Серво на волана (Г2)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Серво на волана (Г2)

Мнениеот Flatmo » Пон 13 юни 2005 22:19


Някой добавял ли е серво на Г2?
Какво е необходимо да се смени по кормилната уредба?




Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Вто 14 юни 2005 7:49


ако имаш проблем с по трудно управление на автомобила. Да сервото е решение но по добре си погледни лагерите на тампоните на макферсона. Решението с сервото ще излезе доста скъпо .

Със сигурност ти трябва хидравлична рейка.
Хидравлична помпа.
да се направи подходящо захващане на помпата за ДВГ
да се смени шайбата (мисля че на коляновия вал) с цел задвижване на хидравличната помпа.
Мисля че и кормилните накрайници ще трябва да се сменят (за това не съм много сигурен).


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Вто 14 юни 2005 9:10


Ясно както си мислех няма да го бъде това.

А проблема ми е че не искам да се потя докато маневрирам из града :)


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 14 юни 2005 9:13


за конверсията ти е нужно:
хидр. рейка
хидр. помпа
маркучи и тръби
ремъчна шайба за кол. вал
стойка за помпата.
и си готов!
комплекта по морги се движеше около 300-400 (колкото един климатик) ама ще те излъжа че не ми е актуална информацията...
иначе не е умирачка като пари ама си е рахат 8)


Потребителски аватар
malogramoten
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Серво на волана (Г2)

Мнениеот malogramoten » Вто 14 юни 2005 16:50


Flatmo написа:Някой добавял ли е серво на Г2?
Какво е необходимо да се смени по кормилната уредба?

При мен беше същия проблем!
Смених предните амортисьори с лагерите и сега волана го въртя с показалеца само, стига колата да е в движение-дори най -малко.
На място се върти с една ръка.Затова мисля че хидравликата си е излишна глезотийка,но решението е твое! Успех


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Вто 14 юни 2005 18:20


Наистина едва ли ще се стигне до серво. За 400лв. по-добре климатик и пак няма да се потя толкова :D
Обаче ако има малко по-грапав асфалт (като на нашия паркигн) тия 195/50/15 малко трудно се въртят на място и трябва да я лашкам колата.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Сря 15 юни 2005 0:26


Колега малко на шега-повече труд в залата за ръце,рамене и гръб-за 2-3 месеца и ще ти се струва,че имаш хидравлика,другия вариант е да покараш 2-3 месеца някоя Жигулетка и после да се прехвърлиш на твоята,вариант3-по сериозен -малко по-теснички гумета,освен ако нямаш навика да влизаш с 80 в остри завои,ми т,ва е от мен-сиромах човек жив гявол :)


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 15 юни 2005 20:01


Нови лагери в тампоните, по тесни гуми и си готов.На предния голф 2 без серво жена ми не можеше да я паркира/ беше с 195- ки/ Но като свикнеш на сервото не знам как ще може да те откаже човек от него.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта