ми не можах да намеря с търсачката затова ще питам направо, тъй като ми казаха че може би при не знам си каква грешка, дроселовата клапа ми е проработила в авариен режим, и трябва да се изчисти грешката и да се обучи клапата, тъй като не е евтина, искам да питам дали се обучава това чудо на техниката с ваг-ком, или с някаква друга програма или там какво, и дали е вредно да давам на хора с елементарни знания и лаптоп да ми барат по системата, че после да няма апчих 700лв. става въпрос за колата в гаража
пълна инжекция е.



обучава ли се дроселова клапа?
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Еиии такъв мързел няма
търсил бил
А това откъде излезе
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... E%F1%E5%EB



http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... E%F1%E5%EB
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Колегата ти е дал хубава тема.Преди да обучиш клапата наново трябва да я почистиш старателно.Ако сама не се адаптира - си ти.След като ти се изчисти грешката клапата се обучава,но не с VagCom,защото тя не отговаря на тази програма ,а с програма на Bosch(EsiTronic).В София това става за 5мин. в автосервиз Юве(за там съм сигурен)или друг Bosch сервиз.Имай в предвид,че веднъж тръгнала-клапата е пътник.Обучението е до следващото зацапване.Клапата се цапа по-малко,ако извадиш маркуча за картерните газове и го пуснеш да виси надолу,а горе просто запушваш с някаква тапа.Тя позволява на външен комп да я адаптира до един момент.Новата клапа,ако външен компютър не успее да обучи старата,е около 500лв. в Ауто+(марка Siemens-VDO).Това е трайното решение на проблема.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DrEbNiA и 51 госта