скъсан анг.ремък

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
realityman
Мнения: 206
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

скъсан анг.ремък

Мнениеот realityman » Нед 29 юли 2007 7:02


Здр.,
искам да ми дадете съвет:
Намерих си един голф много запазен 96 година,с клима и много екстри за под 4000 лв.Та има само един проблем пича е скъсал ремък тъй като все отлагал смяната. та гледам колицата по нищо не личи че е станала тая беля и ако не беше казал нямаше да знам .все пак не ме излъга човека а такива са малко. въпроса ми е какви може да са последствията и може ли да се размина с нещо дребно или да не го вземам тоз голф. Нещо по разхода променя ли се , шум на двигателя и тн. знам че клапаните , буталата могат да се прецакат , но колко пара са не знам; мерси много!

Последна промяна от realityman на Вто 31 юли 2007 11:42, променено общо 1 път.




Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Нед 29 юли 2007 7:22


скъсан ремък- счупен мотор......


Потребителски аватар
realityman
Мнения: 206
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот realityman » Нед 29 юли 2007 8:00


ясно значи има проблема , ама колко сериозен не е ясно, а четох, че АБС мотора е по различен и не давал проблеми при скъсан ремък, само че не знам дали е такъв 1.6 е пълна инжекция но повече не знам. Дайте съвет, че колицата е много изгодна и незнам какво да правя!Ускорява си супер и не виждам нищо нередно в двигателя. Явно не е нещо кой знае какво, ама все пак кажете?
мерси!


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 29 юли 2007 8:29


Ако е скъсан само ремък, ще има клапани за смяна, но покрай тях сигурно ще изкочат и други неща....


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Нед 29 юли 2007 8:33


слагаш новия ремък правиш центровка и си ок.на vw двигателите имат защита от счупване на клапаните ,буталата им са скосени в единия край и не достигат до удар с клапаните ако се скъса ремъка.


Потребителски аватар
realityman
Мнения: 206
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот realityman » Нед 29 юли 2007 8:35


NovobranecGT написа:Ако е скъсан само ремък, ще има клапани за смяна, но покрай тях сигурно ще изкочат и други неща....
а би ли ми казал по какво си личи, че има проблем с клапаните-шум, тракане или.....?


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Нед 29 юли 2007 9:51


jagler написа:слагаш новия ремък правиш центровка и си ок.на vw двигателите имат защита от счупване на клапаните ,буталата им са скосени в единия край и не достигат до удар с клапаните ако се скъса ремъка.


Малиииии не се изказвай така!!! мога да ти изброя поне 5 мотора които удрят.....


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Нед 29 юли 2007 10:36


Bobby_ написа:Малиииии не се изказвай така!!! мога да ти изброя поне 5 мотора които удрят.....


....ако обичаш :roll:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 29 юли 2007 10:45


jagler написа:слагаш новия ремък правиш центровка и си ок.на vw двигателите имат защита от счупване на клапаните ,буталата им са скосени в единия край и не достигат до удар с клапаните ако се скъса ремъка.


При скъсване на ремък бутала си удрят клапаните 100% :idea: стига писали глупости :!:

Има изписани 1000теми по тоя въпрос


Потребителски аватар
realityman
Мнения: 206
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот realityman » Нед 29 юли 2007 11:04


ок мерси за отговорите. някаква ориентировъчна сума за ремон от...до
ако може, да ми стане ясно за какво става дума в цифри???в най-добрия и на-лошия вариант?


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 29 юли 2007 12:33


realityman написа:ок мерси за отговорите. някаква ориентировъчна сума за ремон от...до
ако може, да ми стане ясно за какво става дума в цифри???в най-добрия и на-лошия вариант?


зависи какво е прецакано по мотора, но може да прескочи и 1500 лева :idea: Лично аз бих бягал надалеч от подобен автомобил. Щом собственика не му е сменил ремъка даже, което се прави най-най първо като вземеш автомобил на старо, сам си прави изводите с какви масла, филтри и антифриз е карана колата :060:


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Нед 29 юли 2007 13:25


niikoo_1 написа:
jagler написа:слагаш новия ремък правиш центровка и си ок.на vw двигателите имат защита от счупване на клапаните ,буталата им са скосени в единия край и не достигат до удар с клапаните ако се скъса ремъка.


При скъсване на ремък бутала си удрят клапаните 100% :idea: стига писали глупости :!:

Има изписани 1000теми по тоя въпрос
КОЛЕГА ТИ ВИЖДАЛ ЛИ СИ РАЗГЛОБЕН ДВИГАТЕЛ става въпрос от по-новите след 90г. питай си майстора ако не вярваш ,опелите не са така...те ги чупят защото нямат защита...т.е. буталата им не са изрязани от едната страна.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 29 юли 2007 13:33


jagler написа:
niikoo_1 написа:
jagler написа:слагаш новия ремък правиш центровка и си ок.на vw двигателите имат защита от счупване на клапаните ,буталата им са скосени в единия край и не достигат до удар с клапаните ако се скъса ремъка.


При скъсване на ремък бутала си удрят клапаните 100% :idea: стига писали глупости :!:

Има изписани 1000теми по тоя въпрос
КОЛЕГА ТИ ВИЖДАЛ ЛИ СИ РАЗГЛОБЕН ДВИГАТЕЛ става въпрос от по-новите след 90г. питай си майстора ако не вярваш ,опелите не са така...те ги чупят защото нямат защита...т.е. буталата им не са изрязани от едната страна.


Виж сега не искам да те обиждам :wink:

......... сигурно съм виждал, конкретните мотори, за които пишем в темата удрят. :idea:

Тъпотията която си я написъл нямаше нужда я споделяш с нас.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Нед 29 юли 2007 13:39


jagler написа:КОЛЕГА ТИ ВИЖДАЛ ЛИ СИ РАЗГЛОБЕН ДВИГАТЕЛ става въпрос от по-новите след 90г. питай си майстора ако не вярваш ,опелите не са така...те ги чупят защото нямат защита...т.е. буталата им не са изрязани от едната страна.

бъркаш това, което си чул някъде....
точно опелите не удрят бутала и клапани.
при VW след късане на ангр. ремък винаги има тежка среща.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 29 юли 2007 14:00


golfer написа:винаги има тежка среща.


И отиваш няколко стотин лева назад :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 55 госта