Проблем със смукача на Golf 2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Mike665667
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 17 май 2007 23:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Проблем със смукача на Golf 2

Мнениеот Mike665667 » Сря 19 дек 2007 14:59


Здравейте,
проблема е следния:

Пали нормално, без проблем.
След 5-6 сек. оборотите падат и стават неравномерни.Звучи като двутактов Харлей Дейвидсън.Двигателя се тресе и с него и цялата кола.
Като позагрее малко - след 1-2 мин. оборотите се вдигат(като за работа на смукач) и си работи равномерно.
След като загрее си изключва смукача и т.н. вече си е наред.

Когато паля на газ нямам такива проблеми, но откакто разбрах, че не е полезно за изпарителя спрях да го правя.
Лятото също нямам проблеми :)




Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 700
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Сря 19 дек 2007 15:11


пробвай леко да качиш оборотите на празен ход


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 19 дек 2007 17:58


Пали си на газ нищо му няма на изпарителя :wink:


Потребителски аватар
vanko@az
Мнения: 135
Регистриран на: Нед 16 яну 2005 17:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Морето

Мнениеот vanko@az » Сря 19 дек 2007 19:23


според мен провери си работата на смукача ,в смисъл дали и кога отваря ?на газ не е необходим смукач и затова върви добре!но на газ не винаги е безопасно до палиш студен мотор!особенно в този студ! виж лостовете да не са клеясали ,дали топли когато ,запалиш самият смукач,знаеш той се загрява от водата.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Сря 19 дек 2007 20:13


колега проблема ти е в вакума който отваря въздушната клапа.клапата не се отваря на нужното разтояние и карбуратора не може да си вземе въздух и преобогатява сместа.При това положение колата работи като танк чади отзаде.
Иска ли някой да вържеме бас,че това е проблема на колегата.
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :lol:
Поздрави


Потребителски аватар
Mike665667
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 17 май 2007 23:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Mike665667 » Сря 19 дек 2007 23:31


Пали си на газ нищо му няма на изпарителя

- по този въпрос съм пуснал друга тема и както вървят коментарите май наистина ще започна да си паля на газ
...дали топли когато ,запалиш самият смукач,знаеш той се загрява от водата

- според мен когато запаля няма как да топли,защото водата е студена, а когато се стопли водата смукача изключва, но на мен проблема ми е в началото
колега проблема ти е в вакума който отваря въздушната клапа...

- понеже не съм автомонтьор по призвание,а и нямам много пари за майстори(то ако имах нямаше да питам във форума), ако може да ми кажете как да проверя за вакума.Да изкарам някое маркуче и да видя дали има вакум :roll:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 20 дек 2007 5:42


Този вакум ти се намира точно над термо ампулата.Проверката му е елементарна.Или не е настроен или е гръмнал.


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Чет 20 дек 2007 11:19


Achim Lauritzen написа:Пали си на газ нищо му няма на изпарителя :wink:


Не си много прав колега като не е загрял и я изгаси и после пак я запали може да скъса мембрана (личен опит) лятото иди дойди но зимата се образува конденз в изпарителя и мембраната се втърдява в големия студ и се къса (около 30лв. е комплекта от мембрани ремонта от специялизирани лица, че иначе е страшно пак от личен опит го казвам).


Потребителски аватар
mafiacartel
Мнения: 965
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
Двигател: PG
Местоположение: гр.Поморие

Мнениеот mafiacartel » Пет 21 дек 2007 0:39


Зиме лете постоянно си е паля на газ и досега съм нямал проблеми ;)


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пет 21 дек 2007 5:46


mafiacartel написа:Зиме лете постоянно си е паля на газ и досега съм нямал проблеми ;)

По натам ще ти се появат проблемите.


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Пет 21 дек 2007 8:47


vit_autosofia написа:
mafiacartel написа:Зиме лете постоянно си е паля на газ и досега съм нямал проблеми ;)

По натам ще ти се появат проблемите.
Той сигурно ги има проблемите и за това пали на газ.И аз бях така палех на газ и си мислех че всичко е ок.Но при студен старт газта свършава осезаемо.5 студени старта са около 50-60 км. градско каране.Изпитъл съм го лично.


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Нед 23 дек 2007 3:03


sashobas написа:
vit_autosofia написа:
mafiacartel написа:Зиме лете постоянно си е паля на газ и досега съм нямал проблеми ;)

По натам ще ти се появат проблемите.
Той сигурно ги има проблемите и за това пали на газ.И аз бях така палех на газ и си мислех че всичко е ок.Но при студен старт газта свършава осезаемо.5 студени старта са около 50-60 км. градско каране.Изпитъл съм го лично.


Не просто има нещо вярно - така е.


Потребителски аватар
mafiacartel
Мнения: 965
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
Двигател: PG
Местоположение: гр.Поморие

Мнениеот mafiacartel » Пон 24 дек 2007 23:37


sashobas написа:
vit_autosofia написа:
mafiacartel написа:Зиме лете постоянно си е паля на газ и досега съм нямал проблеми ;)

По натам ще ти се появат проблемите.
Той сигурно ги има проблемите и за това пали на газ.И аз бях така палех на газ и си мислех че всичко е ок.Но при студен старт газта свършава осезаемо.5 студени старта са около 50-60 км. градско каране.Изпитъл съм го лично.


Еми колата си е карам и е паля само на газ вече 3-та година и нямам проблеми. И наче и на бензин си пали без никакви проблеми даже несе налага да въртя стартера повече от секунда две дори и при студен двигател зимно време :)


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Вто 25 дек 2007 0:08


mafiacartel написа:
Еми колата си е карам и е паля само на газ вече 3-та година и нямам проблеми. И наче и на бензин си пали без никакви проблеми даже несе налага да въртя стартера повече от секунда две дори и при студен двигател зимно време :)


колега а колко ти харчи колата на газ.щото преди наще имаха московец дванадесеттак(от новите) беше с газово Lovato и харчеше 8 извънградско газ.обаче се палеше винаги на бензин.имах съсед който казваше че неговото газово било по-хубаво щот и зимата му палела на газ ама му харчеше 14( а колата му беше или ВАЗ или МОСКВИЧ ма не помна).и до колкото съм запознат е по хубаво да се пали на бензин даже вече се ползват автоматични релета чрез които винаги палиш на бенз и после автоматично пренвърля на газ


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Вто 25 дек 2007 4:56


mafiacartel написа:
sashobas написа:
vit_autosofia написа:
mafiacartel написа:Зиме лете постоянно си е паля на газ и досега съм нямал проблеми ;)

По натам ще ти се появат проблемите.
Той сигурно ги има проблемите и за това пали на газ.И аз бях така палех на газ и си мислех че всичко е ок.Но при студен старт газта свършава осезаемо.5 студени старта са около 50-60 км. градско каране.Изпитъл съм го лично.


Еми колата си е карам и е паля само на газ вече 3-та година и нямам проблеми. И наче и на бензин си пали без никакви проблеми даже несе налага да въртя стартера повече от секунда две дори и при студен двигател зимно време :)

А представи си като я палиш на на газ при минус 10градуса тази газ на колко градуса ти влиза в цилиндрите и какви са последствията за мотора????????



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта