Гасне при натискане на газта (на бензин)(1.6PN 2EE) - РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ceci4
Мнения: 885
Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
Автомобил: VW Golf V TDI 16V
Двигател: BKD 2004
Местоположение: Плевен

Гасне при натискане на газта (на бензин)(1.6PN 2EE) - РЕШЕНО

Мнениеот ceci4 » Сря 19 дек 2007 22:32


Здравейте, колеги!

Голфа ми е 1.6 PN с карбуратор 2ЕЕ. На газ си работи перфектно, но на бензин глъхне, гасне, прекъсва при натискане на педала на газта. Като натисна напълно до долу педала и задържа не заглъхва само в първия момент, а продължава да се чуди дали да работи или не. Ниските обороти са стабилни и нормални.
Ще се насоча към горивната помпа (недостатъчен дебит) и към платна и гарнитури на карбуратора.
Затова да се информирам предварително:
1.Разглобяема ли е горивната помпа, сменя ли се мембрана в нея???
2.Някой, ако е сменял мембраната на ускорителната помпа, нека постне една снимка на старата, за да знам както да търся по магазините.

Последна промяна от ceci4 на Сря 11 юни 2008 19:38, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Мнениеот m&m16v » Сря 19 дек 2007 23:14


Ако бензиновата помпа ти е оригиналната,то тя е капселована и не подлежи на разглобяване. При твоя модел карбуратор няма ускорителна помпа.


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Сря 19 дек 2007 23:23


Някьде четох тия дни ,че бензиновите помни много трудно и то в рядки случаи се правели.Иначе филтри сиг си гледал :roll:


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Чет 20 дек 2007 11:13


Колега на 2Е2 знам, че има същия проблем при бензин заради плочката на газовата (т.е. по добрия варянт бил със щуцери и да се пробива карбуратора и така се избягва проблема с бензиновото глъхнене при мене е на 2800 оборота когато има нужда от повече въздух).
Дано тази информация ти върши работа.


Потребителски аватар
slavi777
Мнения: 68
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 15:47
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: EZ 1990
Местоположение: София

Мнениеот slavi777 » Чет 20 дек 2007 14:09


колега моя карбуратор е 2е2 и аз имах същия проблем(глъхнеше при подаване на газ).Оказа се някаква миниатюрна мембранка мисля че на ускорителната помпа беше(голяма колко нокът). 8лв.струваше тя и 20 лв за разглабяне и почистване на карбуратора.Сигурни и при теб това е проблема :dontknow:


Потребителски аватар
ceci4
Мнения: 885
Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
Автомобил: VW Golf V TDI 16V
Двигател: BKD 2004
Местоположение: Плевен

Мнениеот ceci4 » Пет 21 дек 2007 0:28


Вярно е, че няма ускорителна помпа. Намерих информация как да си тествам датчиците по карбуратора и като намеря свободно време ще се пробвам.

Иначе за горивната помпа - щом като не се разглобява, дали има начин да се измери налягането на горивото (помпата е механична)??


Потребителски аватар
ceci4
Мнения: 885
Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
Автомобил: VW Golf V TDI 16V
Двигател: BKD 2004
Местоположение: Плевен

Мнениеот ceci4 » Сря 11 юни 2008 19:36


Ето, че намерих време и разкачих всички букси от карбуратора. Измерих съпротивленията на буксите описани в ръководството, което собственоръчно преведох от немски и руски. Като единственото отклонение, което установих бе на потенциометъра на положението на дроселовата клапа. Не бях сигурен, понеже превода, а и самата диагностика бяха твърде аматьорски. Затова след известно отлагане говорих с майстор по карбураторите и той също се усъмни във въпросния потенциометър. След отлагане и от страна на майстора, ето че му дойде реда на този проблем и вече карбуратора ми действа на 100% и се ускорява прекрасно и на бензин вече :). Оказах се прав - всички устройства по карба бяха наред, освен потенциометъра, който бе сменен с такъв от друг 2ЕЕ карбуратор.

http://tyresmoke.data.bg/2EE%20checklist.doc

Изображение
Изображение



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта