Имам от доста време проблем с регулатора на оборотите на Голфа ми.Машинката ми VDO малко след като купих колата се развали и колата постоянно гаснеше.После купих втора употреба за завидните 30 лева и нештата се оправиха но само за 6 месеца.Сега пак оборотите играят и няма оправия освен нов или втора ръка отново.Ако някои знае евтини машинки от този род нова или втора употреба на пише!
Друг проблем е бобината ми.Вече 2 комотатора гърмят.Бобината си остана здрава но при втория път изгърмя и едно чипче на делкото(не мога да се сетя точно за името му). Постоянно имам този проблем с тока.Дали е нормално комутаторите да гърмят през 4 месеца имайки предвид,че са 60 лева?Казвали с ами,че траят 1 година най-много но в моя случай,даже гаранцията им от 6 месеца не може да изтече:))).Лошото е,че не ги подменят:(.
Пишете ми и за двете неща,смятам,че хората който карат Golf3 Gti 115hpp съшто се интересуват и още повече,че явно е доста често срещан проблем!
Проблеми с регулатора на оборотите и бобината- Голф3 GTI
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
golfer написа:комутаторите изкарват доста повече от 1 година за да ти думкат през през 4 месеца имаш проблем,който не е в бобината.
според мен проблема ти е в кабелите!
под регулатор на оборотите предполагам имаш предвид моторчето за празен ход?
ако е така за този проблем е писано много.използвай търсачката.
Виж как са свещите, ако не сменяни скоро сменяй.
Огледай дистибуторна капачка за пукнатини или вътре за износени полюси, огледай и палеца пак за пукнатина/ към маса/. Оргинални ли са палец и капачка или са натъманявани. Преди години ми изкара ангелите 1 Понтиякче дето му бяха сложили палец от Опел / ама беше къс палеца и се полувчава голямо растояние м/у палеца и щифтовете на капачката и пук комутатор.
Колегата по -горе ти каза за кабелите / вечер при влажно време огледай около кабелите за юлиминации от лоша изолация.
Когато се монтира нов комутатор се почиства много старателно мястото където се монтира със спиррт.Поставя се силиконова топлопроводяща паста ,която е в комплекта с комутатора. Притягат се винтовете.
Не се пробва искрата как е с изваден кабел -резултата е комутатор.
За 60 лв мисля , че комутаторите не са менте.
Не казваш кога пукат комутаторите? След миене на колата ?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта