Колеги от известно време си мисля дали не може да се сложи по-дълга 5-та на моята скоростна кутия ATH(020).
Предавателното число в момента на 5-та предавка ми е 0.75.
Доколкото виждам няма по-дълга 5-та при скорости с код(020).Или пък поне по-бързоходен диференциал(моя е 3.67).
Ама забелязах че при скоростните кутии с FF,FH,FN,7D 5-тата предавка е с число 0.71.Не помня кода на тези скоростни кутии но се слагат май на голф 1 и 2.
Та питането ми е може ли да се вземат зъбните колела(5-тата) от тези скорости и да ги сложа на моята.С калкулатора на сайта на scirocco.org изчислих, че така ще взема още 7км/ч което горе-долу бива.Питах и в сайта Vwvortex в раздела за скоростни кутии.Там казаха че става без никакви проблеми.Ама аз искам да си попитам дали някой е отварял и гледал подобни кутии.Какво му е мнението, за тази операция.
Искам да го направя това щото така и така ще сменям съединител, ще отворим и скорстите щото 2-ра и 3-та вият.
По-дълга 5-та? Смяна на зъбните колела?
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Мен ме интересуваше преди време, но си продадох голфа и все пак мисля, че ще е по-добре ако се смени само комплект 5-та. Иначе няма да има същото ускорение колата, а със смяната единствено може да се постигне малка икономия на гориво, но не съм сигурен, защото и мощността на мотора е от значение в такъв случай може да се получи иобратен ефект.
- RadoSi
- Мнения: 156
- Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мен ако питате стоите си на ... и не се занимавайте с глупости. Ако нямате подобрения по двигателя няма какво да сменяте тай като предавките са изчислени неслучайно с тези предавателни числа. Съотношение тегло на автомобила (нормално натоварен 2 лица + багаж) + ваздушно съпротивление срещу мошност на двигателя в дадени обороти. Тъй като ДВГ то с 8 клапана има максимално КПД между 2000-3000 оборота хората са сметнали всяка скорост
Ако сте си сложили турбо например и си палните оборотомера на 5-а по добре сменете деференциала с по дълаг от колкото да пипате 5-а тай като нейната забчатка е най-оязвима на натоварване штото е най маничка и се сещате че моге и да не издаржи трансмисията
Ако сте с 75 коня и си направите 5-а с 20-30 км отгоре като я вкарате и ще си иска пак 4-та
) няма кои да бута колата с 120 км като двигателя е на 1800 оборота примерно
аз поне така си мисля

Ако сте си сложили турбо например и си палните оборотомера на 5-а по добре сменете деференциала с по дълаг от колкото да пипате 5-а тай като нейната забчатка е най-оязвима на натоварване штото е най маничка и се сещате че моге и да не издаржи трансмисията

Ако сте с 75 коня и си направите 5-а с 20-30 км отгоре като я вкарате и ще си иска пак 4-та

аз поне така си мисля
Съгласен съм с теб че хората са си преценили скоростите за определения двигател, но защо на Audi 80 със същия двигател като моя 1,8 (90HP) се монтира скоростна кутия с доста по-дълги скорости.
Пример:
- 2-ра предавка Audi - 98км/ч и изключва инжекцията, при Golf-а - 79км/ч.
- 5-та предавка при 120км/ч Audi - 3000 оборота, Golf-a - 3500, при по висока скорост разликата в оборотите достига и 1000
- максимална скорост - Audi - 210км/ч, Golf-a - 190км/ч (на една и съща отсечка)
Пример:
- 2-ра предавка Audi - 98км/ч и изключва инжекцията, при Golf-а - 79км/ч.
- 5-та предавка при 120км/ч Audi - 3000 оборота, Golf-a - 3500, при по висока скорост разликата в оборотите достига и 1000
- максимална скорост - Audi - 210км/ч, Golf-a - 190км/ч (на една и съща отсечка)
- RadoSi
- Мнения: 156
- Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
По какви надолнища вдигаш тези скорости с този мотор?
Ако скоростите на голфа са по къси то е защото може би са искали да го направят да се ускорява по добре, то така не става хем да върви хем да е на тихи обороти да харчи малко. А колкото до Ауди-то купето му е тежко и е по безопасно за движение с по високи скорости, пак и него не го броят за то4илка макар че всеки пич тука с пове4е от 60 HP двигател си мисли 4е кара самолет и че вдига 200 km/h
Ако скоростите на голфа са по къси то е защото може би са искали да го направят да се ускорява по добре, то така не става хем да върви хем да е на тихи обороти да харчи малко. А колкото до Ауди-то купето му е тежко и е по безопасно за движение с по високи скорости, пак и него не го броят за то4илка макар че всеки пич тука с пове4е от 60 HP двигател си мисли 4е кара самолет и че вдига 200 km/h
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Пипането на скорости ако ме питате мен се прави само ако ще си ползвате колата за състезателни цели..... дифове, зъбчатки сменяй колко искаш тогава......не са ни толкова мощни колите че да търсим вариант да изтискаш няколко км/ч повече или по малко.... и какво ще се засили и после някой като изреже ще се чудите "що не бех с мало по къси да го резна" ..... няма смисъл, ако на някой му се сменя скорости направо да сменя кутията цяла..... 

- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 10:38, променено общо 1 път.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 10:38, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Разгледай това и можеш да намериш решение на това което търсиш:
http://www.vwclub-bg.org/articles.php?id=5&page=3
http://www.vwclub-bg.org/articles.php?id=5&page=3
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
майката му е дълги скорости колеги.
Лощото е че скоростни кутии с код ASD и CTN(ей тва са скоростите) са мисля с помпа за съединителя, а мойта както и пове4ето други голф/венто са с жило.
На TDI(голф3/венто) моторите скоростните кутии са с помпа.
При CTN на 3000 оборота е с 140 а при ASD при 3000 е с 150.
Еми това е работа...........не да излезнеш на магистралта и да реве със 120
Нашата служебна фабиика е SDI 68 коня ама с дълги скорости и какво.....набира и върви като луда а на магистралта пере със 160
Лощото е че скоростни кутии с код ASD и CTN(ей тва са скоростите) са мисля с помпа за съединителя, а мойта както и пове4ето други голф/венто са с жило.
На TDI(голф3/венто) моторите скоростните кутии са с помпа.
При CTN на 3000 оборота е с 140 а при ASD при 3000 е с 150.
Еми това е работа...........не да излезнеш на магистралта и да реве със 120

Нашата служебна фабиика е SDI 68 коня ама с дълги скорости и какво.....набира и върви като луда а на магистралта пере със 160
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 77 госта