Колата е голф 2 1.6.
Какви части да закупя? Сегменти, гарнитура глава, картер, капак клапани, нови болтове за главата. Какво друго ми трябва? Някакви примерно ценички?
Главата няма да се пипа, както и лагерите.



Смяна на сегменти
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
kam_tod написа:Глупости, ако биелните лагери са добре, за какво да ги сменяш?
Включи и гарнитура на картера.
така е.също иди да ти замерят елипсата на цилидрите щот ко е повече от 2 максимум 3 десети лошо.тогаа ше слоиш новите сегменти и щи гори повече масло от преди.
бургаски цени:
гарнитура на глава към 30-40лв.(не съм сигурен)
гарнитура на капак на кл.-6лв.
гарнитура на картер-7лв.
бяло силиконче за гарнитури Dirko(за да стане сигурно)-10лв
- golfarata
- "Селски тунинг"
- Мнения: 1196
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: На село
колега - 2ката е дурако-устойчив автомобил ! мисля си че трябва да е производство 85-86 и да си я строшил от каране.............. инак цилиндрите всички знаят че не са идеални кръгове.................. разработи си я след смяната на сементите. гарнитурите са жълти стотинки, сегментите - бели стотинки................ айде успех с основния ремонт! 

- sashoskiora
- Мнения: 449
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Пак се пишат някакви глупости за биелни лагери и т.н.
За да стигнеш до сегментите сваляш главата и картера,логично е главата да се ремонтира-клапани,легла да се припаснат,водачи ако е необходимо,гумички се сменят,буретата да се изчистят да се сменят пуловете за определената хлабина ./твоя е с обикновенни повдигачи,ако са хидравлични се разглобяват и мият с бензин/разпределителен вал се почиства и полира сменят се семеринги и гарнитура на капака.
Надолу разглобяват се внимателно буталата с петите им,ако не се сменят биелни лагери се слагат на същото място,може само да си разменят местата този от биелата и съответната пета,ако са с дупки за маслото,тъи като горния на биелата се износва повече,ако имаш хлабина в буталния болт се сменат втулки и се минава на борщанга.
На цилиндрите им се пуска хонинг със специален инструмент.
Почистват се леглата на сегментите и се проверява да не са износени и разбити,мерят се цилиндрите преди всичко защото номера със сегментите също е до едно положение,проверява се конус и елипса на буталата и износването на полата.Главата се шлаифа и според износването се купува ремонтна гарнитура.
Почистват се каналите на болтовете с мечик и от боклуци и течност/масло,антифриз/които ще попаднат неминуемо.
Желателно е да се сменят болтовете и да се почисти блока,за да ти шлаифат главата,тя трябва да е обезкостена,съответно всички гарнитури се сменят и т.н.
Ако мислиш да правиш сам ремонта забрави,то не случаино за това се учи,а трябва и опит и условия и специализиран инструмент.
За да стигнеш до сегментите сваляш главата и картера,логично е главата да се ремонтира-клапани,легла да се припаснат,водачи ако е необходимо,гумички се сменят,буретата да се изчистят да се сменят пуловете за определената хлабина ./твоя е с обикновенни повдигачи,ако са хидравлични се разглобяват и мият с бензин/разпределителен вал се почиства и полира сменят се семеринги и гарнитура на капака.
Надолу разглобяват се внимателно буталата с петите им,ако не се сменят биелни лагери се слагат на същото място,може само да си разменят местата този от биелата и съответната пета,ако са с дупки за маслото,тъи като горния на биелата се износва повече,ако имаш хлабина в буталния болт се сменат втулки и се минава на борщанга.
На цилиндрите им се пуска хонинг със специален инструмент.
Почистват се леглата на сегментите и се проверява да не са износени и разбити,мерят се цилиндрите преди всичко защото номера със сегментите също е до едно положение,проверява се конус и елипса на буталата и износването на полата.Главата се шлаифа и според износването се купува ремонтна гарнитура.
Почистват се каналите на болтовете с мечик и от боклуци и течност/масло,антифриз/които ще попаднат неминуемо.
Желателно е да се сменят болтовете и да се почисти блока,за да ти шлаифат главата,тя трябва да е обезкостена,съответно всички гарнитури се сменят и т.н.
Ако мислиш да правиш сам ремонта забрави,то не случаино за това се учи,а трябва и опит и условия и специализиран инструмент.
- golfarata
- "Селски тунинг"
- Мнения: 1196
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: На село
колега Сашо-Скиора............ сложно го обясняваш май- стана спама по темата на колегата и ще я насера - карам с много по-прост основен ремонт отколкото ти обясняваш вече много време........ просто се внимава при разглобяването!
биелните лагери, вярно ако не са износени не трябва да се сменят..... кой обаче ще ти хонингова "необезкостен" блок и това как ще стане когато е на автомобила?
повдигач- хидравличен колко време ще изкара с промивка - при положение че колата сигурно се е "разщракала" като шевна машина - / един ментак на "ина" е до 15кинта макс - който както може да го вземе!
колегата е минал фазата с гумички и други боклуци по главата...... пита само за конкретните неща, които не е направил........
А накрая като се замисля - имаше и наскоро тема за основния ремонт но голф/ бензин-дизел - не помня и не ми се рови!
биелните лагери, вярно ако не са износени не трябва да се сменят..... кой обаче ще ти хонингова "необезкостен" блок и това как ще стане когато е на автомобила?
повдигач- хидравличен колко време ще изкара с промивка - при положение че колата сигурно се е "разщракала" като шевна машина - / един ментак на "ина" е до 15кинта макс - който както може да го вземе!

колегата е минал фазата с гумички и други боклуци по главата...... пита само за конкретните неща, които не е направил........
А накрая като се замисля - имаше и наскоро тема за основния ремонт но голф/ бензин-дизел - не помня и не ми се рови!

- sashoskiora
- Мнения: 449
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 49 госта