Колеги, в събота както си карах колата къв 8 и30 вечерта, градусите на таблото буквално за 5 метра "подскочиха" от 90 на 95-6. Веднага спрях и какво да видя - отдолу откъм радиатора тече антифриз много. Помислих че се е спукал радиатора, но като отворих капака, какво да видя - долния маркуч на радиатора се извадил! Доста се учудих как може да се е извадил, при положение че е стегнат с оригиналната стоманена много здрава скоба (не от тези, които се навиват с винт). Че и нямах такива широки клещи да я сложа пак на мястото и, добре че наблизо живеят едни приятели и ми помогнаха с такива клещи, долях си концентрат и дестилирана вода и си продължих. А каква е странната вероятна причина според мен (изключвам налягане в системата, тъй като не надува маркучите и няма симптоми за такова нещо, а и съм я проверявал) - както бях писал и преди тук, в двигателя ми постоянно влизат котки и се качват, лягат и спят по маркучите. Та най-вероятно те са ми направили тази беля, особено ако и скобата с годините или поради небрежност на собственика преди мен се е разместила. Добре че бях в града, а не някъде на дълъг път, че не ми се мисли как щях да се оправям тогава.
Още откакто я имам тази кола, всяка сутрин си проверявам масло, антифриз, кабели, сега вече и маркучите ще трябва да проверявам. Сериозно ще се замисля какво мога да направя за да предотвратя тези влизания на котките в двигателя.



Странна причина да се откачи долния маркуч на радиатора
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
jerrry написа:Тоя маркуч НИКОГА не може да излезе сам.Огледай добре за счупен,спукан,деформиран накрайник на радиатора,счупена,разширена...скоба или кофти маркуч нещо...
Ако не - просто не е бил сложен добре преди...и сега му дошло времето да излезне,или пък някой му е помогнал да излезе...
Може.....при издухана гарнитура...така мой познат си блокира ДВг на път от Германия за България....докато усети,че колата вдига температура от издухана гаринтура(карал е със 160 по магистралата) точно този маркуч се е изстрелял и водата е изхвърчала за секунди....резултата - бързо повишаване на температурата в ДВГ....и ЗАПЕК!....нови бутала и т.н......
- Damian01
- Мнения: 169
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 12:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
добре joker, но как, има ли друг начин по който да проверя, освен тези симптоми (които при мен категорично ги няма) за които казах по-горе? двигателя в никакъв случай няма да отворя, по-скоро бих го блокирал отколкото да го дам в ръцете на "майстори", без да искам да обидя някой.
един колега сега ме посъветва да си проверя капачката на разширителното казанче, която играела ролята (чрез клапана си) на изравнител на налягането.
един колега сега ме посъветва да си проверя капачката на разширителното казанче, която играела ролята (чрез клапана си) на изравнител на налягането.
- cvetelingeorgiev
- Мнения: 77
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 16:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- cvetelingeorgiev
- Мнения: 77
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 16:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта