе работи.
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Dpop написа:Хипотетично може да се отремонтира.
Някъде бях писал за едни ентусиасти в София по ул. "Симеон", след като се пресече бул. "Опълченски" от дясната страна. Хората даваха някаква гаранция, обаче искаха(по спомен от преди ок 2 години) за такъв ремонт колкото за нова китайска или италианска помпа.
Аз съм с италианска от ок 3 г. и съм доволен.
Твоята помпа вероятно не може да осигури нужното налягане(мисля, че не трябваше да е под 0,9 bar), щом иначе работи.
невъзможно...
п.с. как махат алуминиевия корпус за да стигнат до евентуалният проблем с четките или медните пластини?
/едва ли говорим за потопяема помпа/
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
andro_ написа:Помпата може да се отвори,въпросът е дали може да се сглоби.
Разглеждам руския фолксвагенски форум,там по принцип твърдят,че може да се отвори/почисти и да се затвори и да бачка пак.
Но си зависи от повредата.Когато помпата блокира,обикновено си изгаря и оправия няма.
дам, аз я отворих...с резачки....естествено след това нямаше затваряне...ама поне видях какъв е проблема....

На посоченото място колектора контактува с четките....с времето и двете се износват и започват да контактуват по слабо, в резултат при наличие на повече съпротивление /кофти филтър, мръсен резервоар..../ помпата блокира...дори да работи на сухо....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Недко GTI и 75 госта