проблем с перката

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

проблем с перката

Мнениеот badjo-vw » Пон 25 фев 2008 22:01


колеги имам проблем,утре ще я карам на ваг-ком ама ще каже ли къв е проблема не знам та за тва питам и вас

карах към километър по черен път с много дупки на полусъединител почти и докъто гледах да не нацела някоя дупка ми светна температурата веднага спрях показваше към 120 градуса отворих веднага капака антифриза гледам си е добре-дадох на контакт и видях че не се върти перката на радиатора ,бушона го проверих здрав е почнах да пипам по жиците пак нищо-оставих я така пет минути дадох пак на контакт и перката ми тръгна подкарах я веднага та поне да излеза на хубав път , тъкмо стигнах на асвалт и пак взе да се покачва температурата спрях и гледам перката пак не бачка оставих я да истине и после я запалих перката пак си работеше после карах на яки ръчки към десет километра и температурата си стоеше на деведесет градуса и перката си работи

къв може да е тоя проблем -на някой случвало ли му се е такова чудо :? :?




Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Пон 25 фев 2008 22:02


може ли да е датчик


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Мнениеот policevidin » Пон 25 фев 2008 22:10


колега датчикът наи вероятно ти е с 2 скорости 1 се вкл. на 92* а 2-ра на 105. утре вземи 1 кабел и откачи буксата внимателно от радиатора (от датчика) и напъхай едната страна на кабела в 1-вото краче другата в последното треа да почне да вурти перката а ако си само с ч скорост премости датчика и виж дали ще работи ако проработи перката значи датчика се е пре**ал 22лв и си пак на върха 8) ! А и един съвет като я поправиш НИКОГА не гаси колата преди да спре перката да охлажда!


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Пон 25 фев 2008 22:25


policevidin написа:колега датчикът наи вероятно ти е с 2 скорости 1 се вкл. на 92* а 2-ра на 105. утре вземи 1 кабел и откачи буксата внимателно от радиатора (от датчика) и напъхай едната страна на кабела в 1-вото краче другата в последното треа да почне да вурти перката а ако си само с ч скорост премости датчика и виж дали ще работи ако проработи перката значи датчика се е пре**ал 22лв и си пак на върха 8) ! А и един съвет като я поправиш НИКОГА не гаси колата преди да спре перката да охлажда!

мерси за съвета а това ще го отчете ли като грешка ваг-кома


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 25 фев 2008 22:32


ваг ком няма да ти каже нищо.
проблема при тия коли е в самото моторче на перката.
има един баластен резистор който поема товара за да има първа степен с по бавно въртене. той е адски кекав и се прехабва.
ремонт няма. или ако има-е адски временен и несигурен.
нова перка...
за съжаление е много скъпа но те съветвам да питаш в шкода-има съшата на половин цена.
не се лъжи да взимаш 2ра ръка защото ще си купиш после и нова и втора ръка...
ами-тва е...

за да си сигурен-направи теста на колегата с жиците за проверка на степените но съм почти сигурен че ще установиш че първата не баца... :wink:


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Мнениеот policevidin » Пон 25 фев 2008 22:37


ако имах в предвид изгорелият датчи сигорен сум 100000000000000000000% че НЕ! моят беше изгорял и не го отчиташе.А и имам ВАГ-КОМ почти нищо не се вижда което би ти свършило работа! :). Наи сигорният начин е този с кабелчето просто премостваш ПИНовете на буксата да не тръгнеш да премостваш датчика :lol: :lol: ида се чудиш що не става нищо :lol: иначе няма страшно това нее болка за умиране, само да не е моторчето но почти съм сигурен че е датчика (Намира се от дязно на рарятора като стоиш с лице към колата!)


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Пон 25 фев 2008 22:43


policevidin написа:ако имах в предвид изгорелият датчи сигорен сум 100000000000000000000% че НЕ! моят беше изгорял и не го отчиташе.А и имам ВАГ-КОМ почти нищо не се вижда което би ти свършило работа! :). Наи сигорният начин е този с кабелчето просто премостваш ПИНовете на буксата да не тръгнеш да премостваш датчика :lol: :lol: ида се чудиш що не става нищо :lol: иначе няма страшно това нее болка за умиране, само да не е моторчето но почти съм сигурен че е датчика (Намира се от дязно на рарятора като стоиш с лице към колата!)

