Проблем със запалването на Голф 2 1.3i
- svetoslav_sp
- Мнения: 108
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
Проблем със запалването на Голф 2 1.3i
Здравейте колеги!След като смених температурния датчик и за кратко проблемите със запалването изчезнаха за около 10 дни, днес отново имах проблем. След като бях минал към 20 км, спрях колата и след като след около 5 минути се опитах да запаля, не успях, колата се държеше като задавена. След неуспешни опити ме бутнаха и веднага двигателят запали. Не знам вече какво да търся като причина - изправен стартер, сменен температурен датчик с оригинален, нови свещи(слагал съм и старите но е ефекта е същия), изправни кабели .... Проблема винаги се получава когато спирам и двигателя не е достатъчно загрял, без значение дали съм на газ или бензин. Колеги помогнете със съвет вече не знам какво още трябва да сменям. Поздрави 
- svetoslav_sp
- Мнения: 108
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
- svetoslav_sp
- Мнения: 108
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
Колеги отново пиша за проблема.Днес отново ми го направи, след като бях карал около 10 км градско и след това се опитах да запаля не успях, бутнаха ме и всичко отново е ОК. Сутрин нямам никакви проблеми със запалването, независимо от ниските температури колата пали от раз.Вече не знам какво да търся, провериха ми бобината и ламбдасондата и всичко си е ОК. Когато се опитам да запаля след като съм карал колата , същата е като задавена, въпреки че педала на газта не съм го докосвал и трябва някой да ме бутне за да запаля.Колеги ако можете помогнете със съвет 
- svetoslav_sp
- Мнения: 108
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
- svetoslav_sp
- Мнения: 108
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
- svetoslav_sp
- Мнения: 108
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
- svetoslav_sp
- Мнения: 108
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
-
ttony
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пет 16 дек 2005 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
не съм запознат с този двигател, но преди години имах подобен проблем с една Ланчия. След многократни диагностики (смяна на свещи, кабели, дистрибуторна капачака, центровки, смукачи, карбуратори т.н. и т.н) се оказа прекъснат кабел на датчика на хол. Външно кабела изглеждаше добре, но вътре - нагорял и при мърдане на делкото няколко дена пали редовно, после пак спира.
Не знам дали съм бил полезен, но като гледам, че съм единствения коментирал . . .
Успех.
Не знам дали съм бил полезен, но като гледам, че съм единствения коментирал . . .
Успех.
-
bojidar_vw2
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 01 ное 2007 22:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Севлиево
проблем с голф 1.3i
приятел аз сашто имам голф 2 1.3i и имах саштия проблем ходих при много маистори и като теб смених всичко ефект никакав накрая се оказа че е както се казва датчикат на шарпи значи това е ака си забелиазжал кадето излиза от деокото една буксичка то командва токат на бобината смених деокото и проблемат беше отстранен дано да сам ти помогнал приятел пиши какво е станало
-
bojidar_vw2
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 01 ное 2007 22:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Севлиево
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Миналата зима имаше доста такива теми с абсолютно същите симптоми!
Даже имаше и наблюдения, че по-често се случва, ако колата е била спряла под наклон
Не съм запознат с газовите уредби, защото нямам такава, но поразтърсете се за нещо писано.
Една от чисто лаишките ми хипотези е незагрял изпарител и замръзване на клапана за газта при ниска все още температура при загасяне ... и да меши газ+бензин.
Даже имаше и наблюдения, че по-често се случва, ако колата е била спряла под наклон
Не съм запознат с газовите уредби, защото нямам такава, но поразтърсете се за нещо писано.
Една от чисто лаишките ми хипотези е незагрял изпарител и замръзване на клапана за газта при ниска все още температура при загасяне ... и да меши газ+бензин.
- svetoslav_sp
- Мнения: 108
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
- svetoslav_sp
- Мнения: 108
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта
