Избила гарнитура, моля за съвет.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Избила гарнитура, моля за съвет.

Мнениеот kilima » Вто 01 яну 2008 15:31


za mnogo godini kolegi!molq da me izvinite,no pi6a ot telefona si i ne moga na kirilica.ta za ng sum v provinciqta i imam seriozen problem.predi da trugna vidqg 4e dvg mi e leko omaslen,gledam antifiza vutre maslo.stignah do etropole,no se 4udq dali 6te uspeq da se pribera.termostata mi e razvalen i kolata nad 60 C ne vdiga.dali moje da izbie pove4e i da si ostana na putq.stava vupros za 100km..
mod edit: L&R




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 01 яну 2008 15:58


Хммм... лошо! :(
Ако имаш възможност - нека да те дръпне някой.
Докато маслото е в антифриза.. много промиване ще имаш после, но вероятно ще оцелееш (в смисъл- по-зле на главата няма да стане!)
Влезе ли, обаче, антифриз в маслото... пътник си, брат ми!
Ще задере.


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Вто 01 яну 2008 16:58


radotom написа:Хммм... лошо! :(
Ако имаш възможност - нека да те дръпне някой.
Докато маслото е в антифриза.. много промиване ще имаш после, но вероятно ще оцелееш (в смисъл- по-зле на главата няма да стане!)
Влезе ли, обаче, антифриз в маслото... пътник си, брат ми!
Ще задере.
mersi za infoto kolega.samo ako nqkni kaje kade se namira i kade se slaga uhoto za teglend,4e do sa gleda i tursih...


Потребителски аватар
Mapoka
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
Автомобил: 1992 VW Vento
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Mapoka » Вто 01 яну 2008 17:02


Ухото за куката се завива до десния мигач, под блендата до мигача.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Вто 01 яну 2008 17:05


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 13:56, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
jetta75
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:40
Автомобил: VW BORA Variant 4motion
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Бургас

Мнениеот jetta75 » Вто 01 яну 2008 20:12


послушай radotom


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Сря 02 яну 2008 21:54


Здравейте колеги.Прибрах се успешно,без никакви проблеми,поне за сега нищо не е излезнало.Та сега искам някаква оценка да направя на щетите и ако е вьзможно да ми обесните какво ще ми коства ремонта.Та да обобщим-масло в антифриза,гарнитурата ми тече от едната страна,комбинирано с термостат и естествено антифриз.Маслото преди има няма 300 км сьм госменял ,но сиг и него трябва.(майстора ми сложи 10w40 и сигурно за това толкова лесно е избила)

Та колеги молбата ми е ако може някой да ми каже колко би могло в тежьк вариянт да ми струва и ако някой читав майстор ми предложите ще бьде прекрасно :)

БТВ благодаря много за отговорите на колегите,поне разбрах,че нямам ухо ,макар,че си купих вьже...


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Чет 03 яну 2008 0:10


Само теоретично: за да меша масло и антифриз - проблем с гарнитура на главата, а "ипотетично": гарнитура- нова, шлайф глава , нови термостат антифриз и масло.Дали пък не е прегрявана преди тази кола и да е изкривила главата :???


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Чет 03 яну 2008 0:30


emo-gar написа:...Дали пък не е прегрявана преди тази кола и да е изкривила главата :???


еми то нали знаеш че първо се криви главата и догаа се здухва гарнитурата.тя неможе да се сдуха ако сичко е идеално.и доколкото имам опит с щлаифането и другите работи по-главите .така нареченото "пускане на един вятър"или съвсем лек шлайф се оказва доста сериозно пилене от рода на 3-4-5 та даже и повече десети от мм


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Чет 03 яну 2008 11:18


martineli написа:
emo-gar написа:...Дали пък не е прегрявана преди тази кола и да е изкривила главата :???


еми то нали знаеш че първо се криви главата и догаа се здухва гарнитурата.тя неможе да се сдуха ако сичко е идеално.и доколкото имам опит с щлаифането и другите работи по-главите .така нареченото "пускане на един вятър"или съвсем лек шлайф се оказва доста сериозно пилене от рода на 3-4-5 та даже и повече десети от мм


Странното е ,че си мислих,че пьрво издухва гарнитурата а след това се криви главата :shock . Иначе колата от доста време си е прегрявана,толкова ,че нз как още крета.Баща ми я купи преди повече от 2 години и тогата ми заяви ,че му казали ,че стрелката показвала грешно и ,че не вдигала наистина 110 градуса.Аз не разбирах особено,че може би е проблем.Та я карам от 6,7 месеца и я дадох на 1 майстор да я прави и той ми заяви ,че си отварял термостата и ,че явно нещо в таблото има.Да ама пипам маркучите кьм радиатора и 2та топли.Плюс това не може винаги на дьльг пьт да пада под 70 а в задрьствания 110,тряа да е много хитро тва табло.Се тая.Ако някой каже няква цифричка?? :) И ми каже какви биха били бьдещите последници за мотора след оправянето ?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 03 яну 2008 15:45


kilima написа:Ако някой каже няква цифричка?? :) И ми каже какви биха били бьдещите последници за мотора след оправянето ?

600 :lol:
Много зависи как и нй-вече КОЙ ти я прави!
Значи... ако я дадеш на читав човек (предполагам, някой като Niksi) въпроса КАК отпада! Щото читав майстор няма да си играе да сложи боклуци в мотора и да го затвори... и после да се крие като мишка, като почнеш да го търсиш за рекламация.
Това отчасти отговаря и на втория въпрос. А пълния отговор е, че ще имаш двигател, не по-лош отколкото когато е бил слязъл от конвейра на завода ;)
Все пак, не смятай, че ще имаш нова кола! Двигателя е много, но не всичко!


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Пет 04 яну 2008 20:50


Благодаря ви колеги.На мен няколко човека ми казаха ,че можело да не е крива главата.Като се отвори ще се види.Ще пиша :)


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пет 04 яну 2008 21:57


Крива не крива без шлайф и т.н. не става. Виж номера е да не е пукнала при такова редовно прегряване.
Ако се чудиш къде, как и защо звънкай ще я направим.


Потребителски аватар
valentino70
Мнения: 30
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот valentino70 » Съб 05 яну 2008 13:58


Здравейте колеги,пьрво честита нова година,желая ви безаварийна да бъде и много успехи,по въпроса ти за гарнитурата на главата,казвам следното: челен шлаиф глава -25лв,проверка за пукнатина 20лв,гарнитура (испанска-GLASER)20-25lv,иначе другите са по 30-35-40лв,които са по добри,труд за ремонта е 100лв,ако желаеш обади се ,сервиза е в КВ"Дървеница" виж мнения за нас ,гаранция за ремонта и качеството на услугите: П.С промивката е задължителна,прави се с специален разтвор,иначе после ще ти гърмят водните съединения през ден-два,и пак е вузможно да го прегрееш,съвет от мен!


Потребителски аватар
jetta75
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:40
Автомобил: VW BORA Variant 4motion
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Бургас

Мнениеот jetta75 » Съб 05 яну 2008 20:56


Не си и помисляй за Glaser.Ще изкара до обяд, пълен и оригинален БОКЛУК е тоя Glaser.Продавам авточасти и съм в час.Компромиси с гарнитури на глава не се правят.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: miro slav и 81 госта