Датчик за подгряване на смукателните колектори EZ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Датчик за подгряване на смукателните колектори EZ

Мнениеот lozan67 » Нед 23 дек 2007 18:25


Развали ми се датчика за подгряване на смукателния колектор. При мен е на пластмасов тройник червен на цвят. Какъв трябва да търся по цвят или по температура. Каква е температурата на сработване. В момента държи непрекъснато включен таралежа. Мерси предварително за отговорите.




Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Мнениеот m&m16v » Нед 23 дек 2007 22:52


Абсолютно същия цвят ще трябва да търсиш. Има го по магазините и струва не повече от 10лв.


Потребителски аватар
gyb
Мнения: 217
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gyb » Нед 23 дек 2007 23:06


като стане водата 40 гр трябва да изключи тоя датчик


Потребителски аватар
zwjar_na_putq
Мнения: 211
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zwjar_na_putq » Пон 24 дек 2007 9:05


Колега, как усети че работи постоянно. Падат оборотите или?
Иначе при мен е син датчика /карбуратор


Потребителски аватар
nasko79
Мнения: 176
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 18:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот nasko79 » Пон 24 дек 2007 9:31


Може ли някои да даде снимка на този датчик,и какви са симптомите при неговото отказване да работи,колегата де ме извини че се намесвам в неговия вапрос


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

jg

Мнениеот lozan67 » Пон 24 дек 2007 14:27


Паднаха оборотите и взе да ми държи 13,6 макс. зареждащ ток. Първо ремонтирах алтернатора/ дръпнах му една профилактика/. После нарочих акумулатора взех на комшията за два дена, чистак-бърсак Бош. Най-накрая се сетих да замеря консумация :horror: и най-после малко късмет щом откачих таралежа и 14,1 волта. Два дена тестове на загряла на макс с вкл. перка датчика все дава инфо за студено. По схема го намерих, че трябва да влизат в датчика черен и черен с лилава нишка кабели. След празниците требва да го смена, че по-тегаво взе да пали на минусовите темп. Преди това от четвърт сега кажи речи оборот сутрин.


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

дс

Мнениеот lozan67 » Пет 04 яну 2008 16:45


Датчика оригинално е за 55-65 градуса. Но намерих същия на 40 градуса. Смених го и всичко е точно. Цена за датчика FAE испанско производство 19 лв. с новото пръстенче. Благодаря на всички отзовали се.


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

s

Мнениеот lozan67 » Нед 06 яну 2008 17:27


Толкова лесно смени датчка без никакво усилие, и днес целата пластмаса с датчици и мъркучи се пръсна. Явно тая смяна е била последната тухла. Дръпнах една профилактика с промивка. Смених термостата, че отваряше рано. Така,че внимателно с тия пластмасови изделия, особено от марка Топран. За две години пластмасата се ронеше ,като прегорел бакелит.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта