Голф 3 Синхро

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Grizzlito
Мнения: 732
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
Автомобил: Volkswagen T5 4motion
Двигател: AXE 2006
Местоположение: София
Контакти:

Голф 3 Синхро

Мнениеот Grizzlito » Нед 16 дек 2007 10:59


колеги някой може лид а ми обясни какво е точно синхрото, добро ли е и колко по скъпо ще ми излиза от нормален голф да го поддържам че ми се иска да си зема голф3 синхро но не знам чувам, противоречиви мнения




Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Syncro » Нед 16 дек 2007 13:05


Syncro-то е страхотен автомобил Самата система не е от най-добрите и не очаквай чудеса като слезеш от асфалта Впрочем то не е за слизане от него Но на асфалта няма равен просто За хлъзгави пътища като например заснежени няма да ти говоря,само ще ти кажа,че маниера ми каране не се променя от този през лятото В комбинация с ABS система е чудесно
Дразни ме малкия багажник На практика аз и багажник не мога да ми кажа На всичкото отгоре се принудих и газова бутилка да сложа та хептен не остана място за багаж
Като поддръжка не е много по-различно от редовия Г3,но не е и същото От към двигател си е 1 към 1 с обикновен и са на 100% взаимозаменяеми частите .........но до там Окачването е подсилено /което всъщност си е + / и частите са по-скъпи и са по-трудни за откриване По принцип не ги държат на склад и понякога се налага да се чака за доставка Но успокоителното в това е,че фалшивите части са по-малко
Тук можеш да разгледаш и да си направиш сметка
На кратко: Пак бих си купил такъв с най-голямо удоволствие


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Нед 16 дек 2007 14:22


Може ли малко повече да пясниш,каква функция изпълнява това синхро,че никой който сам поитал досега не мое да каже като хората


Потребителски аватар
Grizzlito
Мнения: 732
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
Автомобил: Volkswagen T5 4motion
Двигател: AXE 2006
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Grizzlito » Нед 16 дек 2007 15:33


а колко лесно и за колко мога да намеря синхро 95-96 с АБС и клима:)


Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Syncro » Нед 16 дек 2007 16:48


sick_fuck написа:Може ли малко повече да поясниш,каква функция изпълнява това синхро,че никой който сам попитал досега не мое да каже като хората


ТУК може да се прочете доста за системата Syncro

Скоро не съм обикалял по пазарите за автомобили,но честно казано ще ти е доста трудно Но пък знаеш ли от къде ще излезе зайчето
Аз моя го гледах 3 пъти На 3-ия носех парите и чак тогава разбрах че е 4х4 Спомням си,че вечерта пуснах тука тема "Взех си Syncro Къде сбърках?"................ 4 години по-късно мога да кажа,че никъде не съм сбъркал


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Нед 16 дек 2007 17:03


Мерси доста изчерпателна информация има :D


Потребителски аватар
Голф2
Мнения: 72
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 21:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Голф2 » Нед 16 дек 2007 18:44


Много гори тва трябва да кажеш също повече от нормалните и то доста поне ако съдя от комшията.И доколкото сам чувал трябва се кара с еднакви гуми отпред и отзад.


Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Syncro » Нед 16 дек 2007 19:17


За гумите е така Трябва еднакви за да не се прецака системата
За разхода изобщо не съм съгласен На мен ми дава 8-11л/100км газ а в началото на бензин като беше ми е правило 6.5л извънградско


Потребителски аватар
Grizzlito
Мнения: 732
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
Автомобил: Volkswagen T5 4motion
Двигател: AXE 2006
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Grizzlito » Нед 16 дек 2007 22:55


а каква е системата постоянно 4 движещи или не ?


Потребителски аватар
ivan123
Мнения: 28
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

голф

Мнениеот ivan123 » Пон 24 дек 2007 16:59


нее посгоянно 4х4 един авер има такава джета


лайномета
Мнения: 85
Регистриран на: Вто 18 апр 2006 20:36
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот лайномета » Пон 24 дек 2007 17:37


Grizzlito написа:а каква е системата постоянно 4 движещи или не ?

не е постоянно.
при нормални условия към задните колела отиват към 5% от тягата на двигатела,а сериозно задвижване на задните колела се получава,когато предните превъртят или се полуъчи голяма разлика в скоростите на въртене на предните и задните колела.
за това по принцип се казва,че синхро не е пълноценна 4х4 система и в повечето случаи поведението на автомобила е като на кола със предно.
евентуални разлики в поведението м-у обикновен голф и синхро най-вероятно могат да дойдат,ако отзад окачването е различно,но не съм запознат как е при фауветата.

за разхода недей да слушаш бабини приказки - таван литър отгоре е.


Потребителски аватар
hdjfmr
Мнения: 346
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот hdjfmr » Сря 26 дек 2007 21:19


От април карам такав автомобил и мога да кажа че във всяко едно отношение е перфектен.Само едно ме дразни че вози малко твърдичко заради газовите амортесиори.


Потребителски аватар
joro801
Мнения: 198
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:44
Автомобил: GOLF 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот joro801 » Пет 11 яну 2008 15:37


Хора и аз съм със синхро , много съм доволен , перфектната кола , ако имате питания , питайте :)


Toronaga
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 11 яну 2008 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Toronaga » Съб 12 яну 2008 0:37


Здравейте колеги, карам Г3 4х4 от 5 години купих си още един на части, но само сабира прах в склада, все още не съм ги ползвал, с две думи карам го като служебен в кал, сняг, и на плажа съм го пробвал, а бе ''дуракоустойчив''. Относно поддръжката е като на нормален Г3, това, че има 10 карета в случея е по добре защото силата от двигателя се разпределя равномерно върху всичките и така животът им е два пъти по-дълаг. Системата ''Синхро'' е постоянно включена 50/50 между двата моста, а тази прословута виско муфа играе ролята на третия диференциал защото при завой предния и задния дифф. се въртят с различни обороти и виското поема тази разлика. За това когато на сух асвалт се опиташ да превартиш гумите, пресвирват предните, саеденителите във виско муфата преплъзват леко и колата тръгва значително по добре от нормална Г3. При Г3 системата работи и напред и назад, при Г2 работи само напред освен ако не е побългарена. Разхода на газ по не почистените от сняг улици във Варна се спря на скромните ''18л / 100км'', иначе лятото на климатик 14-15л /100км. Има голямо значение от стила на каране, от това дали двигатела успява да загрее, при мене докато отида до работа едва стига 50 градуса и я гася, за сега от мене толкова Чао.


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Съб 12 яну 2008 2:35


hdjfmr написа:Само едно ме дразни че вози малко твърдичко заради газовите амортесиори.


Значи се возиш на меко, ела да покараш със спортното окачване mhihi mhihi mhihi

Ко му плащаш, 4х4, клима, ABS . . .



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта