Карбуратор Pierburg 2ЕЕ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
sexov
Мнения: 86
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Карбуратор Pierburg 2ЕЕ

Мнениеот sexov » Чет 24 яну 2008 17:44


Голф 2 1.6 1988 година Карбуратор Pierburg 2ЕЕ
Всички се оплакват от тези карбуратори.
Незнам някой дали е постигнал решение на проблема със собственоръчно отстраняване на проблема.
Лошото при мене е че никой в този град не иска да се захване с него и във фирмения сервиз ми казаха че не е рентабилно да се захващат с него :lol:
Демек всички вече наблягат на новите модели дето им закачваш по един комп и ги настройваш.
Купих си един спрей за почистване на карбуратори от ОМВ ма моя е много зацапан незнам дали ще има няккакъв резултат.
А и проблема сигурно не е в него. Някой ако може да ме светне кои неща да проверя гледам че има доста чирколяк по него. А кой какво е и каква роля изпълнява :?:
Къде се намира и температурния датчик и той може да е проблема да го сменя :D
Дроселова клапа, моторче на празен ход незнам още какво, какви профилактики да им извърша. Четох за тях но не ги знам кое къде се намира :D Очертал съм някои неща ако някой специалист може да ме посъветва и да помогне ще съм му много благодарен. Че голфа си работи на обороти от 0 до 500 както той сам си реши от време на време премигва лампичката на маслото и е пред изгасване. Сутрин като го запаля е на 1000 . По кръстовищата гасне пълен ужас.
От къде да го подхвана

Изображение




sexov
Мнения: 86
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот sexov » Пет 25 яну 2008 8:45


Е хайде де доста хора надникнаха никой ли от разбиращите не иска да сподели ихформация. Поне да ми каже тея боклуци дето съм ги оградил как се наименоват :D
Или никой не остана с толкова стара кола и с такъв шибан карбуратор.
В софия си имате Люси в Русе си нямаме :D


Потребителски аватар
dimpex_01
Мнения: 51
Регистриран на: Пон 23 авг 2004 8:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

2EE

Мнениеот dimpex_01 » Пет 25 яну 2008 8:51


Пуснах ти нешто на руски за 2ЕЕ, надявам се ще ти свърши работа. Ако не пиши и ще ти потърся още. Знам и един майстор, който го разбира, но е в София.

Последна промяна от dimpex_01 на Пет 25 яну 2008 9:03, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Пет 25 яну 2008 8:53


от дясно наляво елетростъпков мотор за обороти на празен ход ,елетромагнитен клапан вакуум за подържане на средни и високи обороти


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Пет 25 яну 2008 8:57


проблем ти прави елетростъпковия мотор а другата възможност е елетромагнитния клапан -3г карах същия голф с този прослувут карборатор-


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Пет 25 яну 2008 9:50


Доста хора казват че този карбуратор става единствено и само за кръглата папка като почне да прави номера ... дано твоя не е за там, че кофти ...


sexov
Мнения: 86
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот sexov » Пет 25 яну 2008 10:00


Най лошото приятели е че никой не иска да се занимава с него
в два сервиза съм питал и съветите им бяха да не се занимавам изобщо с него а да го сменям с друг :D То е ясно че и за тях е по лесен вариянта със смяната. Закарах колата и при един познат който се занимава с коли и им поназнайва мъчи се няколко дена и ми я върна. Сложих си газова викам си ще се подобрят нещата е да подобриха се но и на газ прави тея номера в по малка степен. Газаджиите казаха че ще го има проблема да си оправя карбуратора.
И какъв е извода сам трябва да се заема :D
Четох доста наща по сайтове теми на руски немски и на български в този форум и нищо не ми остава освен да го поразглобя. Но всички казват не е за хора които не са се занимавали с това е дори и тези хора които се занимават са тръгнали от нищото с четене и пипане :D
Като го отворих и като видях тая чернилка и викам ще купя от тея спрейовете за почистване на карбуратори ма невярвам да помогне
както казвате проблема е в някой чиркуляк и трябва да се разглабя и чисти :D


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Съб 26 яну 2008 1:17


Кофтито е че става дума за стара електроника която хора с опит не могат да оправят поради ЕГНто и .
Пробвай с излъскване но погледни форумните сервизи да видиш кой най- много може да ти помогне макар и на лични.


