Имам много неприятен проблем с колата от гаража - Golf2, '88, двигател RF (1.6, карбуратор 2E2). Нямам газова уредба, карам само на бензин. Проблемът е, че много бързо ми покачва нивото на маслото в двигателя - около 1 см на 100 км. Маслото мирише на бензин и е видимо разредено, а разхода ми е около 17-20 л на 100 км. Нямам загуби на охлаждаща течност. Използвам колата само за отиване и прибиране от работа, т.е. по около 3.5-4 км на ден във всяка от двете посоки.
Компресията на цилиндрите е 9.5-10 bar за всеки един. От отвора за щеката на нивопоказателя не духа въздух, от отвора за наливане на маслото подухва много слабо.
Бързо покачване нивото на маслото
- stancorotax
- Мнения: 159
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
Не е задължително да е бензинова помпа, вероятно е, но не е задължително. Имах същите симптоми навремето (доста отдавна) - огромен разход, никакъв празен ход, маслото се "катери" и смърди на бензин, при палене лампата за маслото мига повече. Смених бензиновата помпа (февруари месец, на -7 градуса, водата в носа замръзва, преди да падне, ужас) - е не беше от нея, сега си имам резервна. Виж си карбуратора.
Между другото, пусни търсачката, има много писано по въпроса, ама много.
Между другото, пусни търсачката, има много писано по въпроса, ама много.
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Каква беше причината за покачване на нивото при теб?
Все от някъде трябва да започна, а карбуратора не го познавам достатъчно, за да пипам по него.
Четох доста по въпроса с повишеното ниво на маслото, но никъде не срещнах толкова тежък случай (1 см/ 100 км) и липса на насочващи симптоми. Лампата ми на маслото спира да мига веднага след запалване и не се включва над 2000 rpm. Колата пали от раз без проблеми дори в много студено време и след дълъг престой. При изгасване педала на газта видимо пропада, затова предполагам, че автоматичния смукач е OK. При палене, ако колата е студена, оборотите се качват до 3000, задържат няколко секунди, след което педала на газта сам се връща и оборотите падат на около 1600. Със загряването на колата оборотите на празен ход постепенно намаляват и след 10-15 минути вече са 600-650 rpm.
Термостата ми отваря нормално, съдейки по долния маркуч на радиатора. Докато се прибера обаче (трябват ми 10-ина минути), все още не е отворил.
Все от някъде трябва да започна, а карбуратора не го познавам достатъчно, за да пипам по него.
Четох доста по въпроса с повишеното ниво на маслото, но никъде не срещнах толкова тежък случай (1 см/ 100 км) и липса на насочващи симптоми. Лампата ми на маслото спира да мига веднага след запалване и не се включва над 2000 rpm. Колата пали от раз без проблеми дори в много студено време и след дълъг престой. При изгасване педала на газта видимо пропада, затова предполагам, че автоматичния смукач е OK. При палене, ако колата е студена, оборотите се качват до 3000, задържат няколко секунди, след което педала на газта сам се връща и оборотите падат на около 1600. Със загряването на колата оборотите на празен ход постепенно намаляват и след 10-15 минути вече са 600-650 rpm.
Термостата ми отваря нормално, съдейки по долния маркуч на радиатора. Докато се прибера обаче (трябват ми 10-ина минути), все още не е отворил.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 35 госта