Колеги днес си вдигнах колата да видя какво тропа така заплашително напоследък. Оказа се че имам луфт в кормилната рейка (хидравлична рейка или както се казва), когато купих колата, миналата пролет тя имаше съвсем малък луфт от едната страна. Сега луфтовете са два от двете страни и стария е доста голям, данеговориме че и естествено колата взе и да сее по пътя като се движа с по висока скорост. Поинтересувах се и се оказа (както предполагах ) че има някъкви "накрайници" , "шарнири" или някакви подвижни съединения към самата рейка вероятно точно до гумените маншони от двете страни на рейката. Предполагам че те са разбити и вероятно се менят само те а не цялата рейка. Казаха ми цени за около 40 лв бройката.
Въпроса ми е наистина ли се сменяват и някакви по специални инструменти ще ми трабват ли, как точно се казват тези части и цената нормална ли е че 40лв ми се струва много спрямо 15 лв за обикновен накрайник.
Кормилна рейка проблем
Колега казват се вътрешни накрайници, според мен цената е нормална.Като ги сменяш по добре смени и маншоните така и така ще откачаш.Аз на двоиката сменях и от дясно беше малко кофти за бъркане.Общо взето ползвах стискащи клещи ключа не го помня кои номер но е голям и маи ти трябва 15 лола за да отвиеш външните накрайници.Другият варянт според мен е да рециклираш за по 15 кинта на накрайник ,аз го правих този номер и съм много доволен минах 30000 и разглабях за да смена маншон и нямаше никакви луфтове.Така си спестяваш и 30 кинта за реглаж
djshomi написа:Колега казват се вътрешни накрайници, според мен цената е нормална.Като ги сменяш по добре смени и маншоните така и така ще откачаш.Аз на двоиката сменях и от дясно беше малко кофти за бъркане.Общо взето ползвах стискащи клещи ключа не го помня кои номер но е голям и маи ти трябва 15 лола за да отвиеш външните накрайници.Другият варянт според мен е да рециклираш за по 15 кинта на накрайник ,аз го правих този номер и съм много доволен минах 30000 и разглабях за да смена маншон и нямаше никакви луфтове.Така си спестяваш и 30 кинта за реглаж
абе чувал съм че рециклираните карат повече ама не ме кефи идеиата да спра клата за повече от един ден. та ми се иска да ги сменя с нови и маншоните задължително даже предполагам че са пропускали вода и затова са се разбили. Иинтересувам се от каде може да си взема хубави така че следващите поне 30000 да не ги пипам. А за лула 15 нема ядове това да е специялния инструмент
Е аз вече днес си купих не съм сигурен дали ще станат но като започна да ги сменям ще разбера. За цената общо дадох кам 68лв
по 19 лв за накрайник и още 2 маншона по 8 лв и 2 тампона за носачите че и те са за смяна, незнам кое колко е читаво но ми писна да питам от къде и за колко просто отидох в първиа магазин и ги взех.
по 19 лв за накрайник и още 2 маншона по 8 лв и 2 тампона за носачите че и те са за смяна, незнам кое колко е читаво но ми писна да питам от къде и за колко просто отидох в първиа магазин и ги взех.
- Дашо
- Пернишки бек
- Мнения: 6104
- Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън
колега виждам че си градски,та да ти кажа-за рециклиране на рейки и хидравлични помпи има един много свестен майстор в Радомир (единствения за нашия регион
)
Та ако нещо се закучат при теб нещата ми кажи да ти дам телефона на тоя пич-не е скъпчия,а тая материя му е доста лесна( и нерециклира само рейки и хид. помпи,ами може да ти прегледа,да смени определени консумативи-както беше при мен).
Аз ходих при него и съм много доволен.

Та ако нещо се закучат при теб нещата ми кажи да ти дам телефона на тоя пич-не е скъпчия,а тая материя му е доста лесна( и нерециклира само рейки и хид. помпи,ами може да ти прегледа,да смени определени консумативи-както беше при мен).

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта