1. Колата има газова уредба (работи перфектно), но цяло лято съм я карал на газ без да включа на бензин въобще, преди месец и нещо взе да ми прави проблем на бензин. Пали си нормално, държи ниски обороти и почти изгасва (с автоматичен смукач е), но когато загрее този проблем се оправя и си държи обороти на празен ход. Тръгвам, включвам 1-ва, ускорявам малко, следва втора, давам малко газ и колата забива муцуната и почти угасва, едвам успявам в бързината да натисна съединителя, за да не загасне. Дотук добре.
2. Карам я на сервиз (СБА - Стара Загора при Сашо) стоя един предиобед и днес ми казват - "ела я вземи колата е готова". Отивам, пали ми я, обяснява ми за автоматичния смукач, че работил, пушка, пробвали я, ала-бала портокала... Докато се добера до офиса колата угасна поне 10 пъти, включително и на газ (а преди поне на газ си вървеше идеално). Само докато мина от 3-та на 2-ра, за да взема някой завой и просто угасва

Чистиха й карбуратора, бил доста мръсен. А в момента дори, когато е загряла си изгасва и не си държи празен ход. Да я карам ли на други "майстори" или да я връщам утре (говорих с "майстора", дето ми я прави)? Просто в момента съм бесен и ако някой от вас по-запознат може да ме светне каква може да бъде причината за това, моля да ми каже. Вземаха ми 50 лева за тази работа, като цената включва и подмяна на някаква мембранка, която честно казано забравих каква точно беше. Обяснението беше "аа, бе как така тук работеше перфектно (с видимо учудена интонация), ами докарай я пак, сигурно нещо се е разместило (лелее, да се размести???
