Джетата не пали

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Trifon
Мнения: 68
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Космос
Контакти:

Джетата не пали

Мнениеот Trifon » Пет 11 юли 2008 18:59


Колеги пиша този коментар с цел да помогна на някой, който има подобни проблеми или ще има(недай си боже). Върнах се от дълъг път, всичко наред, на другия ден реших да запаля баруттника, цък, припали и угасна :shock :( Става дума за Джета 2 GX двигател, KE-Jetronic, пълна инжекция, 90 кончета, аха има-няма :048: И какво следва, стартера върти като луд, погледнах капачката на делкото-6, ослушвам се дебитната, външната помпа не работи, аха хванах те, проба директно 12волта, върти :?: давай таз в резервоара :?: и тя върти, запалих, ама така не става. Бушони-цък, почваме релетата, номер 21, реле време(за чистачките) и за помпата-външната, то си беше за смяна, смених го. Пак не иска, давай другите релета, номер 1, релето за празния ход, избил транзистор NPN BC337, eдин на брой, смених го, край него още два BC548, NPN и тях,не бяха за смяна, но за всеки случай 8) Слагам...пак не пали, :?: :?: :?: хайде и реле 65, две студени спойки, ПОБЕДА, най -сетне, за 2 дена борба, на третия си направих колата. Ако някой има подобен проблем, да погледне тези релета, сиптоми: губи обороти на празен ход, всичко друго е наред, товари дебитомера, има едно бучена, при настъпване, колата няма динамика, всички тези релета се преглеждат, включително и номер 21. ВЪПРОС: ако някой има книга или схеми за този модел кола, схеми на релетата и начин на работа, нека пише, ще му бъда много благодарен, че без схеми е мноооооооооого трудно, а аз отбирам от електроника :077: :bowdown




Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта