КАК ДА РАЗБЕРА КОЛАТА ДА ЛИ Е ИТАЛИЯНКА ИЛИ ГЕРМАНКА ?
КАК ДА РАЗБЕРА КОЛАТА ДА ЛИ Е ИТАЛИЯНКА ИЛИ ГЕРМАНКА ?
Колеги помагаите При условие че нямаме копие от немския или италиянския талон и колата е регистрирана имали някакъв начин да се разбере откаде е вкарана ? [/b]
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 14:05, променено общо 1 път.
junakov написа:БЯГАЙ В НАИ БЛИЗКОТО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО НА VW И СИ НАПРАВИ СПРАВКА СРЕЩУ 50 ЛЕВА ЩЕ ТИ КАЖАТ ЗА КОЯ СТРАНА Е ПРОИЗВЕДЕНА И ВСИЧКИ ЕКСТРИ КОИТО ИМА АВТОМОБИЛА УСПЕХ
Как 50 лв. за това. 50лв. са много пари. Колега ако ти е останала бележката в багажника с кодовете си провери кодовете тук http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=complect и ще намериш информация за кой пазар е произведена, както и за екстрите дето говори колегата.
- Airis
- Мнения: 37
- Регистриран на: Чет 24 яну 2008 0:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Немецът: оранжев стикер G-KAT на предно стъкло /долу вдясно ASU-то на колата/ или явни следи от него, лепенки за смени на консумативи, сервизна книжка, сравнително чист двигател/без да е мит/, сервизна книжка на която пише първият собственик на колата.... Ръждата е почти задължителна
Австриец: Лепенки за годишни винетки, една бяла лепенка горе вдясно на предното стъкло/годишният преглед/, ръждите са повечко от швабата
Италианец: Ако не са чукани броните - колата е най-малкото пребоядисана, излъскан двигател/в България/, липса на всякакви сервизни документи. Липса на ръжда, шибедах, но задължителен климатик. Италианците паркират по слух, масло само се долива/при повечето случаи/
Холандец: Може да има бонус газова уредба, но при по-стари автомобили ръждата се превръща в гниене, макферсони, прагове, окачване, двигател, климатик има ако е базов за модела. Сервизна книжка - задължителна.
Загледайте се в мястото където е била залепена лепенката на съответната държава, празното място на табелите също е издайник. При всички случаи, ако е от Австрия или Германия търговците си се хвалят със съответните доказателства.
Австриец: Лепенки за годишни винетки, една бяла лепенка горе вдясно на предното стъкло/годишният преглед/, ръждите са повечко от швабата
Италианец: Ако не са чукани броните - колата е най-малкото пребоядисана, излъскан двигател/в България/, липса на всякакви сервизни документи. Липса на ръжда, шибедах, но задължителен климатик. Италианците паркират по слух, масло само се долива/при повечето случаи/
Холандец: Може да има бонус газова уредба, но при по-стари автомобили ръждата се превръща в гниене, макферсони, прагове, окачване, двигател, климатик има ако е базов за модела. Сервизна книжка - задължителна.
Загледайте се в мястото където е била залепена лепенката на съответната държава, празното място на табелите също е издайник. При всички случаи, ако е от Австрия или Германия търговците си се хвалят със съответните доказателства.
- Ицку®
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:52
- Автомобил: 2xTouran TDI
- Двигател: CAYC 2014 и CFHF 2015
- Местоположение: Поморие
slav написа:junakov написа:БЯГАЙ В НАИ БЛИЗКОТО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО НА VW И СИ НАПРАВИ СПРАВКА СРЕЩУ 50 ЛЕВА ЩЕ ТИ КАЖАТ ЗА КОЯ СТРАНА Е ПРОИЗВЕДЕНА И ВСИЧКИ ЕКСТРИ КОИТО ИМА АВТОМОБИЛА УСПЕХ
Как 50 лв. за това. 50лв. са много пари. Колега ако ти е останала бележката в багажника с кодовете си провери кодовете тук http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=complect и ще намериш информация за кой пазар е произведена, както и за екстрите дето говори колегата.
И каде точно е показано означението за кой пазар е направена колата?
- Каспър
- Мнения: 2225
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Ицку® написа:slav написа:junakov написа:БЯГАЙ В НАИ БЛИЗКОТО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО НА VW И СИ НАПРАВИ СПРАВКА СРЕЩУ 50 ЛЕВА ЩЕ ТИ КАЖАТ ЗА КОЯ СТРАНА Е ПРОИЗВЕДЕНА И ВСИЧКИ ЕКСТРИ КОИТО ИМА АВТОМОБИЛА УСПЕХ
Как 50 лв. за това. 50лв. са много пари. Колега ако ти е останала бележката в багажника с кодовете си провери кодовете тук http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=complect и ще намериш информация за кой пазар е произведена, както и за екстрите дето говори колегата.
И каде точно е показано означението за кой пазар е направена колата?
Последните кодове.Пример Х4C-правена за италианският пазар.
Airis написа:Немецът: оранжев стикер G-KAT на предно стъкло /долу вдясно ASU-то на колата/ или явни следи от него, лепенки за смени на консумативи, сервизна книжка, сравнително чист двигател/без да е мит/, сервизна книжка на която пише първият собственик на колата.... Ръждата е почти задължителна
Австриец: Лепенки за годишни винетки, една бяла лепенка горе вдясно на предното стъкло/годишният преглед/, ръждите са повечко от швабата
Италианец: Ако не са чукани броните - колата е най-малкото пребоядисана, излъскан двигател/в България/, липса на всякакви сервизни документи. Липса на ръжда, шибедах, но задължителен климатик. Италианците паркират по слух, масло само се долива/при повечето случаи/
Холандец: Може да има бонус газова уредба, но при по-стари автомобили ръждата се превръща в гниене, макферсони, прагове, окачване, двигател, климатик има ако е базов за модела. Сервизна книжка - задължителна.
Загледайте се в мястото където е била залепена лепенката на съответната държава, празното място на табелите също е издайник. При всички случаи, ако е от Австрия или Германия търговците си се хвалят със съответните доказателства.
В това има някаква истина, най-вече за стари коли (10+) години. Много по вероятно е да намериш ръжда по по-нова кола от италия от от Германия! Ако говориш за 20 годишни коли.... и от Египет да е пак ще има ръжда
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 43 госта