Тресе волана
Тресе волана
Каква е причината ако има леко тресене на волана на празен ход , точно в този интервал когато май спира автоматичния смукач и температурата на водата достигне нормалната ( от 40 до 80 градуса). Става въпрос за карбуратор Г2.
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Nova написа:Тресенето е на цялата кола - и при мен го има и на бензин и на газ - явно е feature, а не проблем.
Аз пък що си мисля, че вибрации от този сорт могат да се получат от недобра центровка на запалването, която да води до нестабилна работа на двигателя, също така и износени тампони на двигателя могат да са причина и т.н.
И все пак на колко оборота ти работи двигателя на свободен ход?
П.С. И при мен тресе, ако са по-ниски оборотите, но аз си знам, че тампоните са ми за смяна!
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Nova написа:На 900, кабелите, делкото и тампона на двигателя са нови. При незагрял няма тресене, тресе малко м/у 80 и 90°, при 90 заковава. Оборотите играят при тресенето с не повече от 50. Но аз съм маниак - на 2-ма души каали колата това не им е направило впечатление.
Не мисля, че това с "тресенето" е голям проблем!
Добре де, когато не ти тресе на какви обороти работи двигателя-на същите или на по-високи?
И като усетиш, че тресе-двигателя равномерно ли работи или прекъсва?
- Nova
- Мнения: 806
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да. При тресенето стрелката на оборотомера едвам помръдва - на око не повече от 1 мм. Преди имах един ментелив кабел и се усещаше приглъхване, което сега го няма. Все едно съм пуснал всички консуматори и оборотите са паднали със 50-100, но тогава тресенето е постоянно - абе трябва да седнеш да видиш. Иначе и аз съм с 1.6 ПН. Заповядай на някоя среща. Но прекъсване няма със сигурност - преди имаше и знам какво е. Така или иначе утре съм на центровка и гъзоанализатор...
А и при студено време е по-ясно изразено...
(за пълнолуние не съм забелязал)
промяна: правопис
А и при студено време е по-ясно изразено...
(за пълнолуние не съм забелязал)
промяна: правопис
Последна промяна от Nova на Пет 15 юли 2005 15:06, променено общо 1 път.
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
kara написа:Чувал съм лоши отзиви за този карбуратор, като цяло нямам забележки - харчи нормално и добре дърпа - но все пак ... нещото което следи оборотите в този интервал е меко казано мръднало... и кое ли е то?
Не че разбрах кой модел ти е карбуратора, ама карай...пък и не ми се хвърля боб днес

П.С. Предполагам този:2G - 08.89-07.92- -1.263м3- -55/5200-
Карбуратора си е 2е2..но на мен въпроса ми се породи когато забелязах следното: паля - 0бороти 1200-1300 загрява до около 40 С обороти падат до 750-800 ( тогава се появява тресенето във волана) загрява колата до 90 С - обороти 900-950 ( почти не тресе). И другото странно поведение- спирам, гася....водата изтива до около 40 С и ако запаля тогава - обороти 750 - 800. И като загрее се стабилизира.Та кое нещо гегулира тези неща (стабилност на оборотите), които явно зависят от температурата на водата?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта