здравейте,първи пост-първи въпрос.Карам golf 2 1.3i 91г..Много доволен сьм от този автомобил,но започнаха и неудобствата.Накьсано подаване на гориво,гаснене,когато не е на скорост,силно лашкане отвреме на време.Смених горивен филтьр,катализатора го замених с обикновенно гьрне,замерих помпата в резервоара-6 бара и накрая се оказа това- fuel presure regulator.Какво е тожа и мога ли да го заменя с нещо подобно,защото оригинала струва 256 лв.(да го ева).Много ще бьда признателен на всички които ми помогнат сьс сьвет.
mod edit: group®



инфо за fuel presure regulator
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
инфо за fuel presure regulator
Последна промяна от tihomir7724 на Съб 09 фев 2008 18:52, променено общо 1 път.
- Ugeorge
- Мнения: 325
- Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И аз съм със същия двигател. Това лашкане кога го прави и има ли проблем когато си с над 1000 оборота. Защото при мен имаше подобен проблем при обороти на място и ако се движа без газ на 2ра и особено на 1ва беше ужасно. Проблема обаче не е в регулатора на налягането а в много мръсни дроселови клапи (оказа се че има не една а 3
). Та ако и при теб проблемите са само ако не подаваш газ си провери клапите бях пуснал една тема по въпроса може да я изровиш с търсачката и да видиш.

- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
ако си сигурен че е от него можеш да си купиш така наречения тунинг регулатор.един приятел му изгърмя на хондата и си взе такъв накъде около 80лв от интернет(ама не знам от къде точно).незнам колко е качествен но пък можеш да го настрйваш и има и манометърче да гледаш налягането.
имам един въпрос-къде измери налягането на помпата щото 6 атм.са достааа??
имам един въпрос-къде измери налягането на помпата щото 6 атм.са достааа??
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
За оборотите незнам-нямам оборотомер.А налягането ми го измери един мой приятел(който всьщност оправя и колата).А лашкането го прави и на скорост,затова ми скьса болта на тампона(този който е до сьеденителя)-луда работа.Днеска се рових в нета и открих такьв регулатор на БОШ-150лв.,а някакьв бразилски-50лв.Спарко имат fuel-001 за70лв.,fuel-002 за 150лв.Проблемьт ми е,че това всичкото е в София,а аз сьм от Варна и по всяка вероятност ще се порьчва по интернет
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
еми доста по рядко се среща от нормалния 1.3 карб.
дайе аз мойта кат я зех 2001 не ми вярваха че има такава.сички си мислеха че с само карбуратор 1.3-то.мойта е двувратка и единствената екстра е шибедаха.обаче много доволно върви.аз я зех на 67 000 км от роднина в германия.беше леко чукната отзад о някакъв пиян и той звъни и вика идвай да я земеш.навъртяхме и още толкова ама си върви много добре даже повече от колкото очаквах.
дайе аз мойта кат я зех 2001 не ми вярваха че има такава.сички си мислеха че с само карбуратор 1.3-то.мойта е двувратка и единствената екстра е шибедаха.обаче много доволно върви.аз я зех на 67 000 км от роднина в германия.беше леко чукната отзад о някакъв пиян и той звъни и вика идвай да я земеш.навъртяхме и още толкова ама си върви много добре даже повече от колкото очаквах.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ето тук се опитвах да обясня на друг колега каво представлява този регулатор:
След регулатора премерихте ли колко е налягането на горивото?
Трябва без да работи двигателя (без вакуум), само при подаден контакт да е 3 бара, а с работещ двигател- 2.5 бара.
И след като загасиш, през следващите 5-10 минути налягането да не спада под 2 бара
radotom написа:ori написа:И от този датчик ли е в крайна сметка проблема или от бобината?
Това всъщност не е датчик, а чисто механичен регулатор на налягане.
Като правило, помпата ти падава гориво много повече от необходимото. Тогава реулатора сработва така, че да се подържа константното, необходимо налягане на горивото пред дюзите.
Е, всъщност не е съвсем чисто механиченНамесени са и разни вакууми, но това са подробности. Представлява една мембрана, която се притиска от калибрирана пружина и затваряща щуцера за обратното гориво. Когато бензина ти е в необходимите граници наналягането, този щуцер се затваря.
Ако се счупи пружината, или просто омекне, регулатора не успява да подържа необходимото налягане. Дюзата/те си впръсква за определеното от ЕКУ-то време, но не знае колко е налягането. В резултат на това може да имаш различно количество гориво от необходимото.
Ако налягането е малко- то няма да достига. Ако е голямо- ще дави, ще пуши черно и ще харчи зверски.
След регулатора премерихте ли колко е налягането на горивото?
Трябва без да работи двигателя (без вакуум), само при подаден контакт да е 3 бара, а с работещ двигател- 2.5 бара.
И след като загасиш, през следващите 5-10 минути налягането да не спада под 2 бара
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 63 госта