спирачна система

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
silverboy
Мнения: 93
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

спирачна система

Мнениеот silverboy » Съб 09 фев 2008 14:39


смених си задните накладки и педала почна да ми спира доста по ниско,трябжа ли да се обезвздушават и на запален двигател ли се обезвъздушават или на загасен?




hanks
Мнения: 261
Регистриран на: Съб 17 ное 2007 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Мнениеот hanks » Съб 09 фев 2008 14:49


Би трябвало да е запален двигателя


Потребителски аватар
silverboy
Мнения: 93
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот silverboy » Съб 09 фев 2008 14:56


и аз така си мисля ама глупавите майстори сваляха апаратите да сменят маншоните и после на загасен двигател ми обезвъздошават


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Съб 09 фев 2008 15:17


аз пък винаги на загасен ги обезвъздушавам и секи път става добре.трябва да се почва от най-далечното колело(но това зависи от системата)ама в повечето случаи задно дясно ,задно ляво,предно дясно и предно лявао-така е по учебник.ама ако се обезвъздушат хубаво и качествено не само да припомпиш един път и готово-трябва да стене и на згасен двигател.


Потребителски аватар
reactiven
Мнения: 240
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот reactiven » Съб 09 фев 2008 19:18


без значение колега запален или загасен! зависи колко ти е здраво краченцето/ нека си припомним за какво е сложен сервоусилвателя!/


Потребителски аватар
tns
Мнения: 391
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tns » Съб 09 фев 2008 19:32


колегите са прави не е задължително да е запален двигателя :wink:


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Съб 09 фев 2008 20:23


Предполагам си с барабани, има там един механизъм за автоматично обиране на хлабината ,известен с името "рибка" или както там го наричат.Та тая система иска рязко натискане( неколкократно, на място).АКО си с дискове-НЕ знам :oops:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 09 фев 2008 20:25


със система "помпай-дръж" почти винаги има разправии...


Потребителски аватар
silverboy
Мнения: 93
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот silverboy » Нед 10 фев 2008 19:46


ми аз да ви кажа по добрия вариант е с запален двигател,защото след запалването нали все пак сервото засмуква въздох или се бъркам... но все пак днес и на загасен и на запален двигател го направих и да ви кажа на запален изтласка всичкия въздох докато на загасен не успя....


Потребителски аватар
reactiven
Мнения: 240
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот reactiven » Нед 10 фев 2008 20:06


бъркаш колега здраво нищо не засмуква.
ПРИНЦИП НА ДЕЙСТВИЕ НА СЕРВОУСИЛВАТЕЛ:

посредством вакума създаден от ВСМУКАТЕЛНИТЕ тръби се задвижва бутало-менбрана /сервоусилвател/ , който на свои ред облекчава работата на крачето ти. С него или без него СПИРАЧНАТА помпа или като цяло спирачната уредба особенно спирачната ТЕЧНОСТ нямат пряка връзка!

хайде спорна и успех!


Потребителски аватар
silverboy
Мнения: 93
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот silverboy » Нед 10 фев 2008 20:17


сигурно бъркам за сервото оба4е е факт че се обезвъздушиха по добре като беше запалена колата



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта