


спирачна система
- silverboy
- Мнения: 93
- Регистриран на: Вто 29 авг 2006 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
спирачна система
смених си задните накладки и педала почна да ми спира доста по ниско,трябжа ли да се обезвздушават и на запален двигател ли се обезвъздушават или на загасен?
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
аз пък винаги на загасен ги обезвъздушавам и секи път става добре.трябва да се почва от най-далечното колело(но това зависи от системата)ама в повечето случаи задно дясно ,задно ляво,предно дясно и предно лявао-така е по учебник.ама ако се обезвъздушат хубаво и качествено не само да припомпиш един път и готово-трябва да стене и на згасен двигател.
- reactiven
- Мнения: 240
- Регистриран на: Съб 21 апр 2007 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
бъркаш колега здраво нищо не засмуква.
ПРИНЦИП НА ДЕЙСТВИЕ НА СЕРВОУСИЛВАТЕЛ:
посредством вакума създаден от ВСМУКАТЕЛНИТЕ тръби се задвижва бутало-менбрана /сервоусилвател/ , който на свои ред облекчава работата на крачето ти. С него или без него СПИРАЧНАТА помпа или като цяло спирачната уредба особенно спирачната ТЕЧНОСТ нямат пряка връзка!
хайде спорна и успех!
ПРИНЦИП НА ДЕЙСТВИЕ НА СЕРВОУСИЛВАТЕЛ:
посредством вакума създаден от ВСМУКАТЕЛНИТЕ тръби се задвижва бутало-менбрана /сервоусилвател/ , който на свои ред облекчава работата на крачето ти. С него или без него СПИРАЧНАТА помпа или като цяло спирачната уредба особенно спирачната ТЕЧНОСТ нямат пряка връзка!
хайде спорна и успех!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта