Проблеми с фарове на Golf2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
stormbringer
Мнения: 59
Регистриран на: Вто 03 май 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Елин Пелин
Контакти:

Проблеми с фарове на Golf2

Мнениеот stormbringer » Съб 02 юли 2005 20:36


Имам следното питане. Имам GolfII и от известно време имам проблем с
ключа за паленето на фаровете. След 15-20 мин работа почва да
прегрява и почват да ми гаснат фаровете. Преди време го сменях но
очевидно ефекта е същия.

Видях доста постове по темата (http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=7348)
и считам, че е хубаво някой, като Ваското например, да даде точен отговор от
къде идва проблема и какво е решението, защото наистина много хора
имат подобни гадни проблеми с фаровете.

И нека ако е възможно модератора или админа да направи темата важна,
за да може да бъде по-лесно откриваема за всички потребители :D :D :D




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проблеми с фарове на Golf2

Мнениеот kris11 » Нед 03 юли 2005 15:26


stormbringer написа:Имам следното питане. Имам GolfII и от известно време имам проблем с
ключа за паленето на фаровете. След 15-20 мин работа почва да
прегрява и почват да ми гаснат фаровете. Преди време го сменях но
очевидно ефекта е същия.

Видях доста постове по темата (http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=7348)
и считам, че е хубаво някой, като Ваското например, да даде точен отговор от
къде идва проблема и какво е решението, защото наистина много хора
имат подобни гадни проблеми с фаровете.

И нека ако е възможно модератора или админа да направи темата важна,
за да може да бъде по-лесно откриваема за всички потребители :D :D :D

1.Да не си слагал 100 W крушки, ако да не се чуди
2.Имаш лоши връзки при фаровете и в ключа.
3.Купуваш 2 реленца от Лада -по 2,50 лв едното- има ги дори и с ухо за закрепване/едно за къси 1 реле за дълги/ кабелни обувки , въоръжаваш се с поялник, тинол,флюс,секачки и зачиствачки за проводник, малко проводник 4 кв.мм, един предпазител 30 А, тиксо/ като заинтерисован ще ти препоръчам Bishop / и работиш по въпроса. Като свършиш сменяш и ключа защото щом е прегрял доста пъти вече не е стока.
За начина на монтаж е писано.Ако искаш повече инфо - на лично съобщение или ICQ.
Aко си от Варна обади се.


Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Нед 03 юли 2005 19:43


еми то горе е написано какво трябва да стане. Аз го имах същия проблем направих горенаписаното и всичко си стана ОК


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 04 юли 2005 8:52


темата е дъвкана доста пъти.
вече ти е отговорено по-горе,но:
1.инсталацията на фаровете е от доста тънки кабели.
2.по-силните крушки нагряват кабелите, ключа за фаровете и контактния ключ.
3.потенциометъра за регулиране яркостта на таблото също прави номера.
4.ето ти решение на проблема с инсталацията:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=2799
6.няма да е важна тема защото заключвам.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 108 госта