Мнение от форума:
"Та карам си аз с полото 1,3Gt 92 година вчера сутринта по Ботевградско шосе,навън е минус 7 и изведъж на светофара чувам как клапаните започват да щракат.В
първият момент си помислих че камиона който беше спрял до мене нещо трака ,но като подадох газ и щракането се увеличи.Както си тръгнах от сфетофара и няма 100 метра светна лампата на маслото и зумера започна да свири.Спирам аз отварям капака и какво да видя маслото излиза през пръчката.Обадих се на приятел да ме затегли и направо на канала.В първия момент започнах да мисля за някакви тежки повреди,но след консултация с един специалист открих веднага причината за високото налягане в двигателя, а именно запушване на .отдушника.Когато го разглобих въпросният отдушник вътре беше пълно със някаква полу течна маса подобна на грес и конденз който беше станал на лед.Почистих, сглобих,сложих масло и нов маслен филтър и колата заспа.Та препоръката ми към всички колеги е да си направят незабавна профилактика на този отдушник,че не се знае кога може да се задръсти и да създаде главоболия."
Колеги, за кой отдушник става въпрос
къде е този отдушник? Моля помогнете
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 03 яну 2008 11:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
ре
Anbuch написа:онзи мъркуч дето излиза доло от картера и влиза в кутията на въздушният филтър![]()
Колата поло ли е?
и аз така си мислех. колата е голф 3
- XIKS
- Мнения: 896
- Регистриран на: Пет 24 мар 2006 10:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
.....
аз края на лятото направих тази профилактика 

-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 03 яну 2008 11:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
какво да почистя
seikon написа:Аз зимата на 2006 го почистих и така до вчера вечерта. Като паркирах видях диря масло и пак от щеката хвърляше. Днес го почистих 10 лв. ми струва удоволствието.Явно всяка есен ще го правя!
колеги, така и не разбрах какво трябва да почистя. на моя голф 1.4 97г. няма такъв маркуч. има тръба която е близо до изпускателния колектор и влиза във въздушния филтър (за топъл въздух, но не и за газове)
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пловдив
Не е тази тръба.Доколкото съм наясно,това е маркуч,който трябва да излиза от картера,минава отзад на двигателя и влиза отгоре на двигателя.Обикновено при много ниски температури замръзва и се запушва (не съм наясно защо) и картерът няма отдушник.Тогава маслената помпа вдига налягането повече от нормалното и маслото се чуди от къде да избие.Най-малкото съпротивление е през отвора на щеката.И на мен тази сутрин ми се случи...беше -16.
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
голф 1.3 съшщата процедура сутринта и май май сяка зима едно и също.
извинете за спама ама ми се появи друг проблем преди около 4 часа отивам на гости-колата работи нормално но точно преди да стигна (на около 15 км път)за да гасне още докат уснеш газта и да нема ниски. после еи тръгвам от гостито и кат я запалих и по пътя бес проблем и точно преди да паркирам пред нас пак така и нема никви ниски.се е дно че зима много въздух обаче ако зима въздух то и по пътя ше ми прай чкмаци пък тя се държи нормално нито нещо ми свети загрява си и незнам ко стаа.утре на светло ше я гледам ама ся писах ако некой има желание да помогне
извинете за спама ама ми се появи друг проблем преди около 4 часа отивам на гости-колата работи нормално но точно преди да стигна (на около 15 км път)за да гасне още докат уснеш газта и да нема ниски. после еи тръгвам от гостито и кат я запалих и по пътя бес проблем и точно преди да паркирам пред нас пак така и нема никви ниски.се е дно че зима много въздух обаче ако зима въздух то и по пътя ше ми прай чкмаци пък тя се държи нормално нито нещо ми свети загрява си и незнам ко стаа.утре на светло ше я гледам ама ся писах ако некой има желание да помогне
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
при 1.3 инжекциите(поне при NZ мотора) има един маркуч дет излиза отзад надоло по блока от там се раздвоявя един отива към капака на клапаните(8мм вътр.диаметър) а другия към ено като филтър оттам през ена клапа под която има датчик и накря влиза в тръбата преди дросела.
проверяват се сичките щот навсякъде се образув конденз
проверяват се сичките щот навсякъде се образув конденз
- cerber4o
- Мнения: 258
- Регистриран на: Нед 30 дек 2007 19:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
моя проблем е малко по различен... месец след като зех колата пак стана почти така двигателя заработи странно и лампата светна долях само масло изхвърли го по задната част на двигателя и купето ... смених семеринг на вала и ролката поспря да хвърля гарнитура на главата и вече в които сервиз да ида не ме искат
за тфа мисля и аз да огледам мъркучите и тоя отдушник
добре че сте я слойили тая тема 



- vw_Krasi_vw
- Мнения: 667
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен - VW GOLF III -1.8 ABS
- Контакти:

ако може някои да каже как се сваля този филтър че е тъмно вече и не се вижда добре, а един приятел ми се смее че правя свирки на прожектора



- Golf`mafia
- Мнения: 648
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 105 госта