проблем с централното- решено -> ново централно

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ksp84
Мнения: 92
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

проблем с централното- решено -> ново централно

Мнениеот ksp84 » Пон 10 дек 2007 21:20


абе нещо не ми върви с тая кола, ама ко да се прави.

миналата вечер си заключвам колата всичко нормално, на сутринта не ще да се отключи. след няколко теста видях че проблема е в помпата за централното, моторчето работи но просто не създава вакум, имал ли е някой подобен проблем и поправим ли е той, само да вметна че преди 2 седмици и есложена аларма,може ли това да го е повредило, но пък според мене ако е от алармата щеше да изгори моторчето, и ако някой е отварял тоя тулумб нормално ли е вътре да е много ама много мръсно, направо черно, според мене от четките така е станало че едвам се измих,

чакам отговори, мерси предварително.

Последна промяна от ksp84 на Нед 17 фев 2008 22:04, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пон 10 дек 2007 21:25


А докато рабори чуваш ли да свисти от някъде около колонките, ако да го намери и го залепи с канаколит. А иначе ако е от самия мотор малко е труден за ремонт, това е пластинчата помпа, не винаги подлежат на възтановяване.


Потребителски аватар
ksp84
Мнения: 92
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ksp84 » Пон 10 дек 2007 21:31


пак казвам, тествах го по метода катого включих с пръста върху отвора и не спира и след това го разглобих, вътре има две маркучета едното от моторчето към вакум помпата и другото ------- опа чакай че забравих какво беше вътре, айде като имам повече свободно време пак да го разглобя ще докладвам, а ако някой знае колко струва една такава помпа да каже че неска чух цени между 200и 1000 лева и не знам колко да си приготвя


Потребителски аватар
ksp84
Мнения: 92
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ksp84 » Пон 10 дек 2007 21:33


Glove написа:А докато рабори чуваш ли да свисти от някъде около колонките, ако да го намери и го залепи с канаколит. А иначе ако е от самия мотор малко е труден за ремонт, това е пластинчата помпа, не винаги подлежат на възтановяване.



кой колонки имаш предвид !!! помпата на централното е в багажника под десния стоп.


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пон 10 дек 2007 21:46


Цената варира в зависимост от типа на мотора и от това каква електроника има в него, врора употреба от 100 - 300лв., новото е около 500-1000 лв. Дали има комфорт система вградена или не. Мотора прави вакуум на заключване и налягане при отключване. Защитната му система е по време 15 сек. а иначе има един изключвател които сработва нормално когато няма пропуск в системата, ако има пропуск изключва по време. А за колонките имам предвид там където са пантите на вратите, гумените маншони на вратите дори и на багажник, а понякога правят проблем самите машинки по вратите- изпискат.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Сря 12 дек 2007 9:24


Вчера имах същия проблем с едно Ауди А4.Компресорчето се чува,но не създава вакуум.След разглобяване се оказа,че двигателчето вътре е "на сол" .Турбинката вътре е от ферит. В тази връзка някой да продава компресорче с повредена електроника,но здраво двигателче?
Сори за ОФФ-а :oops:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], ognqn и 116 госта