Гатанката е следната:
От една страна имаме бял 'олекотен' голф (разбирай много ръждясал, няма ламарина, повечето е ръжда), без хидравлика на волана, лети джанти 14" с гуми (зимни) 185х14х65 и върви като разпран и държи температура на маслото макс. до 94 градуса (харчи и масло като разпран, долива му се). Разход на извънградско под 7/100 при 120 км/ч.;
От друга страна имаме черен голф слънце откъм ламарини, хидравлика на волана, рекаро салон с електрически седалки (нагоре-надолу), лети джанти ББС 15" със зимни гуми 'Бриджстон" 195х15х50, качва температура на маслото до 106-108 градуса, не харчи масло и върви на 80% макс. на белия голф. Разход на извънградско над 10/100 при 120 км/ч.
Идеи защо е така?
Благодаря предварително.
Гатанка: 1.8 ПЛ 16 волта vs 1.8 ПЛ 16 волта - решено!
Гатанка: 1.8 ПЛ 16 волта vs 1.8 ПЛ 16 волта - решено!
Последна промяна от kam_tod на Пон 25 фев 2008 21:08, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 414
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разкопания град
ами аз съм чувал че мотор който харчи масло върви повече и обикновенно следва тотален срив на мотора,другото ти си го изброил-тегло,гуми,хидравлика.като се насложат всички неща разликата е на лице
п.п.и моя вдига над 100 градуса на маслото и съм чувал че е нормално,но този твоя разход нещо не е наред
п.п.и моя вдига над 100 градуса на маслото и съм чувал че е нормално,но този твоя разход нещо не е наред
pacohaker написа:ами аз съм чувал че мотор който харчи масло върви повече и обикновенно следва тотален срив на мотора,другото ти си го изброил-тегло,гуми,хидравлика.като се насложат всички неща разликата е на лице
п.п.и моя вдига над 100 градуса на маслото и съм чувал че е нормално,но този твоя разход нещо не е наред
Гумите като общ диаметър са еднакви, затова съм им дал размерите, така че май не е от тях. Хидравликата може да повлияе, но не съществено. Разликата в теглото, да кажем, че е 20-30 кг. максимум в полза на белия голф, не повече.
При тия обстоятелства не е реално черния голф да върви на 70-80% от белия. И като се има предвид, че е перфектно поддържан, за разлика от белия голф (почти пълна липса на поддръжка).
Нещо ще да е свързано с разхода. Ама не знам какво.
трябва да ти преслушам колата!!!
ше го излекувам
(като му оскубя половината електроника и ....)

ше го излекувам

Последна промяна от Bobby_ на Чет 06 дек 2007 23:09, променено общо 1 път.
Боби, ти май знаеш отговора. Ама вече ми е неудобно да те занимавам с моите глупости...
Днес с белия минах около 250 км. Напълни ми душата, върви като изрод, само дето спирачки няма, та шях да направя 'инфекцията' на 2-3 пъти на 'Хемус' и по Дефилето след Ботевград.
Ама и много се ядосах, ебати черния мъртвец. Още малко ще го потърпя такъв и ще го хлъзна, рзбрш ли.
Днес с белия минах около 250 км. Напълни ми душата, върви като изрод, само дето спирачки няма, та шях да направя 'инфекцията' на 2-3 пъти на 'Хемус' и по Дефилето след Ботевград.
Ама и много се ядосах, ебати черния мъртвец. Още малко ще го потърпя такъв и ще го хлъзна, рзбрш ли.
Пичове нов съм не знаех че сте толкова сериозни просто се базиках.
По вапроса немога да дам компетентно мнение аз и от скоро карам VW, но с риск да се изложа това 1.8 PL беше механична инжекция някаде кам 100 kW, та 7/100 ми се вижда нормален разход а маслото дето го гори на теория требва да повищи копресията независимо дали го гори от сегменти (износване) или гумички но на практика аз не сам забелязал досега кола която варви повече заради масло. Така че проблема явно е в черния звяр, ако не сам се изложил и е механична инжекция този мотор значи има вариянти да се пипнат доста нещица и да се оправи лесно.
И все пак виж дали не са ти блокирали накладките на някое колело (не се сдържах)
По вапроса немога да дам компетентно мнение аз и от скоро карам VW, но с риск да се изложа това 1.8 PL беше механична инжекция някаде кам 100 kW, та 7/100 ми се вижда нормален разход а маслото дето го гори на теория требва да повищи копресията независимо дали го гори от сегменти (износване) или гумички но на практика аз не сам забелязал досега кола която варви повече заради масло. Така че проблема явно е в черния звяр, ако не сам се изложил и е механична инжекция този мотор значи има вариянти да се пипнат доста нещица и да се оправи лесно.
И все пак виж дали не са ти блокирали накладките на някое колело (не се сдържах)
Vito написа:Неточно изчислен раход???Как изчислихте двата разхода толкова точно,не вярвам да сте тествали и двата на 100км точно....Дай кубатура на мотора
По-принцип нямах намерение да отговарям на това мнение, но впоследствие реших, че е редно да го направя.
Ако според теб разход 'под 7/100' и 'над 10/100' е точно изчисление...
Разхода е изчислен и на двата голфа от собствениците им след дългогодишна екплоатация (на белия голф) и по мои лични наблюдения след 250 км. извънградско (взех го със стрелката в червената зона, налях 30 л. бензин А95Н и го върнах със стрелката на средната черта), като на места по 'Хемус' съм го карал със 160-170 км/ч., а по дефилето и на отиване, и на връщане направих няколко приятни изпреварвания на тир-ове.
Разхода на черния голф е определен след няколко месечно каране (от април месец насам) и за сравнение, ако черния голф на тръгване от София беше в червения сектор на резервоара, на връщане щеше да си бъде пак там (или доста близо), т.е. щеше да ги е почти изпапал тия 30 литра бензин.
Не знам точно за какво ти е кубатурата на мотора, но тя ще ти избоде очите в заглавието на темата. И понеже виждам, че не си много запознат с тези двигатели, искам искрено да те помоля да пишеш по темата само ако наистина имаш абсолютното убеждение, че ще кажеш нещо стойностно. Ако искаш да понатрупаш някое мненийце, има си съответните под-форуми за това.
Благодаря ти предварително!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта