


Основен ремонт на Голф 2 ГТИ 115 коня
- VW_Golf_2
- Мнения: 103
- Регистриран на: Вто 04 дек 2007 1:45
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: 1.8 T AGU
- Местоположение: София-Божурище
Основен ремонт на Голф 2 ГТИ 115 коня
Искам да попитам колко пари излиза да си сменя сегментите,да си шлайфам главата и да сменя гарнитура на главата.Става въпрос за Голф 2 ГТИ 115 коня.Ако някои е сменял тези неща ще му бъда много благодарен ако ми каже колко пари излиза това удоволствие.Мерси предварително !!!
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Сегменти - сравнително качествеи - 100лв.
Биелни лагери сравнително качествени - 50-70лв.
Шлаиф на главата - около 20-30лв, препоръчва се смяна на водачите на клапаните, вложките на клапаните ( гумичките ), и шайф на клапаните - това е около 80лв.
Нова гарнитура за главата, за картера и за капака на клапаните 30-40лв.
Труда ако си го правиш сам е безплатен, иначе е около 150- 300лв.
Биелни лагери сравнително качествени - 50-70лв.
Шлаиф на главата - около 20-30лв, препоръчва се смяна на водачите на клапаните, вложките на клапаните ( гумичките ), и шайф на клапаните - това е около 80лв.
Нова гарнитура за главата, за картера и за капака на клапаните 30-40лв.
Труда ако си го правиш сам е безплатен, иначе е около 150- 300лв.
Последна промяна от Glove на Нед 09 дек 2007 20:06, променено общо 1 път.
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
kam_tod написа:А основни лагери?
Маслени сегменти? Гумички на клапаните?
И клапаните е убаво да се сменят с нови.
Шлайф на цилиндри?
Шлайф на колянов вал?
Колега сегментите са комплект, компресионен първи, компресионен втори и масло събирателен. Клапани с сменят с нови ако са прегорели или не стават за престъргване, или ако са им заминали стеблата. Шлаиф на цилиндри може но ако не иска да прави това не е задължително, ако няма ръбове на цилиндрите. Шлайф на колянов вал се прави също ако има драскотини или подобни проблеми, или се докаже с микромер че има промяна в цилиндричността или е износил шйките. А основните лагери що годе добри са около 60-70лв.
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
kam_tod написа:Авторът е написал 'Основен ремонт'. Сигурно вече всички разбираме различни неща под 'основен' ремонт. За мен основен ремонт означава всичко гореизброено + още куп неща.
Когато се прави основен ремонт на двигател, това не означава да се прави абсолютно всичко без да се погледне дали е необходимо. Затова съм написла това. А не си мислете че това което се продава е по-добро от това което е в мотора, затова здравите неща се оставят и не се пипат, само се почистват.
Последна промяна от Glove на Вто 12 фев 2008 9:11, променено общо 1 път.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами хайде тогава.. ремонтни бутала, болтове за главата?
дайте малко по спокойно.. и 2-мата знаете как се прави основен ремонт .. напишете му долу горе цените на всичко да си прецени кое иска да смени.. от кое може да спести.. и му препоръчвате евентуално
докато се карате няма да стигнете далече ме съмнява..
дайте малко по спокойно.. и 2-мата знаете как се прави основен ремонт .. напишете му долу горе цените на всичко да си прецени кое иска да смени.. от кое може да спести.. и му препоръчвате евентуално
докато се карате няма да стигнете далече ме съмнява..
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
общо взето си по моя път.
Главата да я направят от до, в т.ч. нови клапани, нови водачи, шлайф е 180лв на Хладилника.
Само смяна на гумички, напасване на водачи и шлайф е ~50~55 лв пак там. Това са цени за труд + частите (те ги осигуряват).
С пълната програма за главата, всички лагери, всички семеринги, сегменти, гарнитури, болтове и т.н цената ще ти дойде към 700~800 лв.
Главата да я направят от до, в т.ч. нови клапани, нови водачи, шлайф е 180лв на Хладилника.
Само смяна на гумички, напасване на водачи и шлайф е ~50~55 лв пак там. Това са цени за труд + частите (те ги осигуряват).
С пълната програма за главата, всички лагери, всички семеринги, сегменти, гарнитури, болтове и т.н цената ще ти дойде към 700~800 лв.
- VW_Golf_2
- Мнения: 103
- Регистриран на: Вто 04 дек 2007 1:45
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: 1.8 T AGU
- Местоположение: София-Божурище
...............
ами за работа ми взеха 100 лева и за части 200 лева и съм сменил сегменти ,биелни лагери , и трите гарнитури и шлаиф на главата+гумички+шлаиф на клапаните и регулиране на клапаните
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта