RQ: скоба за смяна на на тампоните на задния мост на Голф3
RQ: скоба за смяна на на тампоните на задния мост на Голф3
разбрах че имало някаква скоба за смяна на тампоните на задния мост с нея ставало лесно и се сменяли на място и не се налагало да се разкача спирачната система , та каде мога да видя какво представлява тази скоба или някаде да има чертежи за нея, за да си я направя
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Незнам как е на голф 3,но не мисля че не е много по различно от моята 2-ка,мисля че ще ти е по лесно да развиеш двете спирачни тръбички и да свалиш целия мост!
Тогава по лесно ще се оправиш. По миналата седмица правих това упражнение(при свален мост)най-трудно ми беше,и най-много време ми отне избиването на стрите тампони
,а ти искаш да го правиш на място!
Задачата е малко непосилна,но ти си решаваш.Все си мисля че ще ти е по лесно да отвиеш тръбичките,и да се"пребориш"с моста.
А за набиването на новите тампони можеш да ползваш по дълъг болт,и всякакви шайби и подложки
Абсолютно сам си откачих и закачих моста,няма невъзможни неща,стига да имаш желание! 






- zdr_spasov
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Swistow
- Контакти:
Този филм със скобата може и да стане, ако решиш да сваляш току-що монтирани тампони. Така се прави по инструкция и от ЕЛСАта. Но когато тези тампони са били на мястото си амнайсет години - забрави за тези инструкции.
Аз бях си набавил скоби, подходящи дорници и изобщо всичко необходимо за избиване на тампониите на място. И като отидох при един приятел в сервиза, с който щяхме да ги сменяме той ми каза: "Много книги четеш. За твое успокоение ще започнем да го правим както пише в книгите. Но ще видиш, че всъщност ще го довършим както ти казах вчера ( със сваляне на задния мост )"
Нямаш си представа колко прав излезе човекът. Да не говрим, че дори и при свален мост се борихме 2 часа за да избием старите таммпони.
Всъщност до сега във Форума не съм прочел някой да се похвали, че ги е сменил на място. Послушай патилите хора и си улсесни живота - сваляй моста.
Аз бях си набавил скоби, подходящи дорници и изобщо всичко необходимо за избиване на тампониите на място. И като отидох при един приятел в сервиза, с който щяхме да ги сменяме той ми каза: "Много книги четеш. За твое успокоение ще започнем да го правим както пише в книгите. Но ще видиш, че всъщност ще го довършим както ти казах вчера ( със сваляне на задния мост )"
Нямаш си представа колко прав излезе човекът. Да не говрим, че дори и при свален мост се борихме 2 часа за да избием старите таммпони.
Всъщност до сега във Форума не съм прочел някой да се похвали, че ги е сменил на място. Послушай патилите хора и си улсесни живота - сваляй моста.
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Чет 22 юни 2006 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стамболийски
Здравейте не лъжете човека тампоните се сменят на масто. Старите се свалят на място като се откачат от моста да паднат надолу избива се гумата отвътре заедно с вътр. втулка най-лесно става с длето за дърво. Взима се една ножовка откача се от единия край и се прекарва през дупката и се закачва пак. Почва да се реже като се следи внимателно да се пререже само тампона. След това с 2-3 удара с ЧУКА излиза много лесно. Новия може да се набие с подходаща скоба или дорник и чук - първото е за предпочитана - по-малко се наранява тампона.
Това е от мен дано съм бил полезен!
Това е от мен дано съм бил полезен!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], ognqn и 115 госта