Golf II Syncro спирачен проблем
- milenski
- Мнения: 34
- Регистриран на: Чет 14 юли 2005 9:39
- Автомобил: Golf MK2 SYNCRO
- Двигател: GX 1987
- Местоположение: София
- Контакти:
Golf II Syncro спирачен проблем
Като стана въпрос за спираки аз имам следната "драма": Колата ми е 88 набор Голф 2 Синхро 1,8GX мотор. Имам и ABS. Той си работи когато си поиска. Особенно през последната година. Преди седмица обаче учудващо и за мен се беше оправил и работеше както си трябва за около 10-тина дни. след това пак същото. Като запалиш изгасва лампата покараш малко и хоп-светва. Също ми се е случвало при изганснала лампа да натисна рязко спирачките и веднага да ми светне ABS-a. Другия "ефект" който ми се е появявал е че ми светва и ръчната и ABS-а (разбира с екогато си поиска но май най-вече при жега отвън). Чувам как сервото на спирачките бръмчи постоянно, поглеждам течността и я виждам че е над максимума?!?!. А ефекта върху педала е че полека лека се втвърдява и колата започва да спира по-трудно. Ако спра за почивка от около 20 мин ефекта се оправя (не и ABS) но колата си спира номрално като за без ABS. Подочух че когато има ABS в сервото има някаква сфера (предполагам метална) която е пълна с някакъв газ.....и оттам имало отражение върху работоспособността на ABS-a. Някой има ли идея?
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
има.
не ти бачка като хората помпата.
не е газ а самата течност се нагнетява и налягането се следи от датчик. той ти пали лампата. заради недобрата работа на помпата ти се удървя педала.
няма сфера в сервото а просто нямаш серво-и аз нямам. разчита се че течността е "уплътнена" (190 бара) за да реагира като твърдо тяло почти-без загуба на усилието даже наопаки-с усилване.
смени си спирачната течност ВЕДНАГА и се кръсти да се самооправи.
в противен случай-купуваш едно серво и една помпа и "сбогом гиргино" на АБС-а. цифрата е умопомрачителна...
не ти бачка като хората помпата.
не е газ а самата течност се нагнетява и налягането се следи от датчик. той ти пали лампата. заради недобрата работа на помпата ти се удървя педала.
няма сфера в сервото а просто нямаш серво-и аз нямам. разчита се че течността е "уплътнена" (190 бара) за да реагира като твърдо тяло почти-без загуба на усилието даже наопаки-с усилване.
смени си спирачната течност ВЕДНАГА и се кръсти да се самооправи.
в противен случай-купуваш едно серво и една помпа и "сбогом гиргино" на АБС-а. цифрата е умопомрачителна...