:? малко ме е страх да пипам но ще се пробвам


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Мнениеот policevidin » Пон 25 фев 2008 22:44


vaskoto1 написа:ваг ком няма да ти каже нищо.
проблема при тия коли е в самото моторче на перката.
има един баластен резистор който поема товара за да има първа степен с по бавно въртене. той е адски кекав и се прехабва.
ремонт няма. или ако има-е адски временен и несигурен.
нова перка...
за съжаление е много скъпа но те съветвам да питаш в шкода-има съшата на половин цена.
не се лъжи да взимаш 2ра ръка защото ще си купиш после и нова и втора ръка...
ами-тва е...

за да си сигурен-направи теста на колегата с жиците за проверка на степените но съм почти сигурен че ще установиш че първата не баца... :wink:
при мен за една бройка да отиде на кино моторчето шот некъ МОЗЪК реши да ми върже перката с путонче,викам му сложи датчик,а тои ама тои ще изгори пак незнам си какво........не сигорни били щото са ментета.....абе бегаи че направи им се кефа на тиа моите маистори.. :076: :076: :076:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 25 фев 2008 22:47


прави разлика между Г3 и Г4!
за щастие в случая си прав с жиците ама друг път гледай каква е колата че ще накараш някой да направи бог знае какво...
:roll:


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Мнениеот policevidin » Пон 25 фев 2008 22:50


badjo-vw написа:
policevidin написа:ако имах в предвид изгорелият датчи сигорен сум 100000000000000000000% че НЕ! моят беше изгорял и не го отчиташе.А и имам ВАГ-КОМ почти нищо не се вижда което би ти свършило работа! :). Наи сигорният начин е този с кабелчето просто премостваш ПИНовете на буксата да не тръгнеш да премостваш датчика :lol: :lol: ида се чудиш що не става нищо :lol: иначе няма страшно това нее болка за умиране, само да не е моторчето но почти съм сигурен че е датчика (Намира се от дязно на рарятора като стоиш с лице към колата!)

:? малко ме е страх да пипам но ще се пробвам

нама от какво да те е страх
1. има сами 12В ток и да искаш не може да те утрепе.
2. там е '-' а не '+' така че не може да даде на късо е ще пукнат малко искри но това е нормално все пак бая ток черпи тази перка! "не се бой само 1-вия път е страшно" :lol:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 25 фев 2008 22:51


там е плюс!
ей!
ако не си сигурен-недей да пишеш!


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Пон 25 фев 2008 22:54


vaskoto1 написа:там е плюс!
ей!
ако не си сигурен-недей да пишеш!

най добре да ида до някой жичкаджия и да му кажа да направи този тест за който ми казахте


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Мнениеот policevidin » Пон 25 фев 2008 22:57


vaskoto1 написа:прави разлика между Г3 и Г4!
за щастие в случая си прав с жиците ама друг път гледай каква е колата че ще накараш някой да направи бог знае какво...
:roll:

до колкото съм забелязъл датчика на радятора е 1:1 с моя не питай от къде знам. :Mr Green Fun :Mr Green Fun
абе стига глупости кой ще сложи '+' в дат... за радятора! сега остава да ми кажеш че и на моита кола е така и направо ще ме сринеш!!

Последна промяна от policevidin на Пон 25 фев 2008 23:00, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 25 фев 2008 22:58


за основното е прав-няма страшно.
при тебе трябва да има 3 кабела за датчика.
взимаш една по сериозна жица и окъсяваш последователно всеки с всеки.
ако уцелиш правилна комбинация-ще тръгне перката.
ако не уцелиш нищо няма да тръгне-така че няма лошо.
като тръгне се опитай да запомниш криво ляво как звучи та да можеш да различиш следвашия път като тръгне дали е бързата или бавната степен.

прогнозирам че при 3 жици само една комбинация ще доведе до перка-а всички други ще са тишина. ако е така-> виж по горе.
ако успееш да извадиш и бърза и бавна степен->датчика е фира.


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Мнениеот policevidin » Пон 25 фев 2008 23:07


[quote="vaskoto1"]за quote]
колега врътките за парното ти на колата: Да си им сменял крушките??



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта