Проблем на бензин...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Проблем на бензин...

Мнениеот stefan4o » Пон 14 яну 2008 16:15


Здравейте колеги. Имах доста голям проблем с колата си, който реших да разреша в сервиз, проблемите бяха следните:
1. Колата има газова уредба (работи перфектно), но цяло лято съм я карал на газ без да включа на бензин въобще, преди месец и нещо взе да ми прави проблем на бензин. Пали си нормално, държи ниски обороти и почти изгасва (с автоматичен смукач е), но когато загрее този проблем се оправя и си държи обороти на празен ход. Тръгвам, включвам 1-ва, ускорявам малко, следва втора, давам малко газ и колата забива муцуната и почти угасва, едвам успявам в бързината да натисна съединителя, за да не загасне. Дотук добре.
2. Карам я на сервиз (СБА - Стара Загора при Сашо) стоя един предиобед и днес ми казват - "ела я вземи колата е готова". Отивам, пали ми я, обяснява ми за автоматичния смукач, че работил, пушка, пробвали я, ала-бала портокала... Докато се добера до офиса колата угасна поне 10 пъти, включително и на газ (а преди поне на газ си вървеше идеално). Само докато мина от 3-та на 2-ра, за да взема някой завой и просто угасва :evil: ... Ейй, направо съм бесен...
Чистиха й карбуратора, бил доста мръсен. А в момента дори, когато е загряла си изгасва и не си държи празен ход. Да я карам ли на други "майстори" или да я връщам утре (говорих с "майстора", дето ми я прави)? Просто в момента съм бесен и ако някой от вас по-запознат може да ме светне каква може да бъде причината за това, моля да ми каже. Вземаха ми 50 лева за тази работа, като цената включва и подмяна на някаква мембранка, която честно казано забравих каква точно беше. Обяснението беше "аа, бе как така тук работеше перфектно (с видимо учудена интонация), ами докарай я пак, сигурно нещо се е разместило (лелее, да се размести??? :lol:, за 10 метра ) ...




Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пон 14 яну 2008 18:31


мой съвет смени майсторите.Ако беше от софия. :wink:
Лошото е че така виртуално не мога да ти помогна точно за карбуратора.Но така както описваш нещата след ремонта мотора е орязан откъм въздух.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот stefan4o » Пон 14 яну 2008 19:23


Ами аз се допитах и до един мой познат и той каза същото (автомонтьор е). За съжаление обаче в техния сервиз имат доста работа и ще трябва много да чакам. Направи ми впечатление и следното нещо: когато автомобилът е студен се държи напълно нормално, но когато "загрее" нещата стават трагични, гасне ми по светофари, гасне когато правя понижаване на предавка, общо взето в момента, в който смачкам съединителя или използвам двигателна спирачка колата си гасне... Другото, което е, преди малко, когато стигнах до нашия блок реших да спра колата и да пробвам пак гимнастиката с тръгване и палене, еми всичко си мина нормално, но за мен щом го прави макар и невсеки път, колата е проблемна. Ех, да бях от София, сигурен съм, че някой от вас щеше да помогне (и да си получи парите за това) ама... нейсе...
Да се надяваме утре да ми решат проблема в същия сервиз не ми се дават още пари да ходя по други майстори (в повечето случаи прехвалени).

Последна промяна от stefan4o на Пон 14 яну 2008 19:25, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Biotest
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Biotest » Пон 14 яну 2008 19:25


Здравейте 8) аз имах същия проблем,но при мен го правеше само на бензин: както си карам и изведнъж колата загасва просто от нищото...предполагам 4е и при теб е така или поне от 4асти,както и да е,и аз така я бях карал цяло лято само на газ...проблемът при мен беше:Запушен филтар на бензиновата помпа,или цетка няма зна4ение незнам то4но как се казва-стои то4но преди помпата...по нея имаше налипи или тиня (нещо подобно),при мен не се стигна до смяна на тази цетка,майстора я по4исти и резервоара също...вси4ко ми излезе 40лв...Дано съм помогнал :roll:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот stefan4o » Пон 14 яну 2008 19:27


Ами моят бензинов филтър е сменен наскоро с чисто нов, предполагам, че проблемът не е в него. А ако става дума за нещо по-различно, може и то да е проблемното... Пффф, човек в такива случаи се чуди кое да мрази повече - колата или майсторите :o


Потребителски аватар
Biotest
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Biotest » Пон 14 яну 2008 19:33


и аз мислех 4е моя е нов ама...(цетката),да ама беше затла4ено,забравих да кажа 4е смених и горивен филтър незнам дали имаше ефект :roll: ....майстора каза 4е като не се кара колата на бензин се отделя някаква луга от самия бензин и с времето задръства системата :evil:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Вто 15 яну 2008 4:14


Biotest написа:и аз мислех 4е моя е нов ама...(цетката),да ама беше затла4ено,забравих да кажа 4е смених и горивен филтър незнам дали имаше ефект :roll: ....майстора каза 4е като не се кара колата на бензин се отделя някаква луга от самия бензин и с времето задръства системата :evil:

колега тук става въпрос за карбураторен двигател при който бензиновата помпа е механична и няма цедка на помпата.А на майстора ти му кажи че при изпаряването на бензина в системата остават тежките метали и именно те предизвикват задръстването на системата.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот stefan4o » Вто 15 яну 2008 12:35


Моят проблем е решен, надявам се не временно... Вдигна оборотите на двигателя и не гасне, когато е на празен ход, ама някак си при загрял двигател да ми изгасва не мисля, че там е бил проблемът... По-скоро май съотношението бензин/въздух е фаталното, ама не знам... Махна възд. филтър въртя едно винтче с отвертката, вдигна оборотите и колата се оправи... поне засега.


Потребителски аватар
ZZ_TOP
Мнения: 202
Регистриран на: Пет 22 юни 2007 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот ZZ_TOP » Вто 15 яну 2008 13:05


може ако е с автоматичен смукач , на студено ДВГ е драпнат и даржи по високи а като е топал двигателя варнат и даржи ниски обороти и гасне.

сорка ама сега прочетаф темата



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 77 госта