Потребителски аватар
Vito
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 6:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vito » Нед 27 яну 2008 17:03


Колега,не знам точно как става,но опитай да разглобиш стъпковото моторче и да го почистиш с кореселин или спрей за карбуратори,обезмаслител и т.н,има писано за почистването.

Аз имах подобен проблем и го реших с въпросното чистене,колата ми е на газ.

Друг е въпроса дали работи...Пробвай,като на работещ двигател му извадиш буксата,ако няма разлика-лошо.Но дано се разминеш с почистване :)


red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Мнениеот red rider » Сря 30 яну 2008 8:37


Не знам дали го знаеш но има един майстор до мототехника зад автомивката. Не знам как се казва но е един възрастен мъж . Моя проблем го оправи той . До него има гараж за реглаж на преден мост а на неговия пише ДИАГНОСТИКА или нещо от този сорт :) . Аз лично съм доволен защото проблема с моя го оправи той без много да го търси другите 1 час само се чудеха какво да барнат .Провери може и да ти помогне ако не си намерил друг маестро


Потребителски аватар
fozy
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 17:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград
Контакти:

Мнениеот fozy » Съб 02 фев 2008 20:04


здравеите.аз имам подобен проблем на Голфа, 91г. е,и карбуратора е електронен,никой майстор не иска да се занимава.нямам АГУ,карам само на 95H,рядко ползвам добавка. разликата при мен е че работи перфектно през повечето време,а някой път вдига оборотите все едно е на смукач.ползвал съм спрей за почистване на карбуратори-няма промяна,само в разхода-вдигна се естествено. :(


Потребителски аватар
mafiacartel
Мнения: 965
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
Двигател: PG
Местоположение: гр.Поморие

Мнениеот mafiacartel » Съб 02 фев 2008 21:28


fozy написа:здравеите.аз имам подобен проблем на Голфа, 91г. е,и карбуратора е електронен,никой майстор не иска да се занимава.нямам АГУ,карам само на 95H,рядко ползвам добавка. разликата при мен е че работи перфектно през повечето време,а някой път вдига оборотите все едно е на смукач.ползвал съм спрей за почистване на карбуратори-няма промяна,само в разхода-вдигна се естествено. :(


Колега и аз имах такъв проблем с оборотите както си карам и ми се вдигат на 2000-2500 и се оказа че е от захравашия кабел на някакъв електрически вакумен регулатор. Запоих жиците и всичко се оправи. Регулатиора се намира от ляво на карбуратора. Провери го може и натеб да ти е от там.


Потребителски аватар
mafiacartel
Мнения: 965
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
Двигател: PG
Местоположение: гр.Поморие

Мнениеот mafiacartel » Съб 02 фев 2008 21:31


А колкото до колегата моят карбуратор беше тотално сритан вдигаха се оборотите падаха м невървеше както трябва на бензин и накрая е закарах и срещу 10 лв ми регулираха карбуратора и сега колата се отпуши и върви в пъти по добре на бензин от колкото на газ както ми вървеше преди центровката. Обаче бързо стана с една отверка и един шестограм се развихри върху 2 или 3 места на карбуратора.


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2046
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Съб 02 фев 2008 21:37


Колега намери си един карбуратор Keihin от Audi 80 двигател RU слагаш го и си решаваш проблема, трябва ти и едно жило за ръчния смукач, и нов тампон за карбуратора, аз съм с такъв. При тебе става направо без да се променя друго.


Потребителски аватар
fozy
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 17:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград
Контакти:

Мнениеот fozy » Съб 02 фев 2008 22:05


благодаря за съвета,ще проверя кабела на вакумния регулатор още утре.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Ивайло Димов и 79 госта