инфо за fuel presure regulator

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
tihomir7724
Мнения: 28
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

инфо за fuel presure regulator

Мнениеот tihomir7724 » Съб 09 фев 2008 12:51


здравейте,първи пост-първи въпрос.Карам golf 2 1.3i 91г..Много доволен сьм от този автомобил,но започнаха и неудобствата.Накьсано подаване на гориво,гаснене,когато не е на скорост,силно лашкане отвреме на време.Смених горивен филтьр,катализатора го замених с обикновенно гьрне,замерих помпата в резервоара-6 бара и накрая се оказа това- fuel presure regulator.Какво е тожа и мога ли да го заменя с нещо подобно,защото оригинала струва 256 лв.(да го ева).Много ще бьда признателен на всички които ми помогнат сьс сьвет.
mod edit: group®

Последна промяна от tihomir7724 на Съб 09 фев 2008 18:52, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Съб 09 фев 2008 14:12


Трябваше да я пуснеш в техничския форум за голф,там по-бързо ще ти отговорят :wink:


Потребителски аватар
Ugeorge
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ugeorge » Съб 09 фев 2008 15:22


И аз съм със същия двигател. Това лашкане кога го прави и има ли проблем когато си с над 1000 оборота. Защото при мен имаше подобен проблем при обороти на място и ако се движа без газ на 2ра и особено на 1ва беше ужасно. Проблема обаче не е в регулатора на налягането а в много мръсни дроселови клапи (оказа се че има не една а 3 :shock ). Та ако и при теб проблемите са само ако не подаваш газ си провери клапите бях пуснал една тема по въпроса може да я изровиш с търсачката и да видиш.


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Съб 09 фев 2008 15:46


ако си сигурен че е от него можеш да си купиш така наречения тунинг регулатор.един приятел му изгърмя на хондата и си взе такъв накъде около 80лв от интернет(ама не знам от къде точно).незнам колко е качествен но пък можеш да го настрйваш и има и манометърче да гледаш налягането.

имам един въпрос-къде измери налягането на помпата щото 6 атм.са достааа??


tihomir7724
Мнения: 28
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tihomir7724 » Съб 09 фев 2008 18:08


За оборотите незнам-нямам оборотомер.А налягането ми го измери един мой приятел(който всьщност оправя и колата).А лашкането го прави и на скорост,затова ми скьса болта на тампона(този който е до сьеденителя)-луда работа.Днеска се рових в нета и открих такьв регулатор на БОШ-150лв.,а някакьв бразилски-50лв.Спарко имат fuel-001 за70лв.,fuel-002 за 150лв.Проблемьт ми е,че това всичкото е в София,а аз сьм от Варна и по всяка вероятност ще се порьчва по интернет


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Съб 09 фев 2008 18:18


еми както виждаш аз съм от бургас и моя приятел за който ти разправям и той е от бургас.и той по нета го зе с доставка май

аре кат го земеш пиши има ли ефект ,дай някакви снимки и цени щот и аз съм със същия мотор та да знам какъв да зимам ко се наложи


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Съб 09 фев 2008 18:25


кви са тия цифри кво е тва чудо...не бързай нека се включат в темата и разбирачите...иначе мотора е доста сполучлив и се учудвам от тези проблеми...

мини през някоя морга междувремемно и потърчи такова чудо...


tihomir7724
Мнения: 28
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tihomir7724 » Съб 09 фев 2008 18:57


Луда работа.А може ли един тьп вьпрос-вярно ли е ,че този мотор е доста рядко срещан и ако е така-защо.А колицата си лети направо,много е добра.Е дьртичка е ,но си я харесвам и доста по-нови колици са страдали :P


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Съб 09 фев 2008 19:15


еми доста по рядко се среща от нормалния 1.3 карб.
дайе аз мойта кат я зех 2001 не ми вярваха че има такава.сички си мислеха че с само карбуратор 1.3-то.мойта е двувратка и единствената екстра е шибедаха.обаче много доволно върви.аз я зех на 67 000 км от роднина в германия.беше леко чукната отзад о някакъв пиян и той звъни и вика идвай да я земеш.навъртяхме и още толкова ама си върви много добре даже повече от колкото очаквах.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Съб 09 фев 2008 21:18


след горивния филтър?за горивния акумулатор ли става въпрос?ако е за него то аз карам без такъв.но като е загряла колата и я угася за 30 мин или малко повече след това пали по-трудно.иначе няма проблеми


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 09 фев 2008 21:26


Ето тук се опитвах да обясня на друг колега каво представлява този регулатор:
radotom написа:
ori написа:И от този датчик ли е в крайна сметка проблема или от бобината?

Това всъщност не е датчик, а чисто механичен регулатор на налягане.
Като правило, помпата ти падава гориво много повече от необходимото. Тогава реулатора сработва така, че да се подържа константното, необходимо налягане на горивото пред дюзите.
Е, всъщност не е съвсем чисто механичен ;) Намесени са и разни вакууми, но това са подробности. Представлява една мембрана, която се притиска от калибрирана пружина и затваряща щуцера за обратното гориво. Когато бензина ти е в необходимите граници наналягането, този щуцер се затваря.
Ако се счупи пружината, или просто омекне, регулатора не успява да подържа необходимото налягане. Дюзата/те си впръсква за определеното от ЕКУ-то време, но не знае колко е налягането. В резултат на това може да имаш различно количество гориво от необходимото.
Ако налягането е малко- то няма да достига. Ако е голямо- ще дави, ще пуши черно и ще харчи зверски.

След регулатора премерихте ли колко е налягането на горивото?
Трябва без да работи двигателя (без вакуум), само при подаден контакт да е 3 бара, а с работещ двигател- 2.5 бара.
И след като загасиш, през следващите 5-10 минути налягането да не спада под 2 бара


tihomir7724
Мнения: 28
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tihomir7724 » Съб 09 фев 2008 21:52


Мерено е След бензиновата помпа в този клапан е 1.5бара при запален двигател



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 63 госта