вярно ли е това за делкото?.....

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
peshonp
Мнения: 434
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

вярно ли е това за делкото?.....

Мнениеот peshonp » Нед 06 яну 2008 9:08


Та,моят проблем е,че сутрин когато е много студено запалвам без никакви ядове,като поработи малко и изведнъж угасва.После се мъча да я запаля,мъчи се,обаче си пали и се тресе...като мине температурата 60-70 градуса вече всичко се оправя.И това не е всеки път,различно време,различни температури...понякога с дни не го прави.Искам да питам това което ми казаха дали е вярно? Че на фолсксваген когато делкото се отвори,трябвало после да се вакуумира,да се затвори с вакуум или нещо такова.Защото моето делко го отваряха в един сервиз.Идеята е,че се получавал конденз и не дава хубаво тоци...не съм майстор,поне така го разбрах.И като позагрее двигателя,изпаравя конденза и готово.Искам да питам е ли е възможно това с вакумирането? :) И къде ако е..




Потребителски аватар
cerber4o
Мнения: 258
Регистриран на: Нед 30 дек 2007 19:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот cerber4o » Нед 06 яну 2008 9:28


здр братле :lol: аз не съм мн голям маистор обаче за вакум на делко никога не съм чувал ... наче аз имам ГОЛФ 2 и когато го гледах да го купувам мн яко бачкаше ... зех аз колата и я закарах на автомивка и след тфа колата прекъсваше и се оказа че капачката е пълна с вода ... пр я изсипах оставих го на слънце и го затворих няма такива проблеми с " вакумиране " :)


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 06 яну 2008 10:08


Тоя дето ти го е казал те е пуснал яко по пързалката mhihi Скоро не бях чувал по-голяма глупост от това :twisted:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 06 яну 2008 12:46


Теодор написа:Тоя дето ти го е казал те е пуснал яко по пързалката mhihi Скоро не бях чувал по-голяма глупост от това :twisted:

:lol: :lol: Пак хубаво, че не са го пратили да търси къде да му я напълнят с аргон, че да се намали искроотделянето! :lol:

Колега, збърши хубаво капачката и я огледай. Трябва да ляга плътно към металната основа, щракалките й да са стегнати и да няма никакви пукнатини! Дори едно съвсем леко косъмче черничко (мръсотийка в микропукнатина) да има- капачката е за смяна. Няма да струва милиони! Моята е 13 лева. Твоята 22 да е, ще си решиш много главоболия ;)


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 06 яну 2008 16:07


И за ABS е 13лв преди 2м я смених :wink:


Потребителски аватар
peshonp
Мнения: 434
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот peshonp » Нед 06 яну 2008 16:09


Ами така ми казаха и аз питам,все пак не съм се юрнал да правя нещо,че и без това ми звучи странно това с вакуумирането.Значи сега чистя капачката и да видим какво ще стане :)


Потребителски аватар
dj_signal
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 10 окт 2006 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали
Контакти:

Мнениеот dj_signal » Нед 06 яну 2008 16:44


аз лично за вакум не сам чувал обаче в делкото като се износят самите уплатнения почва да пробива конденз просто опитай да направиш нещо с уплатненията... :roll:


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Нед 06 яну 2008 16:55


Чувал съм за вакум-регулатор на запалването,сигурно са ти обяснявали нещто за това?


Потребителски аватар
peshonp
Мнения: 434
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот peshonp » Нед 06 яну 2008 17:49


Погледнах си капачката.Като я извадя,под нея между металната част и между капачката има една пластмасова подложка.Капачката си има две зъбчета които влизат в тая подложка,че видях от едната страна е вече позахабена подложката и е пробита леко,дали не е от това проблема?


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Нед 06 яну 2008 19:51


Пешо, сменяй капачката стига умува.Даже и палеца, рискуваш си комутатора при пробиви в делкото.Тая пластмасова междинна капачка е защитна , да не падне нещо по-едро в зоната на Хол-сензора, няма херметизираща роля


Потребителски аватар
TURL
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот TURL » Нед 06 яну 2008 19:51


гледай електродите и графита посредата как са! :lol:


Потребителски аватар
babayagaaa
Мнения: 72
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот babayagaaa » Нед 06 яну 2008 23:02


аз бих сменил и капачката и палеца , щото после комутатора скъп ... за всеки случай погледни и старото уплътнение ...


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Нед 06 яну 2008 23:22


100% са ти говорили за делко което има вакуум регулатор който служи моментно изместване на аванса, На твоя мотор компютъра върши тази работа и нямаш вакууми и т.н. делкото ти е електрическо ако си с АБС двигател


Потребителски аватар
peshonp
Мнения: 434
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот peshonp » Пон 07 яну 2008 8:57


Баш с АБС двигател съм :) То и дебитомер нямам,тоя двигател моя много орязан бе :) Ама си е добре така,поне по евтино се поправя :)Ще сменя капачката,няма какво да го умувам :)Ще пиша после дали се е оправила колата или проблема си остава,дано се оправи от това,че никой не знае от какво е...


Потребителски аватар
babayagaaa
Мнения: 72
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот babayagaaa » Пон 07 яну 2008 9:16


пиши после оправил ли се е проблема ... аз имах същия но с друга кола и накрая една сутрин просто не запали ... смених комутатор, капачка и палец и всичко все още е ток ;-)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта