Леле, заболяме главата от толкова четене тия дни във Форума. Моля да ми помогнете. Жена съм и това се сещате е още по-голям проблем. Имам Г3 Синхро бензин 1.8 66 KW, с ABS произведена е 04.08.1997г. И съм доволна от него. Е разходът си е разход еле пък в София на градско. Да ама от известно време гърми та трещи. Ходих на майстори и се наслушах. Изгорели ми били разни там гърнета и се почва - това ще свалим и ще заварим тръбичка, ама и това ти е за смяна и ...... та даже и за меката връзка от двигателя (една такава оплетена ) ми измрънкаха нещо. Един приятел ми вика "Няма да им даваш да ти свалят катализатора". В тази връзка да кажа, че не съм състезател и не съм качвала обороти над 3000-3500 и нас 140 км. Върви колицата не чади и беше тихичка като коте. Ама сега трещи.
Та на въпроса може ли накой да ми метне някоя схемичка - та да се ориентирам кое е предно, средно и задно гърне и кое е катализатор ( та да ми го не свалят )и за тая пуста мека връзка да ми стане ясно щото много ме напъват за нея. Втората молба ми е да ми кажете като са ми изгнили гърнетата кво да ги правя, ама да си спася катализатора ???? Много четох и се не се убеждавам, че сваляйки го няма да будя комшиите. Имам и още много въпроси, а и горчив опит вече та ще се радвам на мнения на други собственици на Синхро.
mod edit: dobrinb
Що е то гърнета, генерация и катализатор!
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Здравей
Това че е синхро няма отношение по въпроса за гърнетата
Та първо ако ти е запушен катализатора първо се усеща по намаляване на мощността и увеличен разход. Също така от това заминава и така наречената мека връзка защото е преди катал. и най много страда от повишеното налягане в генерацията. А колкото до другите две гърнета то се познава дали са за смяна по повишения шум и ръмжене което идва от тях няма как да го збъркаш
Дано си ме разбрала 

Това че е синхро няма отношение по въпроса за гърнетата

Та първо ако ти е запушен катализатора първо се усеща по намаляване на мощността и увеличен разход. Също така от това заминава и така наречената мека връзка защото е преди катал. и най много страда от повишеното налягане в генерацията. А колкото до другите две гърнета то се познава дали са за смяна по повишения шум и ръмжене което идва от тях няма как да го збъркаш


- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven

(отвори на "цял екран")
12 изпускателен колектор(излиза от двигателя.)
14 катализатор
6 средно гърне
2 крайно гърне
1 танпони (те захващат всички тези неща към купето)
Най добре е ако има изгнили гърнета или тръби да се подменят с нови,може да се позакърпят,но това ще е временно решение на проблема,за катализатора може да се поспори,според мен трябва да се махне или истърбуши,защото той отдавна вече не върши никаква работа,а само пречи.

Надявам се да съм бил полезен и нещата да са ти се изяснили,поне малко.
п.п Тези на твойта кола може да са малко по различни,но разликата не е голяма.
- stancorotax
- Мнения: 159
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
според мене отиди в сервиза за гърнета на М-комплект
http://bgmaps.com/map.asp?sid=e4ec34baeebf07b8cbb437c1fa3de363&city=sofia&str=&num=&grid=m5k&nType=49&oName=&oType=49&Map26_29.x=5&Map26_29.y=169
има и в дружба някъде, но не знам адреса. много добре работят, хубави гърнета и добри цени! Нека и други колеги да си кажат мнението
http://bgmaps.com/map.asp?sid=e4ec34baeebf07b8cbb437c1fa3de363&city=sofia&str=&num=&grid=m5k&nType=49&oName=&oType=49&Map26_29.x=5&Map26_29.y=169
има и в дружба някъде, но не знам адреса. много добре работят, хубави гърнета и добри цени! Нека и други колеги да си кажат мнението

