Голф 3 Синхро
- Grizzlito
- Мнения: 732
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
- Автомобил: Volkswagen T5 4motion
- Двигател: AXE 2006
- Местоположение: София
- Контакти:
Голф 3 Синхро
колеги някой може лид а ми обясни какво е точно синхрото, добро ли е и колко по скъпо ще ми излиза от нормален голф да го поддържам че ми се иска да си зема голф3 синхро но не знам чувам, противоречиви мнения
- Syncro
- Мнения: 1241
- Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
- Автомобил: Passat 1.8T
- Двигател: ANB 1999
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
Syncro-то е страхотен автомобил Самата система не е от най-добрите и не очаквай чудеса като слезеш от асфалта Впрочем то не е за слизане от него Но на асфалта няма равен просто За хлъзгави пътища като например заснежени няма да ти говоря,само ще ти кажа,че маниера ми каране не се променя от този през лятото В комбинация с ABS система е чудесно
Дразни ме малкия багажник На практика аз и багажник не мога да ми кажа На всичкото отгоре се принудих и газова бутилка да сложа та хептен не остана място за багаж
Като поддръжка не е много по-различно от редовия Г3,но не е и същото От към двигател си е 1 към 1 с обикновен и са на 100% взаимозаменяеми частите .........но до там Окачването е подсилено /което всъщност си е + / и частите са по-скъпи и са по-трудни за откриване По принцип не ги държат на склад и понякога се налага да се чака за доставка Но успокоителното в това е,че фалшивите части са по-малко
Тук можеш да разгледаш и да си направиш сметка
На кратко: Пак бих си купил такъв с най-голямо удоволствие
Дразни ме малкия багажник На практика аз и багажник не мога да ми кажа На всичкото отгоре се принудих и газова бутилка да сложа та хептен не остана място за багаж
Като поддръжка не е много по-различно от редовия Г3,но не е и същото От към двигател си е 1 към 1 с обикновен и са на 100% взаимозаменяеми частите .........но до там Окачването е подсилено /което всъщност си е + / и частите са по-скъпи и са по-трудни за откриване По принцип не ги държат на склад и понякога се налага да се чака за доставка Но успокоителното в това е,че фалшивите части са по-малко
Тук можеш да разгледаш и да си направиш сметка
На кратко: Пак бих си купил такъв с най-голямо удоволствие
- Syncro
- Мнения: 1241
- Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
- Автомобил: Passat 1.8T
- Двигател: ANB 1999
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
sick_fuck написа:Може ли малко повече да поясниш,каква функция изпълнява това синхро,че никой който сам попитал досега не мое да каже като хората
ТУК може да се прочете доста за системата Syncro
Скоро не съм обикалял по пазарите за автомобили,но честно казано ще ти е доста трудно Но пък знаеш ли от къде ще излезе зайчето
Аз моя го гледах 3 пъти На 3-ия носех парите и чак тогава разбрах че е 4х4 Спомням си,че вечерта пуснах тука тема "Взех си Syncro Къде сбърках?"................ 4 години по-късно мога да кажа,че никъде не съм сбъркал
- ivan123
- Мнения: 28
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
голф
нее посгоянно 4х4 един авер има такава джета
Grizzlito написа:а каква е системата постоянно 4 движещи или не ?
не е постоянно.
при нормални условия към задните колела отиват към 5% от тягата на двигатела,а сериозно задвижване на задните колела се получава,когато предните превъртят или се полуъчи голяма разлика в скоростите на въртене на предните и задните колела.
за това по принцип се казва,че синхро не е пълноценна 4х4 система и в повечето случаи поведението на автомобила е като на кола със предно.
евентуални разлики в поведението м-у обикновен голф и синхро най-вероятно могат да дойдат,ако отзад окачването е различно,но не съм запознат как е при фауветата.
за разхода недей да слушаш бабини приказки - таван литър отгоре е.
Здравейте колеги, карам Г3 4х4 от 5 години купих си още един на части, но само сабира прах в склада, все още не съм ги ползвал, с две думи карам го като служебен в кал, сняг, и на плажа съм го пробвал, а бе ''дуракоустойчив''. Относно поддръжката е като на нормален Г3, това, че има 10 карета в случея е по добре защото силата от двигателя се разпределя равномерно върху всичките и така животът им е два пъти по-дълаг. Системата ''Синхро'' е постоянно включена 50/50 между двата моста, а тази прословута виско муфа играе ролята на третия диференциал защото при завой предния и задния дифф. се въртят с различни обороти и виското поема тази разлика. За това когато на сух асвалт се опиташ да превартиш гумите, пресвирват предните, саеденителите във виско муфата преплъзват леко и колата тръгва значително по добре от нормална Г3. При Г3 системата работи и напред и назад, при Г2 работи само напред освен ако не е побългарена. Разхода на газ по не почистените от сняг улици във Варна се спря на скромните ''18л / 100км'', иначе лятото на климатик 14-15л /100км. Има голямо значение от стила на каране, от това дали двигатела успява да загрее, при мене докато отида до работа едва стига 50 градуса и я гася, за сега от мене толкова Чао.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта