Колата е Венто 1,8 АБС, с ABS на спирачките. Преден ляв датчик е счупен и АБС-а не ми работи. Преди два дена се появи следния проблем: при натискане на педала на спирачката се усеща вибрация. Няма съпроводени трептения по волана или колелетата, само по педала. Това се усети няколко пъти-не е постоянно. Днес обаче странностите продължават: както карам с колата и изведнъж се усеща вибрация от към спирачната помпа. Вибрацията е съпроводена с вибриращ шум (жужене). Натискам веднага педала на спирачката а той стои в най-горно положение, втвърден и се усеща вибрация. Щом преодолея с натиск втвърдеността, колата моментално спира, като хода на педала е бил незначителен. Изгасям двигателя моментално, запалвам отново и проблема го няма. След известно време пак се появява същото.
Отидох в сервиз, и хората ми казаха, че проблема не може да бъде механичен. Не може да бъде от въздух в системата и да съм потърсил електричар. Закачих колата на VAG-COM и единственото което се засече, е че няма датчик.
Някой имал ли е такъв проблем, чувал ли е за такива проблеми. Дайте предложения от какво може да се получава. Лошото е, че не го прави постоянно, а на моменти и дори да накарам майстор да се качи, не е гаранция, че ще се покаже проблема пред него.



Странен проблем със спирачката по време на движение
- invitorgen
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 16 ное 2007 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 28 фев 2007 0:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Моя голф прави същия номер. само искам да отбележа, че това се проявява само когато запаля и лампата на ABS изгасне - тоест показва че АБС ниама проблем...., но след известно време както казваш се чуват разни звуци на помпата и сработвания на педала ( не на спирачките) след което има два варианта поне при мен - нещо се влушава в системата и лампата засвятка, при което спирачките вече си деистват без абс, или другиа вариант продължава абс-а да си работи нормално. Предполагам, че това може да се дължи или на хидромодулатора или на лоши контакти, защото когато вали дъжд всичко рабори маи нормално
Не може датчика да пуска грешна информация, защото него го няма.
А още по-интересното е, че до сега 80 000км карах без датчик и чак сега почна да прави проблеми. Замислям се да не би някой от кабелите на другите датчици да се оголил и да прави маса и така да подава объркваща информация към АБС-а. Ако е така, как мога да разбера дали някой от кабелите прави маса?
А още по-интересното е, че до сега 80 000км карах без датчик и чак сега почна да прави проблеми. Замислям се да не би някой от кабелите на другите датчици да се оголил и да прави маса и така да подава объркваща информация към АБС-а. Ако е така, как мога да разбера дали някой от кабелите прави маса?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Датчика може и да го няма, ама кабелчетата стоят, нали?
И сега, в мокрото познай каква влага е!
Напрежението, което се получава от датчика е в миливолти! Малко му трябва, за да сработи! И да ти излъже компа.
Или смени датчика, или поне дай на късо двете му кабелчета. По този начин няма да се получават паразитни индукции.
А, и виж си кабелите на свещите, бобината и капачката да няма някакъв проблем

И сега, в мокрото познай каква влага е!
Напрежението, което се получава от датчика е в миливолти! Малко му трябва, за да сработи! И да ти излъже компа.
Или смени датчика, или поне дай на късо двете му кабелчета. По този начин няма да се получават паразитни индукции.
А, и виж си кабелите на свещите, бобината и капачката да няма някакъв проблем

- invitorgen
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 16 ное 2007 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- invitorgen
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 16 ное 2007 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], T I S H O и 100 госта