Кормилна рейка проблем

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Rakood
Мнения: 95
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Кормилна рейка проблем

Мнениеот Rakood » Чет 31 яну 2008 20:51


Колеги днес си вдигнах колата да видя какво тропа така заплашително напоследък. Оказа се че имам луфт в кормилната рейка (хидравлична рейка или както се казва), когато купих колата, миналата пролет тя имаше съвсем малък луфт от едната страна. Сега луфтовете са два от двете страни и стария е доста голям, данеговориме че и естествено колата взе и да сее по пътя като се движа с по висока скорост. Поинтересувах се и се оказа (както предполагах ) че има някъкви "накрайници" , "шарнири" или някакви подвижни съединения към самата рейка вероятно точно до гумените маншони от двете страни на рейката. Предполагам че те са разбити и вероятно се менят само те а не цялата рейка. Казаха ми цени за около 40 лв бройката.
Въпроса ми е наистина ли се сменяват и някакви по специални инструменти ще ми трабват ли, как точно се казват тези части и цената нормална ли е че 40лв ми се струва много спрямо 15 лв за обикновен накрайник.




Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Чет 31 яну 2008 21:25


имам същия въпрос само че за Г2.колата тропа като каруца по неравности и ме съмнява да са въпросните накрайници (така ми казаха де че може да е това)трудно ли се сменят и какви са им парите


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Мнениеот djshomi » Чет 31 яну 2008 21:27


Колега казват се вътрешни накрайници, според мен цената е нормална.Като ги сменяш по добре смени и маншоните така и така ще откачаш.Аз на двоиката сменях и от дясно беше малко кофти за бъркане.Общо взето ползвах стискащи клещи ключа не го помня кои номер но е голям и маи ти трябва 15 лола за да отвиеш външните накрайници.Другият варянт според мен е да рециклираш за по 15 кинта на накрайник ,аз го правих този номер и съм много доволен минах 30000 и разглабях за да смена маншон и нямаше никакви луфтове.Така си спестяваш и 30 кинта за реглаж


Потребителски аватар
Rakood
Мнения: 95
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Rakood » Чет 31 яну 2008 23:45


djshomi написа:Колега казват се вътрешни накрайници, според мен цената е нормална.Като ги сменяш по добре смени и маншоните така и така ще откачаш.Аз на двоиката сменях и от дясно беше малко кофти за бъркане.Общо взето ползвах стискащи клещи ключа не го помня кои номер но е голям и маи ти трябва 15 лола за да отвиеш външните накрайници.Другият варянт според мен е да рециклираш за по 15 кинта на накрайник ,аз го правих този номер и съм много доволен минах 30000 и разглабях за да смена маншон и нямаше никакви луфтове.Така си спестяваш и 30 кинта за реглаж


абе чувал съм че рециклираните карат повече ама не ме кефи идеиата да спра клата за повече от един ден. та ми се иска да ги сменя с нови и маншоните задължително даже предполагам че са пропускали вода и затова са се разбили. Иинтересувам се от каде може да си взема хубави така че следващите поне 30000 да не ги пипам. А за лула 15 нема ядове това да е специялния инструмент


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пет 01 фев 2008 7:49


ключ 27,32,понякога е необходимо да се извади носача от задната страна за да имаш ход за развиване


Потребителски аватар
Rakood
Мнения: 95
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Rakood » Съб 02 фев 2008 0:41


да де ама от къде и за колко пари че накрая ще си взема смотани от "auto +" например и пак след 2000 км. ще се занимавам


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Съб 02 фев 2008 0:43


аз пак да питам за цена за двойкови :roll:


Потребителски аватар
Rakood
Мнения: 95
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Rakood » Съб 02 фев 2008 18:35


Е аз вече днес си купих не съм сигурен дали ще станат но като започна да ги сменям ще разбера. За цената общо дадох кам 68лв
по 19 лв за накрайник и още 2 маншона по 8 лв и 2 тампона за носачите че и те са за смяна, незнам кое колко е читаво но ми писна да питам от къде и за колко просто отидох в първиа магазин и ги взех.


Потребителски аватар
Thunder
Мнения: 83
Регистриран на: Пет 22 дек 2006 10:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Thunder » Нед 03 фев 2008 20:04


Smoke написа:аз пак да питам за цена за двойкови :roll:


На мен миналата седмица ми ги смени един гаражен майстор и 15лв./бр за външните и 25лв./бр за вътрешните или обратно не съм сигурен,
както и 30лв. Стенд.
И сега минава през дупките без да ги усеща :wink:


Потребителски аватар
Дашо
Пернишки бек
Мнения: 6104
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън

Мнениеот Дашо » Нед 03 фев 2008 23:36


колега виждам че си градски,та да ти кажа-за рециклиране на рейки и хидравлични помпи има един много свестен майстор в Радомир (единствения за нашия регион :shock )
Та ако нещо се закучат при теб нещата ми кажи да ти дам телефона на тоя пич-не е скъпчия,а тая материя му е доста лесна( и нерециклира само рейки и хид. помпи,ами може да ти прегледа,да смени определени консумативи-както беше при мен). :wink: Аз ходих при него и съм много доволен.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта