Смяна на сегменти

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lino_
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Смяна на сегменти

Мнениеот lino_ » Чет 20 дек 2007 19:22


Колата е голф 2 1.6.
Какви части да закупя? Сегменти, гарнитура глава, картер, капак клапани, нови болтове за главата. Какво друго ми трябва? Някакви примерно ценички?
Главата няма да се пипа, както и лагерите.




Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Чет 20 дек 2007 19:27


Като за начало се обърни към някой майстор. Картер и капак на клапаните не ти трябват. Няма как да смениш сегментите без да смениш биелните лагри.


Потребителски аватар
lino_
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lino_ » Чет 20 дек 2007 19:44


Имах предвид гарнитурите на картера и на капака не самите тях.
биелните викаш задължително така ли?
еми кажете цени за всички части :wink:


Потребителски аватар
golfarata
"Селски тунинг"
Мнения: 1196
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На село

Мнениеот golfarata » Чет 20 дек 2007 20:05


Има,има начин! :twisted:


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Чет 20 дек 2007 20:30


Глупости, ако биелните лагери са добре, за какво да ги сменяш?
Включи и гарнитура на картера.


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Чет 20 дек 2007 22:53


kam_tod написа:Глупости, ако биелните лагери са добре, за какво да ги сменяш?
Включи и гарнитура на картера.


така е.също иди да ти замерят елипсата на цилидрите щот ко е повече от 2 максимум 3 десети лошо.тогаа ше слоиш новите сегменти и щи гори повече масло от преди.

бургаски цени:
гарнитура на глава към 30-40лв.(не съм сигурен)
гарнитура на капак на кл.-6лв.
гарнитура на картер-7лв.
бяло силиконче за гарнитури Dirko(за да стане сигурно)-10лв


Потребителски аватар
golfarata
"Селски тунинг"
Мнения: 1196
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На село

Мнениеот golfarata » Чет 20 дек 2007 23:02


колега - 2ката е дурако-устойчив автомобил ! мисля си че трябва да е производство 85-86 и да си я строшил от каране.............. инак цилиндрите всички знаят че не са идеални кръгове.................. разработи си я след смяната на сементите. гарнитурите са жълти стотинки, сегментите - бели стотинки................ айде успех с основния ремонт! :077:


Потребителски аватар
sashoskiora
Мнения: 449
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sashoskiora » Чет 20 дек 2007 23:24


Пак се пишат някакви глупости за биелни лагери и т.н.

За да стигнеш до сегментите сваляш главата и картера,логично е главата да се ремонтира-клапани,легла да се припаснат,водачи ако е необходимо,гумички се сменят,буретата да се изчистят да се сменят пуловете за определената хлабина ./твоя е с обикновенни повдигачи,ако са хидравлични се разглобяват и мият с бензин/разпределителен вал се почиства и полира сменят се семеринги и гарнитура на капака.
Надолу разглобяват се внимателно буталата с петите им,ако не се сменят биелни лагери се слагат на същото място,може само да си разменят местата този от биелата и съответната пета,ако са с дупки за маслото,тъи като горния на биелата се износва повече,ако имаш хлабина в буталния болт се сменат втулки и се минава на борщанга.
На цилиндрите им се пуска хонинг със специален инструмент.
Почистват се леглата на сегментите и се проверява да не са износени и разбити,мерят се цилиндрите преди всичко защото номера със сегментите също е до едно положение,проверява се конус и елипса на буталата и износването на полата.Главата се шлаифа и според износването се купува ремонтна гарнитура.
Почистват се каналите на болтовете с мечик и от боклуци и течност/масло,антифриз/които ще попаднат неминуемо.
Желателно е да се сменят болтовете и да се почисти блока,за да ти шлаифат главата,тя трябва да е обезкостена,съответно всички гарнитури се сменят и т.н.
Ако мислиш да правиш сам ремонта забрави,то не случаино за това се учи,а трябва и опит и условия и специализиран инструмент.


Потребителски аватар
golfarata
"Селски тунинг"
Мнения: 1196
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На село

Мнениеот golfarata » Чет 20 дек 2007 23:43


колега Сашо-Скиора............ сложно го обясняваш май- стана спама по темата на колегата и ще я насера - карам с много по-прост основен ремонт отколкото ти обясняваш вече много време........ просто се внимава при разглобяването!
биелните лагери, вярно ако не са износени не трябва да се сменят..... кой обаче ще ти хонингова "необезкостен" блок и това как ще стане когато е на автомобила?
повдигач- хидравличен колко време ще изкара с промивка - при положение че колата сигурно се е "разщракала" като шевна машина - / един ментак на "ина" е до 15кинта макс - който както може да го вземе! :twisted:
колегата е минал фазата с гумички и други боклуци по главата...... пита само за конкретните неща, които не е направил........
А накрая като се замисля - имаше и наскоро тема за основния ремонт но голф/ бензин-дизел - не помня и не ми се рови! :oops:


Потребителски аватар
sashoskiora
Мнения: 449
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sashoskiora » Чет 20 дек 2007 23:54


кой обаче ще ти хонингова "необезкостен" блок и това как ще стане когато е на автомобила?
Има да учиш.............
Ако го прави така ремонта по добре да не се захваща.


Потребителски аватар
golfarata
"Селски тунинг"
Мнения: 1196
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На село

Мнениеот golfarata » Пет 21 дек 2007 0:05


да да! и един мармот завива шоколада в станиол............! успех със "специалния инструмент" 8)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 49 госта