момент на затягане на капак

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

момент на затягане на капак

Мнениеот slav » Вто 11 дек 2007 23:41


Колеги някой да знае с колко Nm се затягат гайките на капака на клапаните. Търсих с търсачката но точно това не успях да намеря. Мотора е 1.8 ABS. Ще взема да се опитам да си сменя гарнитурата /коркова/ сам, само да знам това и да намеря назаем за малко динамометричен ключ /по-трудната задача :D /




Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Сря 12 дек 2007 12:30


:?:


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Сря 12 дек 2007 12:32


Стягай на око аз така направих и вече 6 месеца нямам прблем-само не натягай прекалено :wink:


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 12 дек 2007 12:34


Не ти трябва динамометричен ключ за това.
Трябва ти нова гумена гарнитура, която се продава в комплект с нови шпилки. Сменят се шпилките и се навиват гайките нормално, самите шпилки имат ограничител.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 12 дек 2007 12:35


Не знам да има такъв....това не е глава на ДВГ....не е толкова претенциозно(е това не означава да затягаш така като,че ли е примка на шията на тъщата!)


Потребителски аватар
Damian01
Мнения: 169
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 12:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Damian01 » Чет 13 дек 2007 8:52


аз си я смених преди 1 седмица гарнитурата на капака на клапаните, стегнах ги докрай - докато не може повече да се завърти (така си бяха стегнати и преди) и досега не е протекло и капка. ако са ти здрави шпилките и гумичките отгоре, си вземи само гарнитура.


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Чет 13 дек 2007 10:27


И аз имах такъв проблем.3 пъти сменявах корковата ама не...задържи 2-3 месеца и пак.Сега сложих гумена обаче тече от дясно има едно като полукръг ей от там тече като за световно не съм слагал никакви силикони и сега се чуда какво да я права.Тече си доста обилно :roll: а изглежда добре наместена


Потребителски аватар
varbanoff
Мнения: 490
Регистриран на: Съб 27 май 2006 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот varbanoff » Чет 13 дек 2007 12:11


Jerom написа:И аз имах такъв проблем.3 пъти сменявах корковата ама не...задържи 2-3 месеца и пак.Сега сложих гумена обаче тече от дясно има едно като полукръг ей от там тече като за световно не съм слагал никакви силикони и сега се чуда какво да я права.Тече си доста обилно :roll: а изглежда добре наместена
При мен е същата работа,даже две от новите шпилки превъртат и немогат да се стегнат докрай :dontknow: Помагайте колеги


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Чет 13 дек 2007 12:56


А някой да знае има ли нужда да се сваля и почиства металната тръба за картерните газове, която на ABS мотора минава отпред. И има ли нещо специфично при нейното сваляне?


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 13 дек 2007 13:12


slav написа:А някой да знае има ли нужда да се сваля и почиства металната тръба за картерните газове, която на ABS мотора минава отпред. И има ли нещо специфично при нейното сваляне?

Колегите казват да....особено ако си на газзззззз :wink: :wink: ззззапушва се от бялата пяна на конденза.....аз обаче не съм го правил :oops: :oops: :oops: .....ама ще се наканя някой ден-това може също да е причина за повишено налягане под капака на клапаните (освен износени гумички) и да предизвиква теч на масло независимо от новата гарнитура..


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

гхас

Мнениеот lozan67 » Чет 13 дек 2007 20:09


За две години 3 гумено метални гарнитури и 2 коркови . Вкарам ли я в лютеницата и се уреждам с теч. Вече само коркови, при тях наистина трябва да се внимава с стягането. Намерих си една малка тресчотка и стягам само с кутре и безимен. Завързвате ми очите и на 15мин. с бърсането и обезмасляването. Калашника сглабях по-бавно. :Mr Green Fun Ама поне корковите са по 3,70лв. Виктор Рейнц или Елринг. А иначе по 30лв. и пак същото. Това с теча на капака клапаните и 13,8в. за зареждане явно са запазена марка на Голфа. И там същото 3 алтернатора и два акумолатора смених и нема 14в. За 14,2-14,4 фантастика.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 13 дек 2007 20:20


алтернатора се лекува с хакване на релето :twisted: spam



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта