Колеги,търся мнение по следния въпрос:Значи днес - хубаво време викам си да погледна машинката,покарах я за една мивка и прочие и после реших до поразколача кутията на въздушния филтър - там всичко ок,с изключение на една 2-3 см линийка масълце откъм моното накъм филтъра,но не е стигнала до гуфрираната част..това беше поводът да прегледам маркуча,който излиза от капака на клапаните,към моното- и там-мазало..
Значи,яко конденз (бяло)и разни маслени образувания,хубаво-свалих го изчистих го ,осавих колата да поработи,направих необходими проверки-дали не духа от щеката - няма грам!Но ми направи впечатление ,че при загрял мотор и форсиране от този маркуч - пуши(незная дали не е от температурната разлика- в мотора топло,пък навън хладно)!Това с пушенето проблемно ли е,нали все пак е отдушник?Отделно,тази пара(пушек) ми прави големи проблеми,смисъл конденз се получава,даже от маркуча покапваше вода,като го извадих за първи път.Смисъл като видях какъв е маркуча,си представям какво е в "моното"..Незная това дали не зацапва дросела и дали не пречи нещо на миксирането на ГВС(горивовъздушната смес)следователно да ебава вървежа?Имаше много спорове преди време,но как мислите,по-добре ли е да го "изведа" навън?Зная за карането на къси разстояния,че е нормално да има конденз,и мнения за гарнитура на главата са малко излишни понеже ме съмнява да има проблем,защото не губи антифриз и маслото не се е пресякло...Колата е от гаража..
Дайте мненения

Отново за конденза,по точно картерни газове...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта