Проблем с оборотите, след р-т на компа-Г31.8ABS90kc-решено

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Проблем с оборотите, след р-т на компа-Г31.8ABS90kc-решено

Мнениеот petko5 » Чет 15 ное 2007 21:10


Колеги здравейте :)
Защо след всеки ресет на компа на голф3 1.8 90 ABS, колата държи около 1500/2000 оборота за време около 15мин., след това всичко се нормализира :( ?
Гледах няколко коли, такова нещо с оборотите няма :(
Питам ви защото днес си монтирах АГУ при "Павката и Лъчо" ( много точни пичове и работят добре) и при всеки ресет на компа, ако ми държи такива обороти, ще се побъркам от разход :(

Четох темата на Васко за АГУ-тата, свързах си и с други колеги, но не ми стана ясно, защо държи такива обороти при ресет на компа?
Лошото е че това ставаше и преди да сложа газовата уредба, 3-пъти е ресетван компа, преди да сложа АГУ, само при първия ресет компа си работеше нормално :(

Нормално ли е така ????

Благодаря Ви предварително :)

Последна промяна от petko5 на Сря 02 яну 2008 11:53, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 15 ное 2007 22:22


Имах го този момент и аз при смяна на акум. Неразбрах от какво се получава но гася колата паля пак и оборотите се нормализират. Газова нямам та ми се налага да откачам акум. само ако ремонтирам нещо.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 15 ное 2007 22:33


Влиза в сервизен режим.Оставяш я да работи на празен ход докато позагрее и оборотите си падат и всичко се нормализира.
И при мен става така :wink:


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Чет 15 ное 2007 23:06


Всеки път ли е така, при ресет на компа....., егати оборотите :?
Мисля че и ма проблем, но незнам какъв :(

Възмоно ли е да е някой датчик :(


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 15 ное 2007 23:18


А що не ги правите с ръчен ресет само при проблем/натрупване на грешки :?: всеки път ресет кофти работа


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Чет 15 ное 2007 23:20


В крайна сметка така и ще стане !
Но, друго ме интересува :(

Някой може ли да обясни, от къде е проблема :(


Потребителски аватар
xP_NiRee
Мнения: 559
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 15:43
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот xP_NiRee » Пет 16 ное 2007 9:34


И моята е така ;) Не се притеснявай според мен е нормално


Потребителски аватар
Mustang GT-R
Мнения: 462
Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mustang GT-R » Пет 16 ное 2007 9:53


При мен го няма този проблем, а имам реле за ресет при всяко гасене на колата. :dontknow:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 16 ное 2007 9:54


petko5 написа:Всеки път ли е така, при ресет на компа....., егати оборотите :?
Мисля че и ма проблем, но незнам какъв :(

Възмоно ли е да е някой датчик :(

Аз бих я закачил на Елкон с декодер за да ми прочете грешките....мирише ми на стъпков мотор........ ама все пак!Или на датчик за температурата на засмуквания въздух....


GVG
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
Двигател: CBDC 2010
Местоположение: София,

Мнениеот GVG » Пет 16 ное 2007 10:07


При мен също се получи този номер с вдигане и смяна на оборотите на празен ход - 1500 - 2000 - 1100 и т.н. след зареждане на акумулатора. Закачам го аз, паля и като загря двигателя, са ошашави. Ошашавих се и аз - какво му стана пък сега. Направих едно кръгче и усетих яко чукане на аванса. При мен обаче преди това по ред причини един ми бара центровката "на ухо" и явно беше дал много голямо предварение. Преди откачането на акумулатора всичко беше ОК. Компютърът все пак е регулирал нещо. След това обаче явно си е "забравил" урока е се ошашави. Аз пък мръднах малко делкото "на око" и оборотите се нормализираха. Утре имам час за центровка на стенд, защото така "на ухо" и "на око" работата не става.


Потребителски аватар
auubau
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот auubau » Пет 16 ное 2007 10:20


При мен не се получават аномалии в оборотите, когато окачам някоя клема за нещо. Пали и си работи стабилно и нормално :) Нямам ресет реле, просто ламбдата се прекъсва от реле, когато е на газ. И вече 3 години работи идеално и на газ, и на бензин.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 16 ное 2007 10:23


Абе хора толкоз се писа в този форум..не разбрахте ли,че центровката на кола с компютър са прави не на ухо а на Елкон който вкарва компютъра в авариен режим...иначе всичко става като мисловен процес на шизофреник......


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 16 ное 2007 10:35


joker написа:Абе хора толкоз се писа в този форум..не разбрахте ли,че центровката на кола с компютър са прави не на ухо а на Елкон който вкарва компютъра в авариен режим...иначе всичко става като мисловен процес на шизофреник......
    Абе става понякога но си зависи от ухото и от ръчичката :wink:


Потребителски аватар
auubau
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот auubau » Пет 16 ное 2007 11:30


Теодор написа:
joker написа:Абе хора толкоз се писа в този форум..не разбрахте ли,че центровката на кола с компютър са прави не на ухо а на Елкон който вкарва компютъра в авариен режим...иначе всичко става като мисловен процес на шизофреник......
    Абе става понякога но си зависи от ухото и от ръчичката :wink:
:да: Става става аз съм мнооого доволен от резултата :D Но работя със стробоскоп, ръчички и ушенца :lol:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 16 ное 2007 15:50


И аз си мислех ,че става и също бях много доволен..на ръка го бях докарал на 12 градуса(после го проверихме)...да ама не....постепенно оборотите на празен ход от 850 трайно се задържаха на 750 и ДВГ леко притрисаше...почна да чука на бензин...
И накрая го закачихме на Елкона,вкарахме компа в авариен режим цапнах му точно 10 градуса и всичко се оправи.....така,че оставете тез ръце и уши...за момента става,но след месец каране пак се разбъзиква....два пъти го пробвах това нещо....



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], vitangt и 120 госта