Свети лампата на маслото и зумера свири за "Голф-2"
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 21 яну 2008 21:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Свети лампата на маслото и зумера свири за "Голф-2"
Колеги в сервиза казаха че е мистерия свети лампата на маслото и зумера свири за "Голф-2". много майстори гледаха 4 -пъти сменям маслото на по 10 000 км. един път съм сменил и на скоростната кутия , сменил съм също и датчиците и пак си свети и свири зумера не е постоянно и не винаги , просто понякога си почва и и после сам спира . не виждам логика дайте съвет ?
- tatenceto
- Мнения: 781
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Свети лампата на маслото и зумера свири за "Голф-2&
а самите кабели да не окъсяват нещо от вибрацииwartanian написа:Колеги в сервиза казаха че е мистерия свети лампата на маслото и зумера свири за "Голф-2". много майстори гледаха 4 -пъти сменям маслото на по 10 000 км. един път съм сменил и на скоростната кутия , сменил съм също и датчиците и пак си свети и свири зумера не е постоянно и не винаги , просто понякога си почва и и после сам спира . не виждам логика дайте съвет ?
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 19:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Слънчев бряг
- Контакти:
При мен беше същия проблем. Когато колата вдигне температура, (т.е като си е в нормите де, да не е студена) и ми светва лампа за маслото и зумера свири. ако изключа от скорост и изфорсирам, или карам на скорост, но на високи обороти - зумера спира и лапмата изгасва. сменях датчици, масла бла бла... нищо. Оказа се ДИНАМОТО!!!!!!!! след смяна на динамото всичко се оправи, само дето малко похабих мотора с тва каране на обороти и изфорсирване. предполагам нещо е бъркало тоците и е давало грешни сигнали. става въпрос за голфче2, 1.6 дизелче 1986 година
успех
)


-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 21 яну 2008 21:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
много ви благодаря ще пробвам
много ви благодаря ще пробвам колата е "Голф 2" 1990г. карбуратор
В автомобила имаш два датчика за налягане на маслото:
1. 1.8 Бара - високо налягане
2. 0.3 Бара - ниско налягане
Цветовете на кабелите са съответно жълт и син/черен.
От снопа проводници от двигателя отиват до таблото с
куплунзите, а от там до индикаторите.
Управлението е с маса и най-вероятно някъде имаш проблем с
проводниците.
Дано не съм объркал нещо! Успех!!!
1. 1.8 Бара - високо налягане
2. 0.3 Бара - ниско налягане
Цветовете на кабелите са съответно жълт и син/черен.
От снопа проводници от двигателя отиват до таблото с
куплунзите, а от там до индикаторите.
Управлението е с маса и най-вероятно някъде имаш проблем с
проводниците.
Дано не съм объркал нещо! Успех!!!
- Golf`mafia
- Мнения: 648
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
wartanian между другото с какво масло караш щото и мойта докато е студена като я напъна и веднага почва да свири ама при мене схванах защо е така просто един ден в малко по студените дни забелязах в багажника ми тубата с останалото ми моторно масло около литър и малко забелязах че то е замръзнало стигнах до извода че при тия ниски температури като замръзне маслото и докато не загрее колата не може да качи нормално налягане ако си с такова масло като мене де хехе
- stefan_milk
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
- Контакти:
- jetttlii
- Мнения: 1198
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 23:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Не съм съгласенstefan_milk написа:Датчиците ти се ебават със сигурност !



-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 21 яну 2008 21:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Golf`mafia написа:wartanian между другото с какво масло караш щото и мойта докато е студена като я напъна и веднага почва да свири ама при мене схванах защо е така просто един ден в малко по студените дни забелязах в багажника ми тубата с останалото ми моторно масло около литър и малко забелязах че то е замръзнало стигнах до извода че при тия ниски температури като замръзне маслото и докато не загрее колата не може да качи нормално налягане ако си с такова масло като мене де хехе
Проблема го имам и през лятото от 2-3 години е така а масла само арал а последно с тптал не ми гори и грам масло , само вода не вярвам да е от маслото май май от кабелите ще е
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 38 госта