


Проблем: Golf 3 GTI 115 к.с. 2000 куб.
- GTI_VW
- Мнения: 40
- Регистриран на: Пон 18 юни 2007 21:14
- Автомобил: Golf 3 GTI 1993
- Двигател: 2.0 115hp 2E
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Проблем: Golf 3 GTI 115 к.с. 2000 куб.
Проблем е като тръгна да настъпва колата например на 4 скорост стига до 120 км и към 3500 оборота и от там нататък подавам газ но само обороти вдига без да се повишава скоростта. Двигателя работи перфектно има мощност но има нещо друго което не е в ред. Ако някои колега може да каже къде да търся проблема ще е много добре.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- GTI_VW
- Мнения: 40
- Регистриран на: Пон 18 юни 2007 21:14
- Автомобил: Golf 3 GTI 1993
- Двигател: 2.0 115hp 2E
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Achim Lauritzen написа:Може да разбереш дали е съединителя като дръпнеш ръчна,подпреш колата на бордюр,включваш на пета ,даваш доста газ и леко отпускаш съединителя ,ако двигателя не загасне при напълно отпуснат съединител значи е от него.
Благодаря колега ще пробвам този номер за да знам със сигурност дали е от съединителя или нещо друго да търся.
- bulr1dr
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
- Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
- Двигател: от 1600 до 3200
- Местоположение: София
Според мен 100% е съединител... на предишната голфарата когато тръгна да здава багажа, на 5 когато я настъпвах вдигаше обороти без да се променя скоростта и то само когато го правех с разко подаване на газта! Иначе на другите предавки беше пушка, но... след време почна и 4та 3та и така докато по едно време едвам тръгвах! Ако си мислиш, че не е съединител покарай така и ще се увериш сам! 

- GTI_VW
- Мнения: 40
- Регистриран на: Пон 18 юни 2007 21:14
- Автомобил: Golf 3 GTI 1993
- Двигател: 2.0 115hp 2E
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
bulr1dr написа:Според мен 100% е съединител... на предишната голфарата когато тръгна да здава багажа, на 5 когато я настъпвах вдигаше обороти без да се променя скоростта и то само когато го правех с разко подаване на газта! Иначе на другите предавки беше пушка, но... след време почна и 4та 3та и така докато по едно време едвам тръгвах! Ако си мислиш, че не е съединител покарай така и ще се увериш сам!
Най лошото е, че съединителя съм го сменял преди 2 месеца и бях казал на майстора да сложи хубав а не някои ментак ако има проблем с него усещам как ще прави ремонт без да му се плати.
Последна промяна от GTI_VW на Съб 22 дек 2007 22:35, променено общо 1 път.
- bulr1dr
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
- Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
- Двигател: от 1600 до 3200
- Местоположение: София
GTI_VW написа:bulr1dr написа:Според мен 100% е съединител... на предишната голфарата когато тръгна да здава багажа, на 5 когато я настъпвах вдигаше обороти без да се променя скоростта и то само когато го правех с разко подаване на газта! Иначе на другите предавки беше пушка, но... след време почна и 4та 3та и така докато по едно време едвам тръгвах! Ако си мислиш, че не е съединител покарай така и ще се увериш сам!
Най лошото е, че съединителя съм го сменял преди 2 месеца и бях казал на майстора да сложи хубава а не някои ментак ако има проблем с него усещам как ще прави ремонт без да му се плати.
Мда с тия БГ "майстори" и "сервизи" винаги е вариант. Все пак може и да не е това, не съм специалист, изчакай някой по-компетентен да се изкаже

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
GTI_VW написа:съединителя съм го сменял преди 2 месеца...
Ами той съединителя може да е хубав, ама майстора ако е от най-хубавите и не ти е сменил семеринга на първичния вал, като го е поразшавал при интервенцията и като е текнал оня семеринг иии.... сега новия ти съединител може да се окаже перфектно смазан

Лошото е, че ако се окаже това, измиване няма! Напоява се феродото с масло и оправията е смяна!
- iurimil
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
Бръкни с пръст в отвора за белега на маховика отпред до двигателя и ако е мазно явно имаш изтичане на масло или от скоростната кутия или от коляновия вал.Пръста ти трябва да се изцапа само с прах от феродото,ако е мазно ти е ясно по нататък.
И аз като всички колеги се придържам към варианта за съединител.
И аз като всички колеги се придържам към варианта за съединител.
- valentino70
- Мнения: 30
- Регистриран на: Нед 23 дек 2007 11:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
kazva6 4e sa ti slojili nov suedinitel? da oba4e ve4e ima mnogo kitaiski menteta,taka 4e...........ne se znae kolega,ina4e pri4inata trqbva da e v nego,6tom vdiga oboroti a ne vurvi,kolega e prav 4e moje i da se umaznil s maslo,no vse pak pogledni ,vsi4ko e vuzmojno!
mod edit: brabus
Писането на кирилица и на български език е задължително!!! Ако нямате инсталирана кирилица, ползвайте бутона на KREDOR, намиращ се над полето за Вашия текст.
Преведи си мнението!
mod edit: brabus
Писането на кирилица и на български език е задължително!!! Ако нямате инсталирана кирилица, ползвайте бутона на KREDOR, намиращ се над полето за Вашия текст.
Преведи си мнението!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], qnkov, TheEx0rcist и 102 госта