Щом бръмчи най-възможно е да е от една връзка с три болта която съединява тръбите преди катализатора май беше - трябва да се натегнат болтовете.
А другата причина за бръмченето може да е изгнило гърне или направо отлепена част някъде.
Ако има разлепена тръба или дупки някъде по системата лесно ще видиш като дадеш гас на място и ще видиш откъде излиза пушек и дими.
А катализатора сигурно е позаминал вече
А другата причина за бръмченето може да е изгнило гърне или направо отлепена част някъде.
Ако има разлепена тръба или дупки някъде по системата лесно ще видиш като дадеш гас на място и ще видиш откъде излиза пушек и дими.
А катализатора сигурно е позаминал вече
ще проверя препоръките ви и ви благодаря. По отношение на М-комплект и моето мнение не е добро. Препоръчайте ми какви точно гърнета да си взема та да поиздържат по-дълго. Един път вече разкачах от лошите пътища май предното гърне и катализатора или между катализатора и преден ауспух - до степен че се влачиха по земята докато стигна до сервиз. И ако имате предложения за качествен сервиз моля да ме насочите.
Не знам какъв е двигателя и какви гарнета са подходящи, ако все пак реша да махна катализатора за да не се усили шума ? Помагайте !!!!
Не знам какъв е двигателя и какви гарнета са подходящи, ако все пак реша да махна катализатора за да не се усили шума ? Помагайте !!!!
Теодор написа:stancorotax написа:според мене отиди в сервиза за гърнета на М-комплектТова е може би едно от малкото положителни мнения за Ем-комплект във форума. Лично мое мнение е че предлагат изключително некачествени части тип-битак и то на доста високи цени
![]()
Аз съм чувал само положителни неща за М-комплект. Мога само да ги препоръчам, там именно смениха меката връзка при мен съвсем наскоро - чудесно европейско обслужване, качество и бързина. Специално за генерация - това е мястото! В други отношения не знам как са но от край време поддържам там генерация и съм много доволен! Искрено ги препоръчвам поне що се касае до това.
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
И аз да се намеся - преди година и нещо си смених средно и задно гърне в Kraft - 2 пъти после ходих, че изпускаха връзките. Преди 2 седмици ми падна средното, както си карах, като вдигнахме колата задното беше направо финалист. И това за 1.5 години. Сега сменях в М комплект - гледах ги докато работят и съм доволен, та не препоръчвам на колежката Крафт. Мой колега също изпати от тях.
- bugster
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колежке, малко късно се включвам с няколко думи ...... copy paste разбира се
Тук има и добро обяснение за тази мека връзка която толкова те тормози.
Ауспуховите системи включват няколко основни елемента. Предкатализаторът достига по-бързо работна температура поради близостта си до двигателя и започва разграждането на вредните вещества почти веднага. Основният катализатор или филтърът за твърди частици (при дизеловите двигатели) служат за пречистване на отработилите газове. Еластичното свързващо звено (меката връзка) предотвратява предаването на вибрации от двигателя към изпускателната уредба, които биха довели до постепенното й разрушаване. За сметка на това от време на време се къса самото звено и трябва да бъде подменено с ново. Предшумозаглушителят успокоява пулсиращите отработили газове, гасейки главно нискочестотните вибрации. Филтърът за твърди частици отскоро също се предлага за допълнително вграждане и служи за очистване на отработилите газове от твърди частици (сажди). Крайният шумозаглушител поглъща основно шумовете на изхода от инсталацията, както и високите честоти. Спортният ауспух може да бъде не само стилистична, но и ценова алтернатива, защото често пъти може да се окаже по-евтин от оригиналното резервно ауспухово гърне

Тук има и добро обяснение за тази мека връзка която толкова те тормози.
Ауспуховите системи включват няколко основни елемента. Предкатализаторът достига по-бързо работна температура поради близостта си до двигателя и започва разграждането на вредните вещества почти веднага. Основният катализатор или филтърът за твърди частици (при дизеловите двигатели) служат за пречистване на отработилите газове. Еластичното свързващо звено (меката връзка) предотвратява предаването на вибрации от двигателя към изпускателната уредба, които биха довели до постепенното й разрушаване. За сметка на това от време на време се къса самото звено и трябва да бъде подменено с ново. Предшумозаглушителят успокоява пулсиращите отработили газове, гасейки главно нискочестотните вибрации. Филтърът за твърди частици отскоро също се предлага за допълнително вграждане и служи за очистване на отработилите газове от твърди частици (сажди). Крайният шумозаглушител поглъща основно шумовете на изхода от инсталацията, както и високите честоти. Спортният ауспух може да бъде не само стилистична, но и ценова алтернатива, защото често пъти може да се окаже по-евтин от оригиналното резервно ауспухово гърне
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Теодор написа:Здравей![]()
Това че е синхро няма отношение по въпроса за гърнетата![]()
Та първо ако ти е запушен катализатора първо се усеща по намаляване на мощността и увеличен разход. Също така от това заминава и така наречената мека връзка защото е преди катал. и най много страда от повишеното налягане в генерацията. А колкото до другите две гърнета то се познава дали са за смяна по повишения шум и ръмжене което идва от тях няма как да го збъркашДано си ме разбрала
Хмм,лошата новина в случая май е че има...цялата изпускателна система при синхрото е двойна след меката връзка

