Бързо покачване нивото на маслото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
anrus
Мнения: 909
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
Двигател: RF-1988 и 1P-1991
Местоположение: Горна Оряховица

Бързо покачване нивото на маслото

Мнениеот anrus » Пон 28 яну 2008 21:15


Имам много неприятен проблем с колата от гаража - Golf2, '88, двигател RF (1.6, карбуратор 2E2). Нямам газова уредба, карам само на бензин. Проблемът е, че много бързо ми покачва нивото на маслото в двигателя - около 1 см на 100 км. Маслото мирише на бензин и е видимо разредено, а разхода ми е около 17-20 л на 100 км. Нямам загуби на охлаждаща течност. Използвам колата само за отиване и прибиране от работа, т.е. по около 3.5-4 км на ден във всяка от двете посоки.
Компресията на цилиндрите е 9.5-10 bar за всеки един. От отвора за щеката на нивопоказателя не духа въздух, от отвора за наливане на маслото подухва много слабо.




batito
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 8:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот batito » Пон 28 яну 2008 21:42


:D здравейте всички
колега моето мнение по въпроса е спукано платно на бензинова помпа успех :lol:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 28 яну 2008 21:46


икономайзера на карбуратора или платното на бенз. помпа


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: bmw
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот popeye » Пон 28 яну 2008 21:52


трябва да си смениш капака на карбуратора, проблема е в иглата и от там високо ниво, висок разход.......


Потребителски аватар
jjshoshi
Мнения: 127
Регистриран на: Нед 17 юни 2007 17:19
Автомобил: golf 4 TDI 90+
Двигател: AGR 98
Местоположение: Монтана

Мнениеот jjshoshi » Пон 28 яну 2008 22:11


колега бензиновата помпа е ,преди 2-3 дни един колега имаше същия проблем


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пон 28 яну 2008 22:32


помпаааааа


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Вто 29 яну 2008 17:26


бензинова помпа и после ново масалце, да не забравиш :)


Потребителски аватар
anrus
Мнения: 909
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
Двигател: RF-1988 и 1P-1991
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот anrus » Сря 30 яну 2008 18:54


От къде мога да купя нова свястна бензинова помпа? Представителят на AutoPlus в нашия град няма такива помпи и отказа да ми достави, защото имало много ментета и фирмата спряла да се занимава с тази част.


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Сря 30 яну 2008 19:08


Не е задължително да е бензинова помпа, вероятно е, но не е задължително. Имах същите симптоми навремето (доста отдавна) - огромен разход, никакъв празен ход, маслото се "катери" и смърди на бензин, при палене лампата за маслото мига повече. Смених бензиновата помпа (февруари месец, на -7 градуса, водата в носа замръзва, преди да падне, ужас) - е не беше от нея, сега си имам резервна. Виж си карбуратора.
Между другото, пусни търсачката, има много писано по въпроса, ама много.


Потребителски аватар
anrus
Мнения: 909
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
Двигател: RF-1988 и 1P-1991
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот anrus » Чет 31 яну 2008 4:42


Каква беше причината за покачване на нивото при теб?
Все от някъде трябва да започна, а карбуратора не го познавам достатъчно, за да пипам по него.
Четох доста по въпроса с повишеното ниво на маслото, но никъде не срещнах толкова тежък случай (1 см/ 100 км) и липса на насочващи симптоми. Лампата ми на маслото спира да мига веднага след запалване и не се включва над 2000 rpm. Колата пали от раз без проблеми дори в много студено време и след дълъг престой. При изгасване педала на газта видимо пропада, затова предполагам, че автоматичния смукач е OK. При палене, ако колата е студена, оборотите се качват до 3000, задържат няколко секунди, след което педала на газта сам се връща и оборотите падат на около 1600. Със загряването на колата оборотите на празен ход постепенно намаляват и след 10-15 минути вече са 600-650 rpm.
Термостата ми отваря нормално, съдейки по долния маркуч на радиатора. Докато се прибера обаче (трябват ми 10-ина минути), все още не е отворил.


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Чет 31 яну 2008 12:55





Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 35 госта