проблем с оборотите на голф 2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
tonimnt
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 06 окт 2007 23:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: montana

проблем с оборотите на голф 2

Мнениеот tonimnt » Сря 05 мар 2008 0:03


един приятел си смени мотора на голфа бе6е сас 1и6 сега е сас 1и8 но си сложи карборатора от 1и6 мотора и сега няма оправяне на оборотите :oops: да сменя ли карборатора или да смени само жиглйорите, като неговия карборатор е електронен а на 1и8 карборатора е само на вакум и вода (тоест се контролира от температурата на антифриза)кое е наи добре да направи момагаите хора




Потребителски аватар
HEBROS
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 17 фев 2008 21:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HEBROS » Сря 05 мар 2008 16:59


Значи колега,аз карам ГОЛФ2-91г. 1,6 бенз. карбуратора ми е електронен-2ЕЕ,преди време ми правеше проблеми с оборотите-изведнъж се покачваха до 2000-3000,смених тампона м/у карбуратора иДВГ и се оправи-беше скъсан и смучеше излишен въздух.Проверете дали тампона е здрав или е монтиран правилно.А дали карбуратора от 1,6 става на 1.8-виж това не мога да кажа. Успех.


tonimnt
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 06 окт 2007 23:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: montana

Мнениеот tonimnt » Чет 06 мар 2008 9:55


зна4и карборатора става за6тото колекторите са едни и са6ти тампона е здрав.но вапроса ми е дали трябва да сменя карборатора.демек да сложа от 1и8


Потребителски аватар
HEBROS
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 17 фев 2008 21:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HEBROS » Чет 06 мар 2008 19:17


значи ако кабуратора е2Е2(двг-1.6л)-тип-с две камери ,засмукващ отдолу с автоматичен смукач, на двг 1.8л е същия с разлика в размера на жигльорите